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市場調査レポート
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965775

新しい生活様式の中心としての自宅:消費者行動へのコロナウイルス(COVID-19)の影響

Home as the New Hub - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 | 納期: 即納可能 即納可能とは

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新しい生活様式の中心としての自宅:消費者行動へのコロナウイルス(COVID-19)の影響
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界の消費者は、COVID-19の感染・拡大を避けるため、可能な限り自宅にいるよう指示されています。近い将来、世界の消費者のほぼ3分の1は、オフィスに出勤せずに、自宅で仕事を続けるか、仕事を始めることを計画しています。

当レポートでは、新しい生活様式の中心としての自宅について調査しており、在宅勤務、自宅での調理、自宅での育児業務の実行、および自宅での個人の健康とウェルネスのケアを行う消費者の影響について掲載しています。

目次

目次

第1章 消費者行動への影響

  • イントロダクション
  • 新しい生活様式の中心としての自宅
  • テイクアウト

第2章 付録

目次
Product Code: CSCV2009BI

Consumers across the globe are being instructed to stay within the home as far as possible to avoid contracting or spreading COVID-19, and while lockdown measures are currently in flux, staying at home is in some cases being mandated by law. This is drastically altering consumer behavior, with many consumers even planning to continue to retreat within the home beyond the pandemic period. Brands must align products and services with this new lifestyle to win new audiences and understand how to cater to the new needs of their existing customers.

This report discusses the particular implications of consumers working at home, cooking at home, performing childcare duties at home, and taking care of their personal health and wellness at home.

Scope

  • Almost a third of global consumers plan to continue or start working from home rather than go to an office in the near future.
  • Almost 60% of global consumers claim to be staying at home as much as possible in Week 7.
  • Consumers who claim to be staying at home as much as possible are also more concerned about the outbreak of COVID-19.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that can drive and support innovation, brand activity, or emerging services throughout the COVID-19 outbreak.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

1. Consumer Behavior Impact: Home as the New Hub

  • Introduction
  • Home as the new hub
  • Take-outs

2. Appendix

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