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市場調査レポート
商品コード
965776

「ニューノーマル」における生活:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者行動に与える影響

Life in the "New Normal" - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 | 納期: 即納可能 即納可能とは

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「ニューノーマル」における生活:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者行動に与える影響
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

将来、在宅勤務を継続または開始する消費者は、世界の消費者の平均よりもオンラインで食料品の買い物に多くの時間を費やす傾向があります。世界の消費者のほぼ60%が、パンデミック後の「ニューノーマル」において自宅でより多くの食事を調理するつもりだと答えています。

当レポートでは、COVID-19の発生以降に出現した消費者行動と、パンデミック後の成功のためにブランドが製品とサービスを調整する方法について説明します。

目次

第1章 「ニューノーマル」における生活:1~8週目

  • イントロダクション
  • 最低必需品
  • 意識的な買い物 (Conscious shopping)
  • 市場への新しいルート
  • 360 degree wellness
  • インスペリエンス (Insperiences)
  • テイクアウト

第2章 調査について

目次
Product Code: CSCV2008BI

Global lockdown and social distancing measures, and fears of a looming global financial recession, have drastically altered how consumers shop, as well as the products and services they are engaging with. GlobalData's COVID-19 recovery survey reveals that value for money, conscious shopping, and unique ways to reach and engage with consumers will be key strategic considerations for brands throughout the remainder of the year.

This report explores the consumer behavior that has emerged since the start of COVID-19 that is here to stay and how brands can align products and services for success post-pandemic.

Scope

  • Consumers who will continue or start working from home in future are more likely to spend more time grocery shopping online than the average global consumer.
  • Almost 60% of global consumers claim they will cook more meals at home in the "new normal" after the pandemic.
  • Almost a quarter of global consumers seek general entertainment from brands to distract them amid COVID-19.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that can drive and support innovation, brand activity, or emerging services throughout the COVID-19 outbreak.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

1. Life in the "New Normal" - Weeks 1-8

  • Introduction
  • Bare necessities
  • Conscious shopping
  • New routes to market
  • 360 degree wellness
  • Insperiences
  • Take-Outs

2. About the Survey

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