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市場調査レポート
商品コード
965776
「ニューノーマル」における生活:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者行動に与える影響Life in the "New Normal" - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior |
「ニューノーマル」における生活:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者行動に与える影響 |
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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将来、在宅勤務を継続または開始する消費者は、世界の消費者の平均よりもオンラインで食料品の買い物に多くの時間を費やす傾向があります。世界の消費者のほぼ60%が、パンデミック後の「ニューノーマル」において自宅でより多くの食事を調理するつもりだと答えています。
当レポートでは、COVID-19の発生以降に出現した消費者行動と、パンデミック後の成功のためにブランドが製品とサービスを調整する方法について説明します。
Global lockdown and social distancing measures, and fears of a looming global financial recession, have drastically altered how consumers shop, as well as the products and services they are engaging with. GlobalData's COVID-19 recovery survey reveals that value for money, conscious shopping, and unique ways to reach and engage with consumers will be key strategic considerations for brands throughout the remainder of the year.
This report explores the consumer behavior that has emerged since the start of COVID-19 that is here to stay and how brands can align products and services for success post-pandemic.