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表紙:民間医療保険の購入手段:2020年
市場調査レポート
商品コード
996723

民間医療保険の購入手段:2020年

How Customers Purchased Private Medical Insurance in 2020

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 31 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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民間医療保険の購入手段:2020年
出版日: 2021年03月19日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 31 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

2020年に民間医療保険を購入した顧客は、個人の経済的利益、保険の購入を促した出来事、求めていたさまざまな製品機能など、さまざまな要因の影響を受けました。プロバイダーは、共通の購入チャネルを効果的に定義し、魅力的な民間医療保険商品をモデル化し、これらの商品を既存および潜在的な顧客に効率的に販売するために、消費者のニーズと関心、および消費者に不可欠な要素を理解する必要があります。

当レポートでは、過去12か月間に民間医療保険を購入した顧客の態度、行動、好みを調査します。配布と購入の過程、ポリシー購入のトリガー、顧客の経済的懸念、およびブランドの選択について説明します。

目次

目次

  • 市場概要
  • 購入の旅
  • 行動&態度
  • ブランドの選択
  • 先物市場

付録

目次
Product Code: GDFS0310IA

Customers purchasing private medical insurance in 2020 were influenced by various factors, including their individual financial interests, the incidents prompting them to purchase cover, and the different product features they sought. Providers need to understand the needs and interests of consumers and the factors that are essential to them in order to effectively define common buying channels, model attractive private medical insurance products, and market these products efficiently to existing and potential customers.

This report explores the attitudes, behaviors, and preferences of customers who purchased a private medical insurance policy in the last 12 months. It explores distribution and the purchasing journey, policy purchase triggers, the financial concerns of customers, and brand selection. It also sizes the medical expenses market.

Scope

  • The majority of private medical insurance policies are bought directly from providers.
  • Concern about NHS waiting times was the top factor motivating individuals to purchase a private medical insurance policy.
  • Purchasing over the phone is the most popular method among private medical insurance customers.

Reasons to Buy

  • Understand consumer purchasing decisions and how these will influence the market over the next few years.
  • Improve customer engagement by recognizing what is most important to them and how to adapt your products and services to meet their needs.
  • Discover which providers lead the way in the private medical insurance space.
  • Adapt your distribution strategy to ensure it still meets customer purchasing behaviors.

Table of Contents

Table of Contents

  • Market Overview
  • The Purchasing Journey
  • Behaviors & Attitudes
  • Brand Selection
  • Future Market

Appendix

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