表紙:ポイントオブケアでの注射剤の再構成
市場調査レポート
商品コード
1044100

ポイントオブケアでの注射剤の再構成

Reconstituting Injectables at the Point-of-Care

出版日: | 発行: Greystone Research Associates | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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ポイントオブケアでの注射剤の再構成
出版日: 2021年12月27日
発行: Greystone Research Associates
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

自己投与用に開発された薬剤数が増えるにつれ、再構成ステップと注射ステップを統合した機器が人気を博しています。生物学的製剤が治療法や総処方数の面で成長を続けるにつれ、特殊な機器の影響が増大します。

当レポートでは、世界のポイントオブケアでの注射物質の再構成について調査し、市場力学、市場要因、促進要因、デバイス製品戦略、企業プロファイルなどについて、体系的な情報を提供しています。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • PoCでの注射剤の再構成
  • 医薬品再構成の市場力学
  • 再構成 - 生物学的製剤生活の事実
  • 注射剤のエコシステム
  • デバイス設計の進化
  • 製剤要因
  • 製品固有のデバイス開発
  • 特殊な注射装置の需要促進要因
  • 慢性疾患と自己投与
  • 生物学的製剤の成長
  • 処方と投薬
  • 患者層の変化
  • 安全性と遵守
  • デバイスの設計と革新
  • 競合情勢
  • 技術市場の促進要因
  • POC再構成のための統合デバイス
  • デュアルチャンバーカートリッジ
  • デュアルチャンバーインジェクター
  • デュアルチャンバーシリンジ
  • ウェアラブル自動検出システム
  • デバイス評価
  • 製品固有のデバイス
  • 特殊デバイス
  • OEMデバイス
  • デュアルチャンバー安全注射器(クレデンス)
  • 治療セグメント - データと予測
  • ホルモン補充
  • 感染症
  • 代謝疾患
  • 骨粗鬆症
  • 神経学
  • 腫瘍学
  • リプロダクティブ・ヘルス
  • その他の治療セグメント
  • 市場要因
  • デバイス製品戦略
  • デバイス経済学
  • 製品ブランディング
  • 直接販売マーケティング
  • マネージドケアの動向
  • 企業プロファイル
目次
Product Code: RJPC499K

Engineered Injectables that Address Chronic Conditions

The inherent instability of biological drugs is a limitation that has a direct impact on the drug delivery sector. Therapeutic proteins must either be stored under special conditions or formulated to retain their efficacy from the time of manufacture until they are dispensed. Liquid protein drugs require refrigeration until dispensed. Alternatively, proteins can be formulated as powders (lyophilization) and must be reconstituted prior to injection. Historically, this was accomplished by including a disposable syringe and diluent vial for manual reconstitution. As the number of drugs developed for self-administration has grown, devices that integrate a reconstitution step with the injection step have gained traction. As biological drugs continue to grow in terms of therapeutics and total prescriptions, the impact of specialty devices will increase.

What You Will Learn:

  • What is the impact of lyophilized injectable drugs on today's therapeutic market, how are they packaged, and who markets them?
  • Who are the suppliers of integrated reconstitution devices, and what is their market impact?
  • What are the major factors driving the demand for integrated devices for injectable drug reconstitution?
  • What is the relative impact of integrated reconstitution systems to OEM or standalone reconstitution devices and how will this change by the end of the decade?
  • What are the essential design factors, material selection issues, technologies and market development issues for drug reconstitution systems and devices?
  • What is the role of integrated drug reconstitution systems on drug life cycle management?
  • What are the significant economic, technology, and regulatory factors affecting the market for injectable drugs and reconstitution systems in particular?

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Reconstituting Injectables at the PoC
  • Drug Reconstitution Market Dynamics
  • Reconstitution - A Fact of Biological Drug Life
  • The Injectable Drug Ecosystem
  • Evolution in Device Design
  • Formulation Factors
  • Product Specific Device Development
  • Specialty Injection Device Demand Drivers
  • Chronic Conditions and Self-Administration
  • The Growth of Biologicals
  • Formulation and Dosing
  • Shifting Patient Demographics
  • Safety and Adherence
  • Device Design and Innovation
  • Competitive Landscape
  • Technology Market Drivers
  • Integrated Devices for POC Reconstitution
  • Dual Chamber Cartridges
  • Dual Chamber Injectors
  • Dual Chamber Syringes
  • Wearable Automated Recon System
  • Device Assessments
  • Product-Specific Devices
  • Specialty Devices
  • OEM Devices
  • Dual Chamber Safety Syringe (Credence
  • Therapeutic Segments - Data & Forecasts
  • Hormone Replacement
  • Infectious Disease
  • Metabolic Conditions
  • Osteoporosis
  • Neurology
  • Oncology
  • Reproductive Health
  • Other Therapeutic Segments
  • Market Factors
  • Device Product Strategies
  • Device Economics
  • Product Branding
  • Direct-to-Consumer Marketing
  • Managed Care Trends
  • Company Profiles