お知らせ :東京証券取引所JASDAQスタンダード市場への新規上場に関するお知らせ
株式会社グローバルインフォメーション
デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
979071

英国の施設管理市場:回復を促進するための技術と持続可能性

Technology and Sustainability to Drive Recovery in the UK Facility Management Market

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 105 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=111.74円
英国の施設管理市場:回復を促進するための技術と持続可能性
出版日: 2020年12月02日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 105 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

パンデミック後の成功のための市場参入者の成長機会

英国の施設管理(FM)市場は、技術革新、新しいビジネスモデル、新たな価値提案、創造的なサービスの提供によって推進される変革段階を経ています。英国のFM市場は、世界で最も発展し成熟した市場の1つであり、競争の激しい国際的な供給基盤を持っています。 FMサービスのコモディティ化と有機的な成長を見つけるのは難しいため、企業は成長を続け、収益性を維持するためにイノベーションを起こす必要があります。業界は、ビジネスの生産性に焦点を当てたサービス統合と高度なアドバイザリーサービスに向けて動き続け、M&A活動が継続されています。

一方、COVID-19はすべての顧客セクターに深刻な影響を及ぼしています。英国のFM市場では、パンデミックの影響により、2020年には5.8%の収益減少が見込まれます。市場規模は2021年に成長に戻りますが、2021年後半まで2019年のレベルに達することはありません。

英国のFM市場は、欧州で最大であり、世界で最も競争力のある市場の1つに進化しました。しかし、競争は熾烈であり、成長と利益率の両方がコモディティ化と顧客からの圧力にさらされています。最も成長率の高いサービスやセクターをターゲットにしている企業にはチャンスがありますが、適応できない企業にとっては大きな試練となっています。一方、英国市場がテクノロジーと新しいビジネスモデルによって混乱するにつれて、コラボレーションとパートナーシップはますます重要になっています。

当レポートでは、英国の施設管理市場を調査し、市場の定義と概要、新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) およびその他の市場影響因子の分析、収益規模の推移・予測、市場区分別の内訳、競合環境、主要企業、市場シェア、成長機会・成長戦略の分析などをまとめています。

目次

戦略的必須要件

エグゼクティブサマリー

調査範囲、定義、およびセグメンテーション

  • 英国のFM市場-分析範囲 `
  • 市場サービスセグメンテーション
  • 市場の定義
  • 市場セグメンテーション
  • この調査で回答する主な質問

英国のFM市場の成長機会分析

  • 市場成長見通し
  • FM開発トップ5
  • 今後のFM動向
  • 英国のFM市場における主要な競合他社
  • 主要な成長指標
  • 英国のFM市場の成長促進要因
  • 英国のFM市場の成長抑制要因
  • COVID-19が収益予測に与える影響
  • COVID-19-影響の主な領域
  • 英国のFM市場領域
  • 収益予測-英国のFM市場
  • 収益予測分析
  • サービス提供モデル別収益予測分析
  • 顧客セクター別の英国のFM市場
  • 顧客セクター別の英国のFM市場
  • 顧客セクター別の収益予測分析
  • COVID-19-顧客セクター別の影響とリスク
  • サービスタイプ別の英国のFM市場
  • サービス別の英国のFM市場
  • サービスタイプ別の収益予測分析
  • COVID-19-サービスタイプ別の影響とリスク
  • 地域別の英国のFM市場
  • 競合環境
  • 収益シェア、英国のFM市場
  • 英国での競合-サービス提供戦略
  • 応答フェーズ-短期的な機会
  • リセットフェーズ-中期的な機会
  • リバウンドフェーズ-長期的な機会

企業行動

成長機会:対応フェーズ-短期的な機会

  • 成長機会1-生産的なリモートワーカー
  • 成長機会2-労働者のためのPPE
  • 成長機会3-仕事に戻る:再入場
  • 成長機会4-重要な顧客セクター
  • 成長機会5-スイッチオン

成長機会:リセットフェーズ-中期的な機会

  • 成長機会1-組織のレジリエンス
  • 成長機会2-持続可能性
  • 成長機会3-健康で安全な建物
  • 成長機会4-拡張オペレーション
  • 成長機会5-非接触型サービス

成長機会:リバウンドフェーズ-長期的な機会

  • 成長機会1-職場の最適化とWCM
  • 成長機会2-エネルギー管理
  • 成長機会3-データ分析
  • 成長機会4-技術(ハード)サービス
  • 成長機会5-サービスの統合

付録

次のステップ

目次
Product Code: MFAF-19

Growth Opportunities to Prepare Participants for Success After the Pandemic

The facility management (FM) market in the United Kingdom is going through a transformation phase, driven by technology innovation, new business models, emerging value propositions, and creative service offerings. The UK FM market is one of the most developed and mature in the world, with a highly competitive international supply base. With FM services commoditizing and organic growth hard to find, companies need to innovate to keep growing and remain profitable. The industry will continue to move towards service integration and sophisticated advisory services focused on business productivity, and M&A activities will continue.

