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市場調査レポート
商品コード
1233036

ユーザー生成コンテンツプラットフォームの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別(ブログ、ウェブサイト)、エンドユーザー別(企業、個人)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年

User Generated Content Platform Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (Blogs, Websites), By End-user (Enterprises, Individual), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~10営業日

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ユーザー生成コンテンツプラットフォームの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別(ブログ、ウェブサイト)、エンドユーザー別(企業、個人)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年02月08日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ユーザー生成コンテンツプラットフォームの成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しい調査によると、世界のユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場規模は、2023年から2030年にかけて29.4%のCAGRを記録し、2030年には326億米ドルに達すると予測されています。

ユーザー生成コンテンツ(UGC)またはユーザー生成コンテンツプラットフォームは、ソーシャルメディアやその他のオンラインリソースから画像、動画、テキストをキュレートし、ブランドの真のストーリーを作成するために再利用する組織を支援するSaaS(Software-as-a Service)と定義できます。

急速な技術進歩に伴うインターネットユーザーの増加が、予測期間中のユーザー生成プラットフォーム市場の成長に寄与していると考えられます。さらに、ユーザーはライブストリーミングビデオやライブポッドキャストなどのコンテンツを作成し、複数のソーシャルメディアサイトで共有することができます。ユーザー生成プラットフォーム市場は、モノのインターネット(IoT)とビッグデータ技術の破壊的進化により、今後も大きく成長すると考えられます。

デジタルコマースの登場と、押し付けがましいマーケティング戦術に対する消費者の嫌悪感の拡大により、多くの広告主やブランドは、消費者の関心を引き、消費者とつながるためにユーザー生成コンテンツを導入しています。拡張現実(AR)フィルターやレンズ、ライブストリーミングなどの新しいフォーマットは、消費者にコンテンツを作成する新しい方法を提供しました。また、マーケティング会社は、広告やマーケティングの一環としてユーザー生成コンテンツを活用するための新しい戦略を得ることができました。

例えば、2020年3月、アメリカの動画ライブストリーミングサービスであるTwitchは、より多くの個人がライブストリーミングプラットフォームに接続したため、視聴者数が31.0%増加したと述べています。ブランドやその代理店にとって、マーケティングや広告の目的でUGCを利用することには多くの利点があります。その中でも特に、信頼性の高いオンラインコンテンツ、ブランドとの強い親和性とエンゲージメント、より多くのアーンドメディア、強力な検索エンジン最適化(SEO)、新しい調査機会などが挙げられます。

ソーシャルメディアやメッセージング・プラットフォームの台頭により、マーケティングや広告のためにユーザー生成コンテンツプラットフォームの利用が増加していることが、市場の成長を促進しています。出版社、マーケティング担当者、広告代理店は、この動向に注目し、刺激的な方法でこのトレンドを活用しています。例えば、2020年5月、中国のeコマース企業であるJD.comは、中国のショートビデオアプリであるKuaishouとの戦略的パートナーシップを発表しました。この提携により、オンライン小売業者は、Kuaishouのユーザーが動画アプリから直接JDの商品を購入できるようにし、買い物客をeコマースアプリにリダイレクトしています。

高速インターネット技術を搭載したスマートフォンの利用が増え、5Gの導入により、データ消費量が増加し、ライブポッドキャストやライブストリーミングビデオなどのユーザー生成コンテンツが作成されるようになったことです。人工知能や機械学習など、ユーザー生成コンテンツプラットフォームに新たな技術を採用することで、より良い成果の提供や仮想世界での顧客との対話に注力することができ、今後数年間で市場の需要が高まると予測されています。

しかし、ユーザー生成コンテンツによるマーケティングや広告の欠点は、ネガティブなコンテンツが避けられないため、厳重な監視が必要であることにつながっています。ユーザー生成コンテンツを公開する前に、個人またはチームが監視、フィルタリング、レビューする必要があるため、組織にとっては余分なコストと時間がかかることになります。さらに、UGCのモデレーションは、ブラックハットSEOの攻撃につながる可能性があります。コンテンツを公開するためには、監督者の専門チームが必要です。人々は権威ある背景のないランダムなレビューやコンテンツを信用することに抵抗があり、マーケティングコンテンツの信頼性が疑われるからです。さらに、偽アカウントや偽名のシステムを非難することは、多くの異なるコンテンツ投稿者がいるため容易です。そのため、一部の消費者はUGCを他の消費者と同じように信用することができないのです。

ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場レポートハイライト

  • 製品タイプ別では、オーディオ・ビデオ分野が2022年に33.7%の最大収益シェアを占めています。顧客とのエンゲージメントの増加、ソーシャルメディアプラットフォームでの高い共有能力の可能性、高速インターネットの利用可能性、製品に関する詳細情報などの属性が、オーディオおよびビデオ(ライブストリーミングを含む)セグメントの市場を押し上げると予想されています。
  • 企業向けセグメントは、2022年の収益シェアが63.1%で市場を独占しています。これは、ブランドマーケティングや広告目的で、ユーザー生成コンテンツプラットフォームの利用が拡大していることに起因していると考えられます。
  • 北米は、2023年から2030年にかけて34.1%という最も高い収益シェアで成長すると推定されています。この成長は、この地域における急速な技術進歩、スマートフォンの消費の増加、ソーシャルネットワーキングの隆盛に起因しています。
  • 同市場の主要プレーヤーは、常に先進的で革新的な技術に投資しています。eコマース小売業者は、より多くの消費者がソーシャルメディアの常連となるため、ユーザー生成コンテンツを最適化しています。例えば、2021年3月、米国のeコマース企業であるYotpoは、シリーズF資金として2億3000万米ドルを調達したことを発表しました。この取り組みは、同社のeコマース・マーケティング・プラットフォームを加速させ、全体的なパフォーマンスを強化することを目的としています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 情報調達と調査範囲
  • 情報分析
  • 市場形成とデータ可視化
  • 市場の範囲と前提
    • 二次情報
    • 一次情報

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 世界
  • セグメント別動向

第3章 ユーザー生成コンテンツプラットフォームの市場変数、動向、範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場-バリューチェーン分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因
    • 市場抑制要因
    • 市場機会
  • 業界分析- ポーターの5つの力
    • サプライヤーの力
    • 買い手の交渉力
    • 代替の脅威
    • 新規参入者からの脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 主な機会- 優先順位付け
  • ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社交
    • 技術的な

第4章 ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場:製品タイプの見通し

  • 製品タイプ別のユーザー作成コンテンツプラットフォームの市場シェア、2022年および2030年
  • ブログ
  • ウェブサイト
  • 広告とプロモーション
  • ソーシャルメディア
  • オーディオとビデオ
  • その他

第5章 ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場:エンドユーザーの見通し

  • エンドユーザー別のユーザー生成コンテンツプラットフォームの市場シェア、2022年および2030年
  • 個人
  • 企業

第6章 ユーザー生成コンテンツプラットフォーム市場:地域の見通し

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • トルコ
    • ロシア
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • タイ
    • ベトナム
  • 南米
    • ブラジル
  • MEA
    • サウジアラビア
    • イスラエル
    • クウェート
    • アラブ首長国連邦

第7章 競合情勢

  • Bazaarvoice
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • CrowdRiff
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Curalate, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Monotype Imaging Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Olapic Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Pancake Laboratories, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Pixlee TurnTo
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Stackla Pty Ltd.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • TINT
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
  • Yotpo Ltd
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 最近の開発
図表

