表紙:消費財全体のプレミアム化と恩恵:Trend Sights Analysis(2020年)
市場調査レポート
商品コード
967245

消費財全体のプレミアム化と恩恵:Trend Sights Analysis(2020年)

Premiumization and Indulgence across Consumer Goods - TrendSights Analysis 2020

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 33 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=111.75円
消費財全体のプレミアム化と恩恵:Trend Sights Analysis(2020年)
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 33 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

COVID-19の影響は、世界がパンデミックからの回復に伴い、消費者の価値と利便性の認識に影響を与え続けます。経済の不確実性と個人的な経済的懸念により、消費者が購入する製品に影響が出ています。ブランドとメーカーにとって、製品への機能的および感情的なメリットの追加は重要な機会となっています。

当レポートは、消費財全体のプレミアム化とその恩恵について掲載しており、市場の動向分析や今後の見通しなどの情報を提供しています。

目次

目次

  • 動向スナップショット
  • 動向分析
  • 何を
  • 何故
  • 誰が
  • どのように
  • 将来の影響

付録

目次
Product Code: CS2011TS

The effects of COVID-19 will continue to impact consumer perception of value and convenience as the world recovers from the pandemic. Economic uncertainty and personal financial concerns are at the forefront of most consumers' minds. As a result, what they purchase and what they prepare and consume at home is being impacted. Brands and manufacturers have key opportunities to cater for consumers' looking to spend more on products by adding both functional and emotional benefits to their products.

The Premiumization & Indulgence mega-trend captures the impulsive and aspirational behavior of consumers actively seeking higher-priced, often more sophisticated products. The very nature of indulgence brings a heightened sense of enjoyment and excitement to the consumer. This report focuses on how this trend is impacting and influencing consumer's purchasing decisions.

Scope

  • Premiumization opportunities center on more functional consumer benefits such as health and convenience.
  • Consumers are still willing to pay the price for health and invest in products that offer health and hygiene benefits.
  • Indulgence opportunities relate more to emotional consumer benefits providing comfort and enjoyment.

Reasons to Buy

  • Understand a specific consumer trend and company Reponses in order to tap into what is really impacting the industry.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

  • Trend Snapshot
  • Trend Analysis
  • What?
  • Why?
  • Who?
  • How?
  • Future Implications

Appendix