Meanwhile, COVID-19 is having a severe effect on all customer sectors. The UK FM market will see a revenue drop of 5.8% in 2020 as a result of the impact of the pandemic. The market will return to growth in 2021, but will not reach 2019 levels until late 2021.

The UK FM market has evolved to become the largest in Europe and one of the most competitive in the world. However, competition is fierce, and both growth and margins are under pressure from commoditisation and customers. There are opportunities for companies that target the highest growth services and sectors, but there are also significant challenges for those that fail to adapt. Meanwhile, collaboration and partnership are increasingly critical as the UK market becomes disrupted by technology and new business models.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the UK Facility Management Market
  • Growth Opportunities Fueling the Growth Pipeline Engine™

Executive Summary

  • Key Findings and CEO's 360 Degree Perspective
  • UK FM Market in Numbers
  • COVID-19 Impact on Market Growth
  • 'Respond, Reset, and Rebound' from COVID-19
  • Top Growth Opportunities
  • Top Predictions
  • Key Conclusions

Research Scope, Definitions, and Segmentation

  • UK FM Market-Scope of Analysis`
  • Market Services Segmentation
  • Market Definitions
  • Market Definitions (continued)
  • Market Definitions (continued)
  • Market Segmentation
  • Key Questions this Study will Answer

Growth Opportunity Analysis for the UK FM Market

  • Market Growth Outlook
  • Top 5 FM Developments
  • Future FM Trends
  • Key Competitors in the UK FM Market
  • Key Growth Metrics
  • Growth Drivers for the UK FM Market
  • Growth Restraints for the UK FM Market
  • Impact of COVID-19 on Revenue Forecast
  • COVID-19-Main Areas of Impact
  • The UK FM Market Universe
  • Revenue Forecast-UK FM Market
  • Revenue Forecast Analysis
  • Revenue Forecast Analysis by Service Delivery Model
  • UK FM Market by Customer Sector
  • UK FM Market by Customer Sector
  • Revenue Forecast Analysis by Customer Sector
  • COVID-19-Impacts and Risks by Customer Sector
  • UK FM Market by Service Type
  • UK FM Market by Service
  • UK FM Market by Service Type (continued)
  • Revenue Forecast Analysis by Service Type
  • COVID-19-Impacts and Risks by Service Type
  • UK FM Market by Region
  • UK FM Market by Region (continued)
  • UK FM Market by Region (continued)
  • Competitive Environment
  • Revenue Share, UK FM Market
  • Competition in the UK-Service Delivery Strategies
  • Respond Phase-Short-term Opportunities
  • Reset Phase-Medium-term Opportunities
  • Rebound Phase-Long-term Opportunities

Companies to Action

  • Companies to Action
  • Companies to Action (continued)
  • Companies to Action (continued)
  • Companies to Action (continued)

Growth Opportunities: Respond Phase-Short-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1-Productive Remote Workforce
  • Growth Opportunity 1-Productive Remote Workforce (continued)
  • Growth Opportunity 2-PPE for Workers
  • Growth Opportunity 2-PPE for Workers (continued)
  • Growth Opportunity 3-Back to Work: Re-entry
  • Growth Opportunity 3-Back to Work: Re-entry (continued)
  • Growth Opportunity 4-Critical Customer Sectors
  • Growth Opportunity 4-Critical Customer Sectors (continued)
  • Growth Opportunity 5-Switching On
  • Growth Opportunity 5-Switching On (continued)

Growth Opportunities: Reset Phase-Medium-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1-Organisational Resilience
  • Growth Opportunity 1-Organisational Resilience (continued)
  • Growth Opportunity 2-Sustainability
  • Growth Opportunity 2-Sustainability (continued)
  • Growth Opportunity 3-Healthy and Safe Buildings
  • Growth Opportunity 3-Healthy and Safe Buildings (continued)
  • Growth Opportunity 4-Augmented Operations
  • Growth Opportunity 4-Augmented Operations (continued)
  • Growth Opportunity 5-Contactless Services
  • Growth Opportunity 5-Contactless Services (continued)

Growth Opportunities:Rebound Phase-Long-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1-Workplace Optimisation and WCM
  • Growth Opportunity 1-Workplace Optimisation and WCM (continued)
  • Growth Opportunity 2-Energy Management
  • Growth Opportunity 2-Energy Management (continued)
  • Growth Opportunity 3-Data Analytics
  • Growth Opportunity 3-Data Analytics (continued)
  • Growth Opportunity 4-Technical (Hard) Services
  • Growth Opportunity 4-Technical (Hard) Services (continued)
  • Growth Opportunity 5-Service Integration
  • Growth Opportunity 5-Service Integration (continued)

Appendix

  • Abbreviations and Acronyms Used

Next Steps

  • Your Next Steps
  • Why Frost, Why Now?
  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • Legal Disclaimer
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2021, Global Information, Inc. All rights reserved.