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表紙:節制と回避(2020年の更新):選択または必要性による消費者の特定の成分または製品の制限・回避
市場調査レポート
商品コード
971311

節制と回避(2020年の更新):選択または必要性による消費者の特定の成分または製品の制限・回避

Moderation and Avoidance, 2020 Update - Empowering Consumers to limit or avoid Specific Ingredients, or Products; by Choice or Necessity

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 60 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
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節制と回避(2020年の更新):選択または必要性による消費者の特定の成分または製品の制限・回避
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

消費者は一般的に、ポジティブな表現の方が魅力的であると考えており、これはブランドの新製品のポジショニングにも反映されるべきであると考えられています。

消費者は製品に健康に良い成分が含まれていることを望んでおり、消費者が最も避けている成分は砂糖、脂肪、食塩の3つとなっています。世界人口の54%が、食品・飲料製品に含まれる成分に高い関心を持っているか、非常に高い関心を持っており、認知度と情報へのアクセスが大きな要因となっています。

当レポートは、消費者の節制と回避について調査しており、消費者の動向、業界への影響、洞察などの情報を提供しています。

目次

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  • トレンドスナップショット
  • 動向分析
  • 何を?
  • 何故?
  • 誰が?
  • どのように?
  • 将来の影響

付録

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Product Code: CS2010TS

"Moderation and Avoidance, 2020 Update", explores how FMCG brands can help consumers to limit or avoid specific products or ingredients.

The Moderation & Avoidance trends is centered on reducing or cutting certain ingredients or products. These moderated or avoided items can be categorized as villains, vices, or impurities. Consumers amend their diets or shopping habits for a number of reasons, such as health and wellness, ethics, stress, or social pressure.

Scope

  • Consumers generally find positively worded claims more appealing and this should inform a brand's product positioning for new launches.
  • Consumers want their products to have a health halo and the three most avoided ingredients by consumers are sugar, fat, and salt.
  • Awareness and information access are major factors, as 54% of the global population pay high or very high attention to what ingredients are in food/drink products.
  • Stressors, such as a global pandemic, are a key driver of this trend, as they can lead consumers either to restrict their diet more or indulge less.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that drive and support innovation success so you can tap into what is really impacting the industry.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product development.

Table of Contents

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  • Trend Snapshot
  • Trend Analysis
  • What?
  • Why?
  • Who?
  • How?
  • Future Implications

Appendix

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