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市場調査レポート

世界および米国におけるインターネット広告支出の分析

Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 4Q13 and FY13: Total 2013 U.S. Spend Was $46.4 Billion, Up 13.7%

発行 IDC 商品コード 254986
出版日 ページ情報 英文 25 Pages
即納可能
価格
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世界および米国におけるインターネット広告支出の分析 Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 4Q13 and FY13: Total 2013 U.S. Spend Was $46.4 Billion, Up 13.7%
出版日: 2014年02月26日 ページ情報: 英文 25 Pages

当商品の販売は、2016年04月01日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、全世界・各地域および米国におけるインターネット広告支出額(四半期間データ)について分析し、各市場のこれまでの動向(広告形態別・主要企業別の市場規模・成長率・市場シェア)と最新状況、米国市場の今後1年間の市場成長率などを調査・計測し、その結果を概略以下の構成でお届けします。

調査概要

  • IDCの見解
  • 現在の産業ダイナミクス
    • 世界での発展動向
    • 米国での発展動向
      • 米国の広告形態
    • 米国の代表的なニューメディア企業
  • 将来の展望
  • IDCの提言

参考資料

  • 関連調査
目次
Product Code: 246912

This IDC update reports the total volume and growth rate of the worldwide, regional, and U.S. Internet advertising spending for 4Q13 and the full year 2013 and forecasts U.S. growth for 1Q14-4Q14. It also reports the top U.S. new media companies' quarterly domestic ad sales, growth rates, and market shares, as well as spending on major ad formats and their growth rates and market shares.

A spreadsheet containing this document's data is available to IDC clients by request.

Follow Karsten Weide on Twitter: @KarstenW.

Table of Contents

In This Update

  • IDC Opinion
  • Current Industry Dynamics
    • Worldwide Development
    • U.S. Development
    • U.S. Top New Media Companies
  • Future Outlook
  • Essential Guidance

Learn More

  • Related Research
  • Methodology

List of Tables

  • Table: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 1Q10-4Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue, 1Q14-4Q14 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 1Q10-4Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 1Q10-4Q13 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue (Excluding TAC) by Entity, 1Q10-4Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q10-4Q13 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Gross Revenue Share (Including TAC) by Entity, 1Q10-4Q13 (%)
  • Table: U.S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q10-4Q13 (%)
  • Table: U.S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q10-4Q13 (%)

List of Figures

  • Figure: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Year-on-Year Growth, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Forecast Versus Actual Revenue Growth, 1Q10-4Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Mobile Online Ads Revenue Growth, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) by Company, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) of Facebook, Hulu, and Twitter, 1Q09-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) of Google, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Company, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Entity, 4Q13
  • Figure: U. S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 2Q08-4Q13
  • Figure: U.S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 2Q08-4Q13
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