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市場調査レポート
商品コード
1064529

NRFからの報告:収益性の高いハイブリッドショッピング体験をサポートする小売技術

Reporting from NRF: Retail Technology to Support Profitable Hybrid Shopping Experiences

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 7 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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NRFからの報告:収益性の高いハイブリッドショッピング体験をサポートする小売技術
出版日: 2022年03月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 7 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

今日、ハイブリッドショッピングに関する消費者の要求は、ラストマイル周辺で加速し、オンラインショッピングと店舗での受け取りやカーブサイド、店舗でのショッピングとオンライン返品といった体験などが挙げられます。小売業者は、顧客の期待に応えつつ、収益性も確保する必要があります。

当レポートでは、2022年のNRF Big Showで取り上げられたテーマについて掲載しており、NRF Big Showで注目されたハイブリッドショッピングの課題に対処するいくつかの技術について調査しています。

エグゼクティブスナップショット

状況の概要

  • AOV/UPTを向上させ、返品を減らすための適切な製品の提言
  • 在庫精度
  • オーケストレーションとフルフィルメントのオーダー
  • 顧客体験を最適化しながら、配達を迅速、効率的、かつ労働力なしで処理するための自律型ラストマイル配達の可視性
  • 製品別の返品物流ワークフローの定義および、ガイドするための返品物流スソフトウェア

テクノロジーバイヤーへの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US48903822

This IDC Perspective discusses themes addressed at the 2022 NRF Big Show. Hybrid omni-channel experiences open opportunities to please the consumer in new ways, but they also add significant expense and complexity, as consumers demand and expect to be able to browse, buy, and receive goods anytime, from anyplace. The challenges of hybrid shopping were a focus of the 2022 NRF Big Show. This IDC Perspective explores in more depth a few of the technologies that enable hybrid shopping and that address the challenges created by its complexity. "Hybrid experiences are here to stay and evolving in many ways, including into the metaverse," said Jordan K. Speer, research manager, Product Sourcing, Fulfillment, and Sustainability at IDC. "While most consumers, unless they are gamers, are not yet at the point of spending money to outfit an online avatar, they are nonetheless moving between online and offline at whim and expect retailers to accommodate those hybrid omni-channel journeys seamlessly.""Today, consumer demands related to hybrid shopping have accelerated around last mile and include experiences such as shopping online and picking up in-store or curbside or shopping in-store and returning merchandise online. Hybrid shopping is made up of an almost endless variety of customer journeys that include adding items to your BOPIS purchase when you arrive at the store or communicating with the third-party delivery service that's picking and delivering your groceries to approve a substitution. Retailers must be able to meet these customer expectations while also achieving profitability. It's a tall task," said Speer.

Executive Snapshot

Situation Overview

  • Recommendations of Right Product to Boost AOV/UPT and Reduce Returns
  • Inventory Accuracy
  • Order Orchestration and Fulfillment
  • Last-Mile Autonomous Delivery Visibility for Handling Deliveries Quickly, Efficiently, and Labor Free While Optimizing Customer Experience
  • Return Logistics Software for Defining and Guiding Product-Specific Reverse Logistics Workflows

Advice for the Technology Buyer

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  • Synopsis