特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

インドのホットドリンク市場:主要成長機会

Hot Drinks in India: Top Growth Opportunities

発行 GlobalData 商品コード 941437
出版日 ページ情報 英文 69 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.59円で換算しております。
インドのホットドリンク市場:主要成長機会 Hot Drinks in India: Top Growth Opportunities
出版日: 2020年06月04日 ページ情報: 英文 69 Pages
概要

当レポートでは、インドのホットドリンク市場について調査分析し、市場データ、人口統計による消費パターンとカテゴリー、消費を促進する主要消費者動向などについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 ホットドリンクの主要成長市場の紹介

  • 上位10の世界の成長機会スコア
  • 世界の主要な問題
  • 世界の戦略問題に対する評価
  • GlobalDataの戦略的課題マップ
  • 世界のセクターの予測される将来の問題
  • 報酬とリスク評価
  • 市場機会スコア-概要
  • 消費支出傾向-ピアグループの比較
  • 政治、経済、社会、技術:分析
  • 成長の実現要因と阻害要因
  • 成長のための報酬と機会
  • 市場の概要

第2章 市場の考察-参入機会の特定

  • カテゴリー別の市場成長
  • 市場成長(金額ベース)
  • 市場成長(数量ベース)
  • カテゴリー別のプレミアム化のレベル
  • カテゴリー分析-変更の主要成長要因

第3章 小売および流通の考察-成長を促進する主要なチャネルおよび小売業者

  • ホットドリンク小売チャネルシェア
  • 主要小売チャネルの傾向
  • 市場へのルート
  • セクターの変化の成長要因

第4章 会社とブランドの考察-競合情勢環境の定義

  • カテゴリーの断片化
  • 会社とブランド力
  • プライベートラベルの浸透
  • 主要サプライヤー別ブランドシェア
  • 国際および国内ブランド分析
  • 会社とブランドの強さの要約

第5章 消費者考察-5W (誰が、何を、いつ、どこで、なぜ)

  • 戦略的課題マップ
  • 主要消費者成長要因の影響
  • 主要消費者動向
  • 消費者グループ
  • 主な健康・ウェルネスの傾向
  • カテゴリー別の健康とウェルネスの主張の浸透
  • 消費者動向のまとめ

第6章 製品とパッケージの考察

  • 主要製品の考察
  • 動向と戦略的問題-その他の注目すべき製品動向
  • 主要な製品イノベーションのケーススタディ
  • 主要なパッケージングの考察
  • 動向と戦略的問題
  • 製品発売の重要なポイント

第7章 ホワイトスペースとイノベーションの機会-参入スペース

  • ターゲットとする成長セグメント
  • 対象とする消費者スペース
  • セグメントの機会
  • 価格ダイナミクス
  • 製品発売の重要なポイント
  • 主要推奨事項

第8章 付録と定義

図表

List of Tables

  • Visualization of 10 Countries Growth Opportunities
  • Visualization of 10 Countries Growth Opportunities (Continued)
  • Reward and Risk Assessment
  • Market Value and Split, 2014-2023
  • Winners and Losers by Category, Value, 2019-2023
  • Volume Growth by

List of Figures

  • Map of Top Opportunity Markets
  • Map of Top Global Issues
  • Global Issue Web
  • GlobalData's Strategic Issues Map
  • Average Consumer Spend, Peer Group Comparisons, 2013-2023
  • Market Value and Split, 2013-2023
  • Value Growth by Category, 2014-2019 and
目次
Product Code: CS0191TG

Hot Drinks in India: Top Growth Opportunities provides recommended actions and detailed analysis of how to target the best growth opportunities for Hot Drinks producers and retailers. Readers can understand what categories, channels, companies, and consumers will drive the success of Hot Drinks markets in India through GlobalData's detailed and robust data, expert insight, and case studies.

Top Growth Opportunity reports use a risk versus reward opportunity model to identify the best growth markets for Hot Drinks producers. Through this in-depth study of market and category dynamics, readers are able to identify key opportunities, and what they need to do in order to target them.

