表紙:悪性中皮腫 - 競合情勢:2021年
市場調査レポート
商品コード
1009986

悪性中皮腫 - 競合情勢:2021年

Malignant Mesothelioma - Competitive Landscape in 2021

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 48 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
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悪性中皮腫 - 競合情勢:2021年
出版日: 2021年05月31日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 48 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 概要
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  • 目次
概要

悪性中皮腫では、メソセリンを発現する細胞が薬剤開発企業の主な焦点です。パイプラインには178の薬剤があり、84%の分子が開発の初期段階に存在します。この適応症では、BayerやEli Lillyなど、大手製薬会社が研究開発を主導しています。治療を受ける人口が増加し、ブランドの生物学的療法が好まれるようになったことが、今後6年間の市場成長を促進しますが、診断の遅れや監視率の低さが市場成長を制限する可能性があります。

当レポートでは、悪性中皮腫の治療薬における現在・将来の競合情勢について、体系的な情報を提供しています。

目次

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 イントロダクション

第4章 上市薬の評価

  • 上市薬の概要
  • 上市薬のプロファイル

第5章 パイプラインの評価

  • パイプラインの概要
  • パイプラインの内訳:地域別
  • パイプラインの内訳:分子タイプ別、標的別
  • 医薬品の審査指定
  • 相転移の成功率
  • 承認の可能性

第6章 臨床試験の評価

  • 臨床試験の概要:フェーズ別
  • 概要:地域別
  • 治療分野の見通し
  • 主要スポンサー
  • 登録アナリティクス
  • 実行可能性分析

第7章 商業的評価

  • 将来の市場促進要因

第8章 ソーシャルメディアとデジタルマーケティング

  • 主要なTwitter、Chatter
  • 主要ブランドのWebサイト
  • トラストフローとサイテーションフロー

第9章 付録

概要(英語)
Product Code: GDHC042CL

In malignant mesothelioma, cells expressing mesothelin is a major focus of drug developers. There are 178 drugs in the pipeline with 84% molecules present in early stage development. Big Pharma dominates R&D in this indication, with Bayer and Eli Lilly leading the way. The rise in treatment receiving population and increasing preference for branded tbiologic herapies will drive the market's growth over the next six years, but delayed diagnosis and low surveillance rate are likely to limit market growth.

This reports provides a data-driven overview of the current and future competitive landscape in malignant mesothelioma therapeutics.

GlobalData's "Malignant Mesothelioma - Competitive Landscape in 2021" combines data from the Pharma Intelligence Center with in-house analyst expertise to provide a competitive assessment of the disease marketplace.

Scope

Components of the report include -

  • Disease epidemiology
  • Marketed drugs assessment
  • Pipeline drugs assessment
  • Clinical trials assessment
  • Commercial assessment
  • Social media overview
  • Digital marketing overview

Reasons to Buy

  • Develop and design your in-licensing and out-licensing strategies through a review of pipeline products and technologies, and by identifying the companies with the most robust pipeline.
  • Develop business strategies by understanding the trends shaping and driving the global malignant mesothelioma market.
  • Drive revenues by understanding the key trends, innovative products and technologies, market segments, and companies likely to impact the global malignant mesothelioma market in the future.
  • Formulate effective sales and marketing strategies by understanding the competitive landscape and by analyzing the performance of various competitors.
  • Identify emerging players with potentially strong product portfolios and create effective counter-strategies to gain a competitive advantage.
  • Organize your sales and marketing efforts by identifying the market categories and segments that present maximum opportunities for consolidations, investments, and strategic partnerships.
目次(英語)

Table of Contents

Table of Contents

1 Preface

  • 1.1 Table of Contents
  • 1.2 Abbreviations
  • 1.3 Related Reports
  • 1.4 Upcoming Related Reports

2 Executive Summary

  • 2.1 Key Findings
  • 2.2 Key Events

3 Introduction

  • 3.1 Report Scope
  • 3.2 Disease Overview Epidemiology Overview
  • 3.3 Epidemiology

4 Marketed Drugs Assessment

  • 4.1 Marketed Drugs Overview
  • 4.2 Marketed Drug Profiles

5 Pipeline Assessment

  • 5.1 Pipeline Overview
  • 5.2 Pipeline Breakdown by Region
  • 5.3 Pipeline Breakdown by Molecule Type and Target
  • 5.4 Drug Review Designations
  • 5.5 Phase Transition Success Rates
  • 5.6 Likelihood of Approval

6 Clinical Trial Assessment

  • 6.1 Clinical Trials Overview by Phase
  • 6.2 Overview by Region
  • 6.4 Therapy Area Perspective
  • 6.4 Leading Sponsors
  • 6.5 Enrollment Analytics
  • 6.6 Feasibility Analysis

7 Commercial Assessment

  • 7.1 Upcoming Market Catalysts

8 Social Media and Digital Marketing

  • 8.1 Key Twitter Chatter
  • 8.2 Top Branded Websites
  • 8.3 Trust Flow and Citation Flow

9 Appendix

  • 9.1 Methodology
  • 9.2 About the Authors
  • 9.3 About GlobalData
  • 9.4 Contact Us
  • 9.5 Disclaimer