List of Tables

  • Table 1 User Generated Content Platform Market - Industry Snapshot & Key Buying Criteria, 2017 - 2030
  • Table 2 Global User Generated Content Platform Market, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 3 Global User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 Global User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 Global User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 Key Market Driver Impact
  • Table 7 Key Market Restraint Impact
  • Table 8 Key Market Opportunity Impact
  • Table 9 List of Key Market Players
  • Table 10 Blogs User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 11 Websites User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 12 Advertising and Promotions User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 13 Social Media User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 14 Audio and Video User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 15 Others User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 16 North America User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 17 North America User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 18 U.S. User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 19 U.S. User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 20 Canada User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 21 Canada User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 22 Mexico User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 23 Mexico User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 24 Europe User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 25 Europe User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 26 U.K. User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 27 U.K. User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 28 Germany User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 29 Germany User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 30 France User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 31 France User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 32 Turkey User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 33 Turkey User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 34 Russia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 35 Russia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 36 Asia Pacific User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 37 Asia Pacific User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 38 China User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 39 China User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 40 Japan User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 41 Japan User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 42 India User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 43 India User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 44 South Korea User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 45 South Korea User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 46 Indonesia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 47 Indonesia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 48 Thailand User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 49 Thailand User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 50 Vietnam User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 51 Vietnam User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 52 South America User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 53 South America User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 54 Brazil User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 55 Brazil User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 56 MEA User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 57 MEA User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 58 Saudi Arabia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 59 Saudi Arabia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 60 Israel User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 61 Israel User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 62 Kuwait User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 63 Kuwait User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 64 United Arab Emirates User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 65 United Arab Emirates User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Research Process
  • Fig. 2 Market Formulation
  • Fig. 3 Market Segmentation and Scope
  • Fig. 4 User Generated Content Platform Market, 2017 - 2030
  • Fig. 5 Key Opportunities Analysis
  • Fig. 6 User Generated Content Platform - Value Chain Analysis
  • Fig. 7 User Generated Content Platform Market Dynamics
  • Fig. 8 Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • Fig. 9 User Generated Content Platform Market - Pest Analysis
  • Fig. 10 User Generated Content Platform Market Share by Product Type, 2022 & 2030
  • Fig. 11 User Generated Content Platform Market Share by End-User, 2022 & 2030
  • Fig. 12 User Generated Content Platform Market Share by Region, 2022 & 2030
  • Fig. 13 North America Marketplace: Key Takeaways
  • Fig. 14 Europe Marketplace: Key Takeaways
  • Fig. 15 Asia Pacific Marketplace: Key Takeaways
  • Fig. 16 South America Marketplace: Key Takeaways
  • Fig. 17 MEA Marketplace: Key Takeaways
目次
Product Code: GVR-4-68039-470-4

User Generated Content Platform Growth & Trends:

The global user generated content platform market size is anticipated to reach USD 32.6 billion by 2030, registering a CAGR of 29.4% from 2023 to 2030, according to a new study by Grand View Research, Inc. User Generated Content (UGC) or User Generated Content Platform can be defined as software-as-a-service (SaaS) that helps organizations curate images, videos, and text from social media and other online resources to repurpose for creating their brand's authentic story.

The increasing number of internet users with rapid technological advancement is attributed to the growth of the user-generated platform market during the forecast period. Moreover, the user can create their content, such as live streaming videos and live podcasts, to share on multiple social media sites. User generated platform market will continue to grow significantly because of the disruptive evolution of the Internet of Things (IoT) and big data technologies.

The advent of digital commerce and the extending consumer distaste for intrusive marketing tactics has led many advertisers and brands to introduce user-generated content to engage consumers and connect with them. New formats such as augmented reality (AR) filters & lenses and live streaming have provided consumers with new methods to create content. They have given marketing agencies new strategies to leverage user-generated content as part of their advertising and marketing efforts.

For instance, in March 2020, Twitch, an American video live-streaming service, stated that its viewership increased by 31.0% as more individuals connected with the live-streaming platform. For brands and their agencies, there are many benefits to using UGC for marketing and advertising purposes. Top among them are highly trusted online content, strong brand affinity and engagement, more earned media, strong search engine optimization (SEO), and new research opportunities.

The increasing use of user-generated content platforms for marketing and advertising due to the rise of social media and messaging platforms is propelling the market growth. Publishers, marketers, and advertising agencies are taking notice and capitalizing on this trend in exciting ways. For instance, in May 2020, JD.com, a Chinese e-commerce company, announced a strategic partnership with Kuaishou, a short-video app in China. Through this partnership, the online retailer allows Kuaishou users to purchase JD products directly from the video app, redirecting shoppers to the e-commerce apps.

The increased use of smartphones with high-speed internet technologies, and the introduction of 5G, have resulted in increased data consumption and the creation of user-generated content such as live podcasts and live streaming videos. Adopting emerging technology in the user generated content platform, such as artificial intelligence and machine learning, helps focus on providing better outcomes and interacting with customers in the virtual world, which is predicted to boost market demand in the coming years.

