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市場調査レポート

Ingredient Insights:エネルギー&パフォーマンス - 流行原料・新原料によるスポーツ栄養製品による市場機会

Ingredient Insights: Energy and Performance - Opportunities to capitalize on demand for sports nutrition products using on-trend and emerging ingredients

発行 GlobalData 商品コード 742342
出版日 ページ情報 英文 32 Pages
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Ingredient Insights:エネルギー&パフォーマンス - 流行原料・新原料によるスポーツ栄養製品による市場機会 Ingredient Insights: Energy and Performance - Opportunities to capitalize on demand for sports nutrition products using on-trend and emerging ingredients
出版日: 2018年09月28日 ページ情報: 英文 32 Pages
概要

ジム加入者数の増加などが示すとおり、多くの消費者にとって、フィットネスは優先すべき重要な生活習慣となりつつあり、食品・飲料分野においてもヘルス&フィットネスは製品購入の主要な推進因子となっています。スポーツ栄養ブランド各社はこの需要に対応するため、製品の再構成・革新を進める必要があるでしょう。

当レポートでは、近年の食品原料における「エネルギー&パフォーマンス」の流行トレンドを調査し、消費者区分別の関心レベル、注目の原料、イノベーションの動向、商品の例、将来の展望と製造業者の市場機会などをまとめています。

目次

  • イントロダクション
  • 消費者トレンド
  • 注目原料
  • イノベーション:ブランド各社によるエネルギー&パフォーマンス需要の充足
  • 将来の展望:市場機会
  • 付録

調査内容

  • 世界の消費者の52%:1日を乗り切るのにエナジーブーストが必要と時々感じる
  • 世界の消費者の41%:エクササイズの主な動機は健康維持
  • 世界の消費者の39%:エクササイズの主な動機は気分転換
  • 世界の消費者の38%:エクササイズの主な動機は減量・脂肪燃焼
  • 世界の消費者の36%:エクササイズ前の食品・飲料を選ぶ際、「高タンパク質」と訴求する製品を優先
  • 世界の消費者の38%:エクササイズ後の食品・飲料を選ぶ際、「ハイドレーション」と訴求する製品を優先
目次
Product Code: CS1805II

This research is part of GlobalData's Ingredients Insights series, which explores how brands and manufacturers can address key areas of health through reformulation. This report looks at the theme of energy and performance, highlighting how food and drink brands can address demand for more functional and targeted products that help fuel fitness and active lifestyles.

Fitness has become an important priority for many consumers, and this is evident in the growing number of gym memberships in many places, such as the US. Therefore, health and fitness are key purchase drivers across food and drink and sports nutrition brands must innovate and reformulate to address demand.

Scope:

  • 52% of global consumers often feel like they need an energy boost to get them through the day.
  • 41% say that one of their main motivations for exercising is to support general health; 39% say they do so to look or feel good, while 38% this about losing weight or burning fat.
  • 36% of global consumers prioritize "high-protein" claims when choosing food/drinks before exercising; 38% prioritize "hydrating" claims after exercise.

Reasons to buy:

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that drive and support ingredient innovation success so you can tap into what is really impacting the sports nutrition industry.
  • Gain a broader appreciation of on-trend ingredients that align with consumer interests and demands.
  • Access valuable ingredient strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product development.

Table of Contents

  • 1. Introduction
  • 2. Consumer Trends
  • 3. Ingredients Spotlight
  • 4. Innovation: How are Brands Meeting Demand for Energy and Performance?
  • 5. The Future: Opportunities
  • 6. Appendix
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