市場調査レポート
商品コード
1073251
ラテンアメリカの技術購買行動と予算(2022年):販売の加速Sales Acceleration: Latin America 2022 Tech Buying Behavior and Budgets |
ラテンアメリカの技術購買行動と予算(2022年):販売の加速 |
出版日: 2022年05月05日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
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戦略的な優先事項と主要ユースケースを理解することは、テクノロジープロバイダーが自社のバリュープロポジションを差別化する上で非常に重要です。デジタルサービスやエクスペリエンスによる収益は、2026年までにラテンアメリカの経済に少なくとも2兆ドルの影響を与えると予測されています。
当レポートでは、ラテンアメリカの技術購買行動と予算について調査し、企業およびCIOの課題とIT予算への影響、デジタル課題の成熟状況、今後の企業動向、IT市場への予想影響、使用事例、将来展望の分析、ベンダーとサービスプロバイダーへの提言などの情報を掲載しています。
This market perspective summarizes the most important enterprise tech buyer behavior and budget trends in Latin America for 2022, using an analysis of primary and secondary information sources.This report analyzes the businesses' and CIOs' agendas and their impact on IT budgets, digital agenda maturity status, future enterprise trends, the expected impact on the IT market, use cases, and a future outlook.Lastly, this document provides key recommendations for vendors and service providers."Organizations in the region are back on their planned path o towards their digital strategy, which is generating renewed opportunities for the technology market. Understanding strategic priorities and key use cases will be critical for technology providers to differentiate their value propositions," states Diego Anesini, Research Director, Latin America. "Revenues from digital services and experiences will be responsible for at least USD 2 trillion in the region's economy by 2026."