表紙:スーパーフードパウダーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オーガニック、コンベンショナル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1097115

スーパーフードパウダーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オーガニック、コンベンショナル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年

Superfood Powders Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Organic, Conventional), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

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スーパーフードパウダーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オーガニック、コンベンショナル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年06月22日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

スーパーフードパウダーの市場成長と動向

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、世界のスーパーフードパウダーの市場規模は2030年までに115億米ドルに達すると予想されています。

2022年から2030年までのCAGRは7.2%で拡大すると予測されています。この市場は近年急成長を遂げており、肥満や糖尿病の増加、健康的な食生活を求める消費者の増加により、消費者の注目を集めるようになりました。抗酸化物質、植物化学物質、ビタミン、ミネラルに対する消費者のニーズの高まりにより、過去数年間、スーパーフードパウダーの人気が高まっています。米国では商品として成長し、いくつかの企業がスーパーフードパウダーに投資しています。

人気のあるスーパーフードには、サーモン、ケール、アサイーベリー、ケフィア、アーモンドなどがあります。スーパーフードは、バランスの良い食事に取り入れることで、心臓の健康や体重減少を促進し、エネルギーレベルを向上させ、さらには老化の影響を軽減させることができます。そのため、消費者はこれらのスーパーフードを食事に取り入れる便利な方法を探しており、これが粉末の需要を促進しています。

糖尿病、肥満、がんなどの食生活に関連する疾病の発生頻度の増加を受けて、健康的な食生活の追求が、複数の効能を持つ機能性食品、中でもスーパーフードの需要の急増につながっています。世界の多くの国では、過去10年間にスーパーフードの取引が増加し、機能性食品に対する嗜好が変化していることが確認されています。

有機製品セグメントは、予測期間中に有利な成長を遂げることが予想されます。有機食品は、関連する利点と健康への長期的影響について人々が認識するようになったため、消費者の間で支持を集めています。多くのスーパーフードブランドは、自社製品を「オーガニック」「天然素材」と表示することで消費者をターゲットにしています。さらに、COVID-19の大流行により、世界中の消費者が自分の食習慣に関心を持ち、毎日の食事に健康的な選択肢を求めるようになってきています。

2021年には、オフラインの流通チャネルセグメントが最大の売上シェアを占めました。スーパーフードは、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、薬局などを通じて販売されることが多くなっています。多くの消費者が、オフラインの店舗での買い物体験を理由に、オフラインの店舗で食品を購入することを好んでいます。実店舗を持つ専門店は、これらの製品の主要な流通業者のひとつです。この市場の特徴は、少数の老舗メーカーと、世界各地で強い存在感を示しているいくつかの中小メーカーが存在することです。北米では大手メーカーが大きな市場シェアを占めています。

スーパーフードパウダー市場のレポートハイライト

  • 消費者が免疫力を高め、病気を予防し、重要な微量栄養素の毎日の摂取を完了するためにスーパーフードパウダーを消費しているため、北米が2021年に最大の収益シェアを占めています。
  • 有機製品セグメントは、予測期間中に最も速いCAGRで拡大すると予想されます。有機食品は、関連する利点と健康への長期的な影響について人々が認識するようになったため、消費者の間で人気を集めています。
  • オンライン流通チャネルは、2022年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大すると予想されます。パンデミックに起因する事実と数字に後押しされ、スーパーフードパウダーのメーカーは、より多くの消費者にリーチし、より質の高い製品を提供するためにオンラインプラットフォームに切り替えました。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次資料と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の定式化とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 製品の展望
  • 流通チャネルの見通し

第3章 スーパーフードパウダー市場の変数、動向および範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場制約分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • ビジネス環境分析
    • 業界分析-ポーターの
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • スーパーフードパウダー市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • スーパーフードパウダー市場に対するCOVID-19の影響

第4章 消費者行動分析

  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 観察と推奨事項

第5章 スーパーフードパウダー市場:製品の推定・動向分析

  • 製品の変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • 従来型
    • 従来のスーパーフードパウダー市場推計・予測、2017年-2030年
  • オーガニック
    • 有機スーパーフード粉末市場推計・予測、2017年-2030年

第6章 スーパーフードパウダー市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • オンライン
    • スーパーフードパウダー市場推計・予測、オンラインチャネル、2017年から2030年
  • オフライン
    • スーパーフードパウダー市場推計・予測、オフラインチャネル、2017年から2030年

第7章 スーパーフードパウダー市場:地域の推定・動向分析

  • 地域の変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • 北米
    • 市場推計・予測、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • 米国
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
  • 欧州
    • 市場推計・予測、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • ドイツ
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • 英国
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
  • アジア太平洋地域
    • 市場推計・予測、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • 中国
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • インド
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
  • 中南米
    • 市場推計・予測、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • ブラジル
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • アルゼンチン
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • チリ
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • ペルー
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • コロンビア
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
  • 中東とアフリカ
    • 市場推計・予測、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
    • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年
    • 南アフリカ
      • 市場推計・予測、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、製品別、2017年から2030年
      • 市場推計・予測、流通チャネル別、2017年から2030年

第8章 競争とベンダー情勢

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向と業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2021年

