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市場調査レポート
商品コード
965775
新しい生活様式の中心としての自宅:消費者行動へのコロナウイルス(COVID-19)の影響Home as the New Hub - Coronavirus (COVID-19) Impact on Consumer Behavior |
新しい生活様式の中心としての自宅:消費者行動へのコロナウイルス(COVID-19)の影響 |
出版日: 2020年09月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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世界の消費者は、COVID-19の感染・拡大を避けるため、可能な限り自宅にいるよう指示されています。近い将来、世界の消費者のほぼ3分の1は、オフィスに出勤せずに、自宅で仕事を続けるか、仕事を始めることを計画しています。
当レポートでは、新しい生活様式の中心としての自宅について調査しており、在宅勤務、自宅での調理、自宅での育児業務の実行、および自宅での個人の健康とウェルネスのケアを行う消費者の影響について掲載しています。
Consumers across the globe are being instructed to stay within the home as far as possible to avoid contracting or spreading COVID-19, and while lockdown measures are currently in flux, staying at home is in some cases being mandated by law. This is drastically altering consumer behavior, with many consumers even planning to continue to retreat within the home beyond the pandemic period. Brands must align products and services with this new lifestyle to win new audiences and understand how to cater to the new needs of their existing customers.
This report discusses the particular implications of consumers working at home, cooking at home, performing childcare duties at home, and taking care of their personal health and wellness at home.