株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

東南アジアの油脂化学製品市場

Southeast Asia Oleochemicals Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 96296
出版日 ページ情報 英文 132 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
東南アジアの油脂化学製品市場 Southeast Asia Oleochemicals Market
出版日: 2014年07月21日 ページ情報: 英文 132 Pages
概要

当レポートでは、東南アジアの油脂化学製品市場について調査分析し、脂肪アルコール、脂肪酸、メチルエステル、グリセリンに焦点を当てて、市場概要、促進要因・抑制要因、予測と動向、市場シェアと競合分析、市場参入企業などについて、体系的な情報を提供しています。

本調査で扱っている内容

  • 脂肪酸、天然脂肪アルコール、グリセリンの用途別シェアは?
  • 脂肪酸、天然脂肪アルコール、グリセリン市場の主な促進要因と抑制要因は?
  • 脂肪酸、天然脂肪アルコール、グリセリンの価格と価格動向に影響を与える主な要因は?
  • 脂肪酸、天然脂肪アルコール、グリセリン市場の数量と収益の予測は?
  • 主なサプライヤーと市場シェアは?

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要 - 油脂化学製品の総合市場

  • 市場概要 - 油脂化学製品の定義
  • 市場概要 - 東南アジアの油脂化学製品
  • 質疑応答
  • 市場区分

第3章 東南アジアの主な市場参入企業 - 油脂化学製品の総合市場

  • 主な市場参入企業

第4章 市場概要 - 脂肪酸市場

  • 市場概要と定義
  • 脂肪酸の種類と用途
  • 製造ルート - 脂肪酸
  • 市場概要 - 東南アジアの脂肪酸
  • 市場参入企業

第5章 促進要因と抑制要因 - 脂肪酸市場

  • 促進要因と抑制要因
  • 促進要因の内容
  • 抑制要因の内容

第6章 予測と動向 - 脂肪酸市場

  • 評価
  • 予測の前提条件
  • 脂肪酸市場 - 数量と収益の予測
  • 数量と収益の予測の考察
  • 価格動向
  • 価格動向の考察

第7章 市場シェアと競合分析 - 脂肪酸市場

  • 競合情勢
  • 市場シェア
  • 市場シェア分析
  • 競合環境
  • 競合要因と評価

第8章 市場概要 - 天然脂肪アルコール市場

  • 市場概要と定義
  • 天然脂肪アルコールの用途
  • 脂肪アルコールの種類と用途
  • 製造ルート - 天然脂肪アルコール
  • 市場概要 - 東南アジアの天然脂肪アルコール
  • 市場参入企業

第9章 促進要因と抑制要因 - 天然脂肪アルコール市場

  • 促進要因と抑制要因
  • 促進要因の内容
  • 抑制要因の内容

第10章 予測と動向 - 天然脂肪アルコール市場

  • 評価
  • 天然脂肪アルコール市場 - 予測の前提条件
  • 天然脂肪アルコール市場 - 数量と収益の予測
  • 数量と収益の予測の考察
  • 価格動向
  • 価格動向の考察

第11章 市場シェアと競合分析 - 天然脂肪アルコール市場

  • 競合情勢
  • 市場シェア
  • 市場シェア分析
  • 競合環境
  • 競合要因と評価

第12章 市場概要 - 精製グリセリン市場

  • 市場概要と定義
  • 精製グリセリンの種類と用途
  • 製造ルート - 精製グリセリン
  • 市場概要 - 東南アジアの精製グリセリン
  • 市場参入企業