第9章 企業プロファイル

  • Sunfood
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Suncore Foods Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Glanbia PLC
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Your Super
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Naturya
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Terrasoul Superfoods
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Navitas Organics
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Nature's Superfoods
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Orgain
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Country Farms
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. Superfood powders market - Driving factor market analysis
  • 2. Superfood powders market - Restraint factor market analysis
  • 3. Conventional superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. Organic superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. Superfood powders market estimates and forecast, through offline channel, 2017 - 2030 (USD Million
  • 6. Superfood powders market estimates and forecast, through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. North America superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million
  • 8. North America superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. North America superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. U.S. superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. U.S. superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. U.S. superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. Europe superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. Europe superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. Europe superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. Germany superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. Germany superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. Germany superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. U.K. superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. U.K. superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. U.K. superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. Asia Pacific superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. Asia Pacific superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. Asia Pacific superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. China superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. China superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. China superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. India superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. India superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. India superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. Conventional superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. Central and South America superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. Central and South America superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 34. Brazil superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 35. Brazil superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 36. Brazil superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 37. Argentina superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 38. Argentina superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 39. Argentina superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 40. Chile superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 41. Chile superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 42. Chile superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 43. Peru superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 44. Peru superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 45. Peru superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 46. Colombia superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 47. Colombia superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 48. Colombia superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 49. Middle East & Africa superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 50. Middle East & Africa superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 51. Middle East & Africa superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 52. South Africa superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 53. South Africa superfood powders market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 54. South Africa superfood powders market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 55. Company categorization

List of Figures

  • 1. Superfood powders market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Superfood powders market - Penetration & growth prospect mapping
  • 7. Superfood powders market - Value chain analysis
  • 8. European import of avocados, tons, 2016 - 2020
  • 9. Superfood powders market: Porter's five forces analysis
  • 10. Roadmap of the Superfood Powders Market
  • 11. Increase in Google search for superfood trends during COVID-19, 2019 - 2020
  • 12. Factors affecting buying decisions for superfood powders
  • 13. Superfood powders market: Product share (%) analysis, 2021 & 2030
  • 14. Superfood powders market: Distribution channel share (%) analysis, 2021 & 2030
  • 15. Superfood powders market: Regional share (%) analysis, 2021 & 2030 (USD Million)
  • 16. Key superfood powders company market share analysis, 2021
目次
Product Code: GVR-4-68038-819-0

Superfood Powders Market Growth & Trends:

The global superfood powders market size is expected to reach USD 11.50 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is expected to expand at a CAGR of 7.2% from 2022 to 2030. The market has witnessed rapid growth in recent years and has caught consumers' attention owing to the increasing prevalence of obesity and diabetes and consumers opting for healthy diets. Growing consumer need for antioxidants, phytochemicals, vitamins, and minerals has increased the popularity of superfood powders in past years. The product has grown into a commercial product in the U.S. and several companies are investing in superfood powders.

Some of the popular superfoods are salmon, kale, acai berries, kefir, and almonds. When incorporated into a well-balanced diet, superfoods can promote heart health and weight loss, improve energy levels, and even reduce the effects of aging. Thus, consumers are looking for convenient ways to add these superfoods to their diet, which is driving the demand for powders.

In response to the increase in the frequency of diet-related diseases such as diabetes, obesity, or cancer, the search for healthy diets has led to a surge in the demand for functional foods with multiple benefits, among which are superfoods. Many countries globally have witnessed a shift in the preference for functional foods as the trade of superfoods has increased over the past decade.

The organic product segment is expected to witness lucrative growth over the forecast period. Organic foods have been gaining traction among consumers as people are becoming aware of the associated benefits and long-term impact on their health. Many superfood brands have been targeting consumers by labeling their products as "organic" and made with "natural ingredients". Additionally, due to the COVID-19 pandemic, consumers globally are concerned about their eating habits and are seeking healthier options in their daily diet.

The offline distribution channel segment held the largest revenue share in 2021. Superfoods are being increasingly sold through hypermarkets, supermarkets, convenience stores, and pharmacies. A large number of consumers prefer buying food products from offline stores due to the shopping experience of these stores. Brick-and-mortar specialty stores are among the major distributors of these products. The market is characterized by the presence of a few well-established players and several small- and medium-sized players with a strong presence across the globe. Leading manufacturers hold a significant market share in North America.

Superfood Powders Market Report Highlights:

  • North America held the largest revenue share in 2021 as consumers are consuming superfood powders in order to boost immunity, prevent diseases, and complete their daily intake of important micronutrients
  • The organic product segment is expected to expand at the fastest CAGR over the forecast period. Organic foods have been gaining traction among consumers as people are becoming aware of the associated benefits and long-term impact on their health
  • The online distribution channel segment is expected to expand at the fastest CAGR of 9.3% from 2022 to 2030. Driven by pandemic-led facts and figures, manufacturers of superfood powders switched to online platforms to reach more consumers and offer better-quality products

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook

Chapter 3. Superfood Powders Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Superfood Powders Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the Superfood Powders Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Product Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. Superfood Powders Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 5.2. Conventional
    • 5.2.1. Conventional superfood powders market estimates and forecast,2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Organic
    • 5.3.1. Organic superfood powders market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Superfood Powders Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 6.2. Online
    • 6.2.1. Superfood powders market estimates and forecast, through Online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. Superfood powders market estimates and forecast, through Offline channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Superfood Powders Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. Germany
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. U.K.
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. China
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. India
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.5. Argentina
      • 7.5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.6. Chile
      • 7.5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.7. Peru
      • 7.5.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.8. Colombia
      • 7.5.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. South Africa
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive and Vendor Landscape

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2021

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Sunfood
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Suncore Foods Inc.
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Glanbia PLC
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Your Super
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Naturya
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Terrasoul Superfoods
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Navitas Organics
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. Nature's Superfoods
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Orgain
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Country Farms
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives