市場調査レポート
商品コード
1248100
IUD (子宮内避妊用具)の米国市場:規模、製品別(銅製IUD、ホルモン製IUD)、年齢層別、産業分析レポート、ゾーン別展望、成長性、競合市場シェア&予測、2023年~2032年U.S. Intrauterine Devices Market Size, By Product (Copper IUD, Hormonal IUD), By Age Group (15-19, 20-24, 25-29, 30-34, 35-39, 40-44, 45+), Industry Analysis Report, Zonal Outlook, Growth Potential, Competitive Market Share & Forecast, 2023 - 2032 |
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IUD (子宮内避妊用具)の米国市場:規模、製品別(銅製IUD、ホルモン製IUD)、年齢層別、産業分析レポート、ゾーン別展望、成長性、競合市場シェア&予測、2023年~2032年 |
出版日: 2023年03月03日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 210 Pages
納期: 2~3営業日
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米国では、特に女性の間で子宮内避妊具の使用に関する意識が高まっており、2023年から2032年にかけて子宮内避妊具市場が成長すると予測されています。
このような避妊具を使用することで、患者のコンプライアンスが向上し、使いやすく、メンテナンスが簡単で、効果的な避妊の割合が高まります。
小型のフレームレス銅製やレボノルゲストレル放出型は、子宮内技術の最近の革新とともに、10代や未婚の女性におけるIUDの使用率の上昇に貢献するかもしれません。また、同国の複数の政府・非政府組織が、IUDを含む避妊具の重要性に関する意識の普及に取り組んでおり、事業収益を押し上げています。
全体として、米国の子宮内避妊具産業は、製品、年齢層、地域の観点から区分されます。
製品に基づくと、銅製IUDセグメントは2032年にかなりの成長を見せると思われます。IUDは10年間妊娠を防止し、99%以上の妊娠防止効果があることが証明されており、今後普及が進むと考えられます。
年齢別では、20~24歳が2023~2022年の間に9.5%以上のCAGRを記録すると予想されています。計画的な遅発妊娠のために成人女性の間でIUDの採用が増加していることが、今後10年間のこのセグメントの成長を後押しします。また、長期間の妊娠防止、安全で効果的な子宮内避妊具の増加、子宮外妊娠の可能性の減少などの変数が、推定期間中にこの年齢層での製品採用率を加速させる可能性が高いです。
米国北東部の子宮内避妊具市場は、2023年から2032年にかけて大きな伸びを示すと考えられます。この地域では、意図しない妊娠やそれに関連する健康被害が増加し、効果の高い避妊具を好む傾向が強まっていることが、事業拡大の原動力となっています。
さらに、中絶の発生率の高さによる入院率の上昇や、同地域のヘルスケア政策も、業界の展望を後押しするでしょう。Guttmacher Instituteの予測によると、2020年にはニュージャージー州で約48,830件の人工妊娠中絶が行われました。さらに、子宮内避妊具や性の健康に関する中央政府による若年層へのいくつかの啓発活動が、市場の成長をさらに大きく促進すると考えられます。
U.S. Intrauterine Devices Market is estimated to grow during 2023-2032 owing to an increasing awareness regarding the use of such devices, especially among the American female population. Implementation of such devices for birth control offers enhanced patient compliance, ease of use, and low maintenance, while increasing the rate of effective contraception.
Smaller frameless copper and levonorgestrel-releasing devices, along with recent innovations in intrauterine technology, may contribute to a rise in the usage of IUDs among teenagers and nulliparous women. Besides, several government and non-government organizations in the republic are also working on spreading awareness regarding the significance of contraceptive products, including IUDs, thus propelling the business revenue.
Overall, the U.S. intrauterine devices industry is segmented in terms of product, age group, and zone.
Based on the product, the copper IUD segment will exhibit considerable growth during 2032. A thin copper wire used in Copper's IUD loops around the "tstem." The IUD prevents conception for a period of ten years, proving to be more than 99% effective at preventing pregnancy, thus increasing its penetration in the years to come.
Considering the age, the 20-24 age group segment is anticipated to depict over 9.5% CAGR between 2023-2022. Increasing adoption of IUDs among adult women owing to planned delayed pregnancies will assist the segmental growth over the next 10 years. In addition, variables such as preventing pregnancy for a long time, increasing the availability of safe & effective intrauterine devices, and decreasing the chances of ectopic pregnancy will most likely accelerate the product adoption rate among this age group during the estimated timeframe.
Considering the zone, the Northeast U.S. intrauterine devices market will register strong gains during 2023-2032. A mounting number of unintended pregnancies and related health consequences coupled with the rising preference for highly effective contraceptive options in the zone will impel the business expansion.
Moreover, the increasing rate of hospitalization owing to the high incidences of abortion and supportive healthcare policies in the zone will also favor the industry outlook. According to the Guttmacher Institute projections, approximately 48,830 abortions took place in New Jersey in 2020. Moreover, several awareness initiatives taken by the central government for young adults concerning intrauterine devices and sexual health would further thrive the market growth substantially.