However, the downside of marketing and advertising through user-generated content is connected to the requirement of close supervision as negative content is inevitable. It requires an individual or a team to monitor, filter, and review user-generated content before publishing, which leads to extra costs and time for the organizations. Besides, moderating UGC can lead to a Black Hat SEO attack. A dedicated team of supervisors is required to publish the content. Since people are reluctant to trust a random review or content with no authoritative background and it questions the credibility of the marketing content. Further, accusing the system of fake accounts and aliases is easy with so many different content contributors. Therefore, some consumers are not likely to trust UGC as others.

User Generated Content Platform Market Report Highlights:

  • Based on product type, the audio and video segment holds the maximum revenue share of 33.7% in 2022. The attributes such as increased engagement with customers, high potential for sharing ability on social media platforms, availability of high-speed internet, and detailed information about the product are expected to boost the market of audio and video (including live streaming) segment
  • The enterprises segment dominates the market with a revenue share of 63.1% in 2022. This can be attributed to the growing use of user-generated content platforms for brand marketing and advertising purposes
  • North America is estimated to grow with the highest revenue share of 34.1% from 2023 to 2030. The growth is attributable to the rapidly swift technological advancements, increasing consumption of smartphones, and the increasing prominence of social networking in this region
  • Major players in the market are consistently investing in advanced and innovative technologies. E-commerce retailers are optimizing user generated content because more consumers become regular social media users. For instance, in March 2021, Yotpo, an e-commerce company in the U.S., announced raising USD 230.0 million in Series F funding. This initiative aimed to accelerate the company's e-commerce marketing platform to enhance overall performance

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

  • 1.1 Information Procurement and Research Scope
  • 1.2 Information Analysis
  • 1.3 Market Formulation & Data Visualization
  • 1.4 Market Scope and Assumptions
    • 1.4.1 Secondary Sources
    • 1.4.2 Primary Sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Market Outlook
  • 2.2 Global
    • 2.2.1 Global User Generated Content Platform Market, 2017 - 2030
    • 2.2.2 Global User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
    • 2.2.3 Global User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 2.2.4 Global User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
  • 2.3 Segmental Trends

Chapter 3 User Generated Content Platform Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1 Market Segmentation & Scope
  • 3.2 User Generated Content Platform Market - Value Chain Analysis
  • 3.3 Market Dynamics
    • 3.3.1 Market Drivers
    • 3.3.2 Market Restraints
    • 3.3.3 Market Opportunities
  • 3.4 Industry Analysis - Porter's Five Forces
    • 3.4.1 Supplier Power
    • 3.4.2 Buyer Power
    • 3.4.3 Substitution Threat
    • 3.4.4 Threat From New Entrant
    • 3.4.5 Competitive Rivalry
  • 3.5 Key Opportunities - Prioritized
  • 3.6 User Generated Content Platform Market - PEST Analysis
    • 3.6.1 Political
    • 3.6.2 Economic
    • 3.6.3 Social
    • 3.6.4 Technological

Chapter 4 User Generated Content Platform Market: Product Type Outlook

  • 4.1 User Generated Content Platform Market Share by Product Type, 2022 & 2030
  • 4.2 Blogs
    • 4.2.1 Blogs User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 4.3 Websites
    • 4.3.1 Websites User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 4.4 Advertising and Promotions
    • 4.4.1 Advertising and Promotions User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 4.5 Social Media
    • 4.5.1 Social Media User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 4.6 Audio and Video
    • 4.6.1 Audio and Video User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 4.7 Others
    • 4.7.1 Others User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030

Chapter 5 User Generated Content Platform Market: End-User Outlook

  • 5.1 User Generated Content Platform Market Share by End-User, 2022 & 2030
  • 5.2 Individual
    • 5.2.1 Individual User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030
  • 5.3 Enterprises
    • 5.3.1 Enterprises User Generated Content Platform Market, by Region, 2017 - 2030

Chapter 6 User Generated Content Platform Market: Regional Outlook

  • 6.1 North America
    • 6.1.1 North America User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 6.1.2 North America User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.1.3 U.S.
      • 6.1.3.1 U.S. User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.1.3.2 U.S. User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.1.4 Canada
      • 6.1.4.1 Canada User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.1.4.2 Canada User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.1.5 Mexico
      • 6.1.5.1 Mexico User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.1.5.2 Mexico User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
  • 6.2 Europe
    • 6.2.1 Europe User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 6.2.2 Europe User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.2.3 U.K.
      • 6.2.3.1 U.K. User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.2.3.2 U.K. User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.2.4 Germany
      • 6.2.4.1 Germany User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.2.4.2 Germany User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.2.5 France
      • 6.2.5.1 France User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.2.5.2 France User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.2.6 Turkey
      • 6.2.6.1 Turkey User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.2.6.2 Turkey User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.2.7 Russia
      • 6.2.7.1 Russia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.2.7.2 Russia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
  • 6.3 Asia Pacific
    • 6.3.1 Asia Pacific User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 6.3.2 Asia Pacific User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.3 China
      • 6.3.3.1 China User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.3.2 China User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.4 Japan
      • 6.3.4.1 Japan User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.4.2 Japan User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.5 India
      • 6.3.5.1 India User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.5.2 India User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.6 South Korea
      • 6.3.6.1 South Korea User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.6.2 South Korea User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.7 Indonesia
      • 6.3.7.1 Indonesia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.7.2 Indonesia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.8 Thailand
      • 6.3.8.1 Thailand User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.8.2 Thailand User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.3.9 Vietnam
      • 6.3.9.1 Vietnam User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.3.9.2 Vietnam User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
  • 6.4 South America
    • 6.4.1 South America User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 6.4.2 South America User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.4.3 Brazil
      • 6.4.3.1 Brazil User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.4.3.2 Brazil User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
  • 6.5 MEA
    • 6.5.1 MEA User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
    • 6.5.2 MEA User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.5.3 Saudi Arabia
      • 6.5.3.1 Saudi Arabia User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.5.3.2 Saudi Arabia User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.5.4 Israel
      • 6.5.4.1 Israel User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.5.4.2 Israel User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.5.5 Kuwait
      • 6.5.5.1 Kuwait User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.5.5.2 Kuwait User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030
    • 6.5.6 United Arab Emirates
      • 6.5.6.1 United Arab Emirates User Generated Content Platform Market, by Product Type, 2017 - 2030
      • 6.5.6.2 United Arab Emirates User Generated Content Platform Market, by End-User, 2017 - 2030

Chapter 7 Competitive Landscape

  • 7.1 Bazaarvoice
    • 7.1.1 Company Overview
    • 7.1.2 Financial Performance
    • 7.1.3 Product Benchmarking
    • 7.1.4 Recent Developments
  • 7.2 CrowdRiff
    • 7.2.1 Company Overview
    • 7.2.2 Financial Performance
    • 7.2.3 Product Benchmarking
    • 7.2.4 Recent Developments
  • 7.3 Curalate, Inc.
    • 7.3.1 Company Overview
    • 7.3.2 Financial Performance
    • 7.3.3 Product Benchmarking
    • 7.3.4 Recent Developments
  • 7.4 Monotype Imaging Inc.
    • 7.4.1 Company Overview
    • 7.4.2 Financial Performance
    • 7.4.3 Product Benchmarking
    • 7.4.4 Recent Developments
  • 7.5 Olapic Inc.
    • 7.5.1 Company Overview
    • 7.5.2 Financial Performance
    • 7.5.3 Product Benchmarking
    • 7.5.4 Recent Developments
  • 7.6 Pancake Laboratories, Inc.
    • 7.6.1 Company Overview
    • 7.6.2 Financial Performance
    • 7.6.3 Product Benchmarking
    • 7.6.4 Recent Developments
  • 7.7 Pixlee TurnTo
    • 7.7.1 Company Overview
    • 7.7.2 Financial Performance
    • 7.7.3 Product Benchmarking
    • 7.7.4 Recent Developments
  • 7.8 Stackla Pty Ltd.
    • 7.8.1 Company Overview
    • 7.8.2 Financial Performance
    • 7.8.3 Product Benchmarking
    • 7.8.4 Recent Developments
  • 7.9 TINT
    • 7.6.1 Company Overview
    • 7.6.2 Financial Performance
    • 7.6.3 Product Benchmarking
    • 7.6.4 Recent Developments
  • 7.10 Yotpo Ltd
    • 7.10.1 Company Overview
    • 7.10.2 Financial Performance
    • 7.10.3 Product Benchmarking
    • 7.10.4 Recent Developments