Top Growth Opportunities for Hot Drinks in India provides an overview of the Hot Drinks market, analyzing market data, demographic consumption patterns within the category, and the key consumer trends driving consumption. GlobalData's proprietary Risk vs Reward Opportunity model pinpoints the best growth opportunities for Hot Drinks producers, suppliers and retailers by combining robust, granular data and expert insight. The report uses this framework to identify the best opportunities, analyze white spaces in the market, and outline new product development that will effectively target the most pertinent consumer need states. These are combined to offer strategic recommendations to capitalize on evolving consumer landscapes.

Get access to -

  • Key consumer demographic groups driving consumption within the Indian market. Improve your consumer targeting by understanding who's driving the market, what they want, and why
  • A study of market value and volumes over 2014-2019 for India, supplemented with category, brand and packaging analysis that shows the current state of the market, and how it will evolve over the 2019-2023 period
  • White space analysis, to pinpoint attractive spaces in the market and the key actions to take
  • Insight into the implications behind the data, and analysis of how the consumer needs will evolve in the short-to-medium term future
  • Examples of international and regional product innovation targeting key consumer needs

Scope

  • Amongst the top ten high-potential countries, India's Hot Drinks sector ranked sixteenth on the GlobalData Opportunity Score and was valued at US$9,183.1 million in 2019
  • Hot Tea accounted for a 77% value share of the overal sector in 2019
  • The Indian Hot Drinks sector is expected to register growth at a CAGR of 8.3% over 2019 - 2023
  • Convenience stores represent the most significant distribution channel in India's Hot Drinks sector

Reasons to Buy

  • This report brings together consumer analysis and market data to provide actionable insight into the behavior of India's Hot Drinks consumers.
  • This is based on GlobalData's unique consumer data, developed from extensive consumption surveys and consumer group tracking, which quantifies the influence of 20 consumption motivations in the Hot Drinks sector.
  • Category, brand, and packaging dynamics are also examined. This allows product and marketing strategies to be better aligned with the leading trends in the market.

Table of Contents

1. Introducing a Top Growth Market for Hot Drinks

  • Top 10 Global Growth Opportunities Scores
  • Top Global Issues
  • Assessment Against Global Strategic Issues
  • GlobalData's Strategic Issues Map
  • Predicted Future Issues for the Global Sector
  • Reward and Risk Assessment
  • Opportunity Score - Overview
  • Consumer Spending Trends - Peer Group Comparisons
  • Political, Economic, Social, and Technological: Analysis
  • Enablers and Inhibitors of Growth
  • Rewards and Opportunities for Growth
  • Summary of the Market

2. Market Insight - Identifying the Opportunities to Move Into

  • Market Growth by Category
  • Value Growth of the Market
  • Volume Growth of the Market
  • Level of Premiumization by Category
  • Category Analysis - Key Drivers of Change

3. Retail and Distribution Insight - Key Channels and Retailers Driving Growth

  • Hot Drinks Retail Channel Share
  • Key Retail Channel Trends
  • Routes to Market
  • Drivers of Change in the Sector

4. Company and Brand Insight - The Competitive Landscape Defined

  • Category Fragmentation
  • Company and Brand Strength
  • Private Label Penetration
  • Brand Share by Leading Supplier
  • International and Domestic Brand Analysis
  • Company and Brand Strength Summary

5. Consumer Insight -Who, What, When, Where, and Why

  • Strategic Issues Map
  • Key Consumer Driver Implications
  • Key Consumers Trends
  • Consumer Groups
  • Key Health & Wellness Trends
  • Penetration of Health and Wellness Claims by Category
  • Consumer Trends Summary

6. Product and Packaging Insights

  • Key Product Insights
  • Trends and Strategic Issues - Other Notable Product Trends
  • Key Product Innovation Case Studies
  • Key Packaging Insights
  • Trends and Strategic Issues
  • Product Launch Key Takeouts

7. White Spaces and Innovation Opportunities - Space to Move Into

  • Growth Segments to Target
  • Consumer Spaces to Target
  • Segment Opportunities
  • Price Dynamics
  • Product Launch Key Takeouts
  • Key Recommendations

8. Appendix and Definitions