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表紙:消費者心理への影響:コロナウイルス(COVID-19)の消費者行動への影響
市場調査レポート
商品コード
975084

消費者心理への影響:コロナウイルス(COVID-19)の消費者行動への影響

Influence of Consumer Sentiment - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 15 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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消費者心理への影響:コロナウイルス(COVID-19)の消費者行動への影響
出版日: 2020年11月18日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

楽観主義は現在高まっており、世界の購買客の3分の1が希望を感じています。希望を感じている消費者は旅行に行ったり、必須ではないアイテムを購入したりすることを検討する可能性が高くなります。不安を感じている消費者は、経済、財政、そしてビタミン摂取量について心配します。

当レポートでは、COVID-19が消費者の気分や感情にどのように影響したか、消費者行動と購入決定にどのように影響したかについて分析しています。

目次

  • 消費者行動への影響:消費者心理の影響
  • イントロダクション
  • 概要
  • 希望
  • 不安
  • 疲労
  • 留意点

付録

目次
Product Code: CSCV2010BI

Influence of Consumer Sentiment - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior

This report is part of the GlobalData COVID-19 Impact on Consumer Behavior series, which tracks how the pandemic and many factors have impacted consumer behavior and purchase decisions.

This report explores how COVID-19 has effected consumers' mood and emotions. Hopeful, anxious, and tired consumers are investigated more deeply to answer the following questions - Who is feeling this way? Why? And what can brands do to target these shoppers?

Scope

  • Optimism is currently on the rise, with a third of global shoppers feeling hopeful.
  • Being hopeful makes consumer more likely to consider going on trips and buying more non-essential items.
  • Anxious consumers are worried about the economy, their finances, and their vitamin intake.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that can drive and support innovation, brand activity, or emerging services throughout the COVID-19 outbreak.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

  • Consumer Behavior Impact: Influence of Consumer Sentiment
  • Introduction
  • Overview
  • Hopeful
  • Anxious
  • Tired
  • Key Take Outs

Appendix

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