市場調査レポート

BRIC諸国の包装材市場

Packaging Materials in BRIC to 2015: Market Guide - Plus

発行 ICD Research 商品コード 200670
出版日 ページ情報 英文 32 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.18円で換算しております。
Back to Top
BRIC諸国の包装材市場 Packaging Materials in BRIC to 2015: Market Guide - Plus
出版日: 2011年05月27日 ページ情報: 英文 32 Pages
概要

当レポートでは、BRIC諸国の各国における包装材への消費額の実績と将来予測を提供しており、概略以下の構成でお届けします。

目次

1 イントロダクション
1.1 本レポートについて
1.2 定義
1.3 調査方法概要
2 ブラジルの包装材市場
2.1 地域分析
2.2 消費
2.2.1 過去の消費額, 2006-2010
2.2.2 予測 消費額, 2010-2015
2.2.3 過去の消費額 カテゴリー別, 2006-2010
2.2.4 予測 消費額 カテゴリー別, 2010-2015
2.3 Brazil

2.3.1 Brazil 過去の消費額, 2006-2010
2.3.2 Brazil 予測 消費額, 2010-2015
2.3.3 Brazil 過去の消費額 カテゴリー別, 2006-2010
2.3.4 Brazil 予測 消費額 カテゴリー別, 2010-2015
2.4 中国

2.4.1 中国 過去の消費額, 2006-2010
2.4.2 中国 予測 消費額, 2010-2015
2.4.3 中国 過去の消費額 カテゴリー別, 2006-2010
2.4.4 中国 予測 消費額 カテゴリー別, 2010-2015
2.5 インド

2.5.1 インド 過去の消費額, 2006-2010
2.5.2 インド 予測 消費額, 2010-2015
2.5.3 インド 過去の消費額 カテゴリー別, 2006-2010
2.5.4 インド 予測 消費額 カテゴリー別, 2010-2015
2.6 ロシア

2.6.1 ロシア 過去の消費額, 2006-2010
2.6.2 ロシア 予測 消費額, 2010-2015
2.6.3 ロシア 過去の消費額 カテゴリー別, 2006-2010
2.6.4 ロシア 予測 消費額 カテゴリー別, 2010-2015
3 付録

4 調査方法
5 お問い合わせ
6 ICDの調査について
7 免責事項

表一覧

表 1: ブラジル 包装材 , 消費額 (百万米ドル), 2006-10
表 2: ブラジル 包装材 , 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
表 3: ブラジル 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2006-10
表 4: ブラジル 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2010-15
表 5: Brazil 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
表 6: Brazil 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
表 7: Brazil 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2006- 2010
表 8: Brazil 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2010- 2015
表 9: 中国 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
表 10: 中国 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
表 11: 中国 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2006- 2010
表 12: 中国 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2010- 2015
表 13: インド 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
表 14: インド 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
表 15: インド 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2006- 2010
表 16: インド 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2010- 2015
表 17: ロシア 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
表 18: ロシア 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
表 19: ロシア 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2006- 2010
表 20: ロシア 包装材 消費額 カテゴリー別 (百万米ドル), 2010- 2015

図一覧

図 1: ブラジル 包装材 , 消費額 (百万米ドル), 2006-10
図 2: ブラジル 包装材 , 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
図 3: ブラジル 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2006-10
図 4: ブラジル 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2010-15
図 5: Brazil 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
図 6: Brazil 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
図 7: Brazil 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2006- 2010
図 8: Brazil 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2010- 2015
図 9: 中国 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
図 10: 中国 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
図 11: 中国 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2006- 2010
図 12: 中国 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2010- 2015
図 13: インド 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
図 14: インド 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
図 15: インド 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2006- 2010
図 16: インド 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2010- 2015
図 17: ロシア 包装材 消費額 (百万米ドル), 2006- 2010
図 18: ロシア 包装材 消費額 (百万米ドル), 2010-2015
図 19: ロシア 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2006- 2010
図 20: ロシア 包装材 消費額 カテゴリー別 (%), 2010- 2015

目次
Product Code: PK0002IG

Summary

This report is the result of ICD Research’s extensive market research covering the Packaging Materials in BRIC region. The report provides a top-level overview and detailed category insight into the operating environment for the Packaging Materialst in the BRIC countries. It is an essential tool for companies active across the BRIC Packaging Materials value chain in BRIC region and for new players that are considering entering the market.

