特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
953681

ペットと植物の飼育者の増加:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者の行動に及ぼす影響

The Rise of Pet and Plant Parents - Coronavirus (COVID-19) Consumer Behavior Impact

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 18 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.15円
ペットと植物の飼育者の増加:新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が消費者の行動に及ぼす影響
出版日: 2020年07月16日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 18 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

新型コロナウイルス感染症(COVID-19)のパンデミックが広がるなか、多くの人々がペットや植物の飼育を始めました。ペットや植物は、消費者が不確実な時代に心身の健康を保つうえで重要な役割を担っています。

当レポートは、消費者の行動と購入決定に対するCOVID-19の影響について調査した一連のレポートの1つであり、ペットと植物の飼育に関する消費者の行動について分析したものです。

調査範囲

  • COVID-19の世界的な大流行の際、多くの人々がペットや植物を購入しました。
  • ペットや植物は、不確実な時に快適さと交流を提供しています。
  • 野菜や果物のガーデニングを行うことで、心身の健康を保ちながら、達成感を得ることができます。

目次

第1章 消費者の行動への影響:ペットと植物の飼育

  • イントロダクション
  • 交流を求めて
  • パンデミック時のペットの飼育
  • ペットと植物の飼育者の増加
  • パンデミック時代のペット用品
  • DIYペット製品
  • ガーデニングの人気が上昇
  • 自分の食べ物を育てる
  • ガーデニング製品のオンラインショッピング
  • 主な調査結果

第2章 付録

目次
Product Code: CSCV2007BI

This report is part of the GlobalData COVID-19 Impact on Consumer Behavior series, which tracks how the pandemic and many factors have impacted consumer behavior and purchase decisions.

This report identifies key motivations that are driving consumers towards adopting pets and growing plants more during the coronavirus pandemic, and is offering recommendations for brands to target pet and plant parents.

Scope

  • Many people turned to pets and carrying for plants during the global outbreak of COVID-19.
  • Pets and plants provide comfort and companionship in times of uncertainty.
  • Gardening and growing your own vegetables and fruits can provide a sense of accomplishment, while keeping consumers physically and mentally healthy.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that can drive and support innovation, brand activity, or emerging services throughout the COVID-19 outbreak.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct decision-making and inform new product development.

Table of Contents

1. Consumer Behavior Impact: The Rise of Pet and Plant Parents

  • Introduction
  • In Search for Companionship
  • Adopting Pets During the Pandemic
  • The rise of Pet and Plant Parents
  • Pet Products in Pandemic Times
  • DIY Pet Products
  • Gardening is Becoming more Popular
  • Growing Your Own Food
  • Online Shopping for Gardening Products
  • Key Take-Outs

2. Appendix

株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.