第13章 促進要因と抑制要因 - 精製グリセリン市場

  • 促進要因と抑制要因
  • 促進要因の内容
  • 抑制要因の内容

第14章 予測と動向 - 精製グリセリン市場

  • 評価
  • 予測の前提条件
  • 精製グリセリン市場 - 数量と収益の予測
  • 数量と収益の予測の考察
  • 価格動向
  • 価格動向の考察

第15章 市場シェアと競合分析 - 精製グリセリン市場

  • 競合情勢
  • 市場シェア
  • 市場シェア分析
  • 競合環境
  • 競合要因と評価

第16章 まとめ

第17章 付録

第18章 市場参入企業プロファイル

第19章 市場参入企業の連絡先

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: P7D9-01-00-00-00

New End-user Applications are Expected to Drive the Market

Oleochemicals are derived from natural fats and oils, irrespective of whether they are derived from animal, marine, or vegetable sources. The products manufactured by oleochemical companies in Southeast Asia are mainly basic oleochemicals that include fatty alcohols, fatty acids, methylesters, and glycerin. This research outlines oleochemicals such as fatty acids, fatty alcohol, and refined glycerin in Southeast Asia. The study explores the market dynamics, competitive landscapes, as well as trends in the Southeast Asian market. In this study, quantitative and qualitative analyses were obtained through primary interviews with key industry particiapants as well as secondary research from top quality journals, articles, and other databases.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the application share of fatty acid, natural fatty alcohol, and glycerin?
  • What are the key drivers and restraints for the fatty acid, natural fatty alcohol, and glycerin market?
  • What are the key factors impacting the price and the price trend of fatty acid, natural fatty alcohol, and glycerin?
  • What is the volume and revenue forecast for the fatty acid, natural fatty alcohol, and glycerin market?
  • Who are the key suppliers and what are their market shares?

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Measurements-Fatty Acid
  • 3. Measurements-Natural Fatty Alcohol
  • 4. Measurements-Refined Glycerin
  • 5. CEO's Perspective

2. MARKET OVERVIEW-TOTAL OLEOCHEMICALS MARKET

Market Overview-Total Oleochemicals Market

  • 1. Market Overview-Oleochemical Definitions
  • 2. Market Overview-Oleochemicals in Southeast Asia
  • 3. Market Overview-Oleochemicals in Southeast Asia (continued)
  • 4. Key Questions This Study Will Answer
  • 5. Market Segmentation

3. MAJOR MARKET PARTICIPANTS IN SEA-TOTAL OLEOCHEMICALS MARKET

Major Market Participants in SEA-Total Oleochemicals Market

  • 1. Major Market Participants
  • 2. Major Market Participants (continued)

4. MARKET OVERVIEW-FATTY ACID MARKET

Market Overview-Fatty Acid Market

  • 1. Market Overview and Definition
  • 2. Fatty Acid Types and Applications
  • 3. Production Routes-Fatty Acid
  • 4. Market Overview-Fatty Acid in Southeast Asia
  • 5. Market Participants
  • 6. Market Participants (continued)

5. DRIVERS AND RESTRAINTS-FATTY ACID MARKET

Drivers and Restraints-Fatty Acid Market

  • 1. Drivers and Restraints
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Drivers Explained (continued)
  • 6. Restraints Explained
  • 7. Restraints Explained (continued)

6. FORECAST AND TRENDS-FATTY ACID MARKET

Forecast and Trends-Fatty Acid Market

  • 1. Measurements
  • 2. Forecast Assumptions
  • 3. Fatty Acid Market-Volume and Revenue Forecast
  • 4. Volume and Revenue Forecast Discussion
  • 5. Pricing Trends
  • 6. Pricing Trends Discussion

7. MARKET SHARE AND COMPETITIVE ANALYSIS-FATTY ACID MARKET

Market Share and Competitive Analysis-Fatty Acid Market

  • 1. Competitive Landscape
  • 2. Market Share
  • 3. Market Share Analysis
  • 4. Competitive Environment
  • 5. Competitive Factors and Assessment

8. MARKET OVERVIEW-NATURAL FATTY ALCOHOL MARKET

Market Overview-Natural Fatty Alcohol Market

  • 1. Market Overview and Definitions
  • 2. Natural Fatty Alcohol Applications
  • 3. Fatty Alcohol Types and Applications
  • 4. Fatty Alcohol Types and Applications (continued)
  • 5. Production Routes-Natural Fatty Alcohol
  • 6. Market Overview-Natural Fatty Alcohol in Southeast Asia
  • 7. Market Participants

