市場調査レポート
商品コード
1176481
未来の消費者動向、2023年IDC's Worldwide Future Consumer Taxonomy, 2023 |
未来の消費者動向、2023年 |
出版日: 2022年12月21日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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当レポートでは、8つのセグメントにわたる未来の消費者についての動向をまとめています。未来の消費者動向は、消費者市場の進化に対するIDCのアプローチを理解する上で不可欠なリソースです。
This IDC study presents IDC's taxonomy of the Future Consumer across eight segments. This taxonomy establishes the foundation for the Worldwide Consumer Market Model, BuyerView: Consumer Pulse in 2022, and IDC's Future Consumer Agenda program."The Future Consumer Taxonomy is an essential resource for comprehending IDC's approach to the evolution of the consumer market. It lays the foundation we leverage across all three of our research streams," said Tom Mainelli, group vice president of IDC's Devices and Consumer Research. "We designed this deep dive into our eight major Future Consumer categories and their subcategories as a road map to understanding the whole consumer and the technologies most impacting their lives in 2023 and beyond."