Synopsis

ICD Research’s, Packaging Materials in BRIC to 2015: Market Guide - Plus provides in-depth knowledge of the market trends and drivers of the Packaging Materials in the BRIC countries. The report includes quantitative information (historic and forecast market values, segmented at channel level) and qualitative analysis (market situation, trends, and segmentation analysis).

The report provides data, analyses and opinion to help companies in the Packaging Materials industry better understand the changes in their environment, seize opportunities and formulate crucial business strategies.

Key Highlights

No key highlights is available for this product.

Scope

• Overview of the Packaging Materials in BRIC
• Analysis of the Packaging Materials market and its categories, including full year 2010 consumption value and forecasts until 2015
• Historic and forecast consumption values for Packaging Materials for the period 2006 through 2015
• Historic and forecast consumption values for categories in Packaging Materials for the period 2006 through 2015

Companies Mentioned

No companies mentioned is available for this product.

Reasons to Buy

• Provides you with important figures of the Packaging Materials market in BRICwith individual country analysis
• Identify trends by analyzing the historical industry data
• Analyze the market with detailed historic and forecast market values, segmented at channel level
• Enhance your knowledge of the market with key figures on consumption value and segmentation by categories for the historic period
• Plan future business decisions using the report’s forecast figures for the market along with the segmentation

Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 What is this Report About?
1.2 Definitions
1.3 Summary Methodology
2 Packaging Materials in BRIC
2.1 Region Analysis
2.2 Consumption
2.2.1 Historic Consumption Value, 2006-2010
2.2.2 Forecast Consumption Value, 2010-2015
2.2.3 Historic Consumption Value by Category, 2006-2010
2.2.4 Forecast Consumption Value by Category, 2010-2015
2.3 Brazil

2.3.1 Brazil Historic Consumption Value, 2006-2010
2.3.2 Brazil Forecast Consumption Value, 2010-2015
2.3.3 Brazil Historic Consumption Value by Category, 2006-2010
2.3.4 Brazil Forecast Consumption Value by Category, 2010-2015
2.4 China

2.4.1 China Historic Consumption Value, 2006-2010
2.4.2 China Forecast Consumption Value, 2010-2015
2.4.3 China Historic Consumption Value by Category, 2006-2010
2.4.4 China Forecast Consumption Value by Category, 2010-2015
2.5 India

2.5.1 India Historic Consumption Value, 2006-2010
2.5.2 India Forecast Consumption Value, 2010-2015
2.5.3 India Historic Consumption Value by Category, 2006-2010
2.5.4 India Forecast Consumption Value by Category, 2010-2015
2.6 Russia

2.6.1 Russia Historic Consumption Value, 2006-2010
2.6.2 Russia Forecast Consumption Value, 2010-2015
2.6.3 Russia Historic Consumption Value by Category, 2006-2010
2.6.4 Russia Forecast Consumption Value by Category, 2010-2015
3 APPENDIX

4 Methodology
5 Contact us
6 About ICD Research
7 Disclaimer

List of Tables

Table 1: BRIC Packaging Materials , Consumption Value (US$ Million), 2006-10
Table 2: BRIC Packaging Materials , Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Table 3: BRIC Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2006-10
Table 4: BRIC Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2010-15
Table 5: Brazil Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Table 6: Brazil Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Table 7: Brazil Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2006- 2010
Table 8: Brazil Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2010- 2015
Table 9: China Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Table 10: China Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Table 11: China Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2006- 2010
Table 12: China Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2010- 2015
Table 13: India Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Table 14: India Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Table 15: India Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2006- 2010
Table 16: India Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2010- 2015
Table 17: Russia Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Table 18: Russia Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Table 19: Russia Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2006- 2010
Table 20: Russia Packaging Materials Consumption Value by Category (US$ Million), 2010- 2015

List of Figures

Figure 1: BRIC Packaging Materials , Consumption Value (US$ Million), 2006-10
Figure 2: BRIC Packaging Materials , Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Figure 3: BRIC Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2006-10
Figure 4: BRIC Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2010-15
Figure 5: Brazil Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Figure 6: Brazil Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Figure 7: Brazil Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2006- 2010
Figure 8: Brazil Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2010- 2015
Figure 9: China Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Figure 10: China Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Figure 11: China Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2006- 2010
Figure 12: China Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2010- 2015
Figure 13: India Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Figure 14: India Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Figure 15: India Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2006- 2010
Figure 16: India Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2010- 2015
Figure 17: Russia Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2006- 2010
Figure 18: Russia Packaging Materials Consumption Value (US$ Million), 2010-2015
Figure 19: Russia Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2006- 2010
Figure 20: Russia Packaging Materials Consumption Value by Category (%), 2010- 2015
Back to Top