9. DRIVERS AND RESTRAINTS-NATURAL FATTY ALCOHOL MARKET

Drivers and Restraints-Natural Fatty Alcohol Market

  • 1. Drivers and Restraints
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Drivers Explained (continued)
  • 6. Drivers Explained (continued)
  • 7. Drivers Explained (continued)
  • 8. Drivers Explained (continued)
  • 9. Restraints Explained
  • 10. Restraints Explained (continued)
  • 11. Restraints Explained (continued)

10. FORECAST AND TRENDS-NATURAL FATTY ALCOHOL MARKET

Forecast and Trends-Natural Fatty Alcohol Market

  • 1. Measurements
  • 2. Natural Fatty Alcohol Market-Forecast Assumptions
  • 3. Natural Fatty Alcohol Market-Volume and Revenue Forecast
  • 4. Volume and Revenue Forecast Discussion
  • 5. Pricing Trends
  • 6. Pricing Trends (Continued)
  • 7. Pricing Trends Discussion

11. MARKET SHARE AND COMPETITIVE ANALYSIS-NATURAL FATTY ALCOHOL MARKET

Market Share and Competitive Analysis-Natural Fatty Alcohol Market

  • 1. Competitive Landscape
  • 2. Market Share
  • 3. Market Share Analysis
  • 4. Competitive Environment
  • 5. Competitive Factors and Assessment

12. MARKET OVERVIEW-REFINED GLYCERIN MARKET

Market Overview-Refined Glycerin Market

  • 1. Market Overview and Definition
  • 2. Refined Glycerin Types and Applications
  • 3. Production Routes-Refined Glycerin
  • 4. Market Overview-Refined Glycerin in Southeast Asia
  • 5. Market Participants
  • 6. Market Participants (continued)

13. DRIVERS AND RESTRAINTS-REFINED GLYCERIN MARKET

Drivers and Restraints-Refined Glycerin Market

  • 1. Drivers and Restraints
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Drivers Explained (continued)
  • 6. Drivers Explained (continued)
  • 7. Drivers Explained (continued)
  • 8. Restraints Explained
  • 9. Restraints Explained (continued)

14. FORECAST AND TRENDS-REFINED GLYCERIN MARKET

Forecast and Trends-Refined Glycerin Market

  • 1. Measurements
  • 2. Forecast Assumptions
  • 3. Refined Glycerin Market-Volume and Revenue Forecast
  • 4. Volume and Revenue Forecast Discussion
  • 5. Pricing Trends
  • 6. Pricing Trends Discussion

15. MARKET SHARE AND COMPETITIVE ANALYSIS-REFINED GLYCERIN MARKET

Market Share and Competitive Analysis-Refined Glycerin Market

  • 1. Competitive Landscape
  • 2. Market Share
  • 3. Market Share Analysis
  • 4. Competitive Environment
  • 5. Competitive Factors and Assessment

16. THE LAST WORD

The Last Word

  • 1. The Last Word-Conclusion
  • 2. Legal Disclaimer

17. APPENDIX

Appendix

  • 1. Methodology

18. MARKET PARTICIPANT PROFILES

Market Participant Profiles

  • 1. IOI Oleochemicals Profile
  • 2. KLK Oleo Profile
  • 3. Wilmar International Limited Profile
  • 4. Southern Acid (M) Berhad Profile
  • 5. PT SOCI MAS Profile
  • 6. PT Bakrie Sumatera Plantations Tbk Profile
  • 7. Other Company Profiles
  • 8. Other Company Profiles (continued)
  • 9. Other Company Profiles (continued)
  • 10. Other Company Profiles (continued)
  • 11. Other Company Profiles (continued)

19. MARKET PARTICIPANT CONTACTS

Market Participant Contacts

  • 1. Market Participant Contacts
  • 2. Market Participant Contacts (continued)
  • 3. Market Participant Contacts (continued)
Back to Top