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市場調査レポート
商品コード
954121

先進製造における接合技術の成長機会

Growth Opportunities of Joining Technologies in Advanced Manufacturing

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 35 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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先進製造における接合技術の成長機会
出版日: 2020年08月06日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 35 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

デジタルサプライチェーンは、製品プロセスのバリューチェーンの透明性を高め、主要な利害関係者をつなぎ、より効率的なコミュニケーションを促進します。これにより、サプライヤーと顧客の間の交渉と価値観をより効率的に促進できます。データの取得と分析のために非効率的なシステムを用いる従来のデータ保存方法に対抗して、大量のデータを集約する新たな方法が登場しました。この方法によるデータの分析と解釈は、企業が今後進むべき傾向を特定するのに役立ちます。

当レポートでは、世界の製造業における接合技術のデジタル化の動向について分析し、主要企業における実例や、今後の技術進歩・市場成長の機会などについて調査しております。

目次

第1章 戦略的課題

  • 「Strategic Imperative 8」(TM)
  • 製造業でのデジタル化対する、上位3種の戦略的課題の影響
  • 「Growth Pipeline Engine」(TM) について
  • 成長機会による「Growth Pipeline Engine」(TM) の促進
  • 調査プロセスと調査手法

第2章 デジタル製造の概要

  • 操業標準に革命を起こす新興技術
  • 生産性を測定する定性的KPI標準

第3章 行動する企業

  • White Whale Analytics (カナダ)
  • Witrac (米国)
  • Intrastage (米国)
  • Plex Systems (米国)
  • SensrTrx (米国)
  • Ericsson (スウェーデン)
  • Formant (米国)
  • Wavefront (米国)
  • Actify (米国)

第4章 成長機会

  • 成長機会 (1):持続可能性のためのサプライチェーンイノベーション (2020年)
  • 成長機会 (2):未来の製造業のための5G対応オペレーションシステム (2020年)

第5章 主な連絡先

第6章 次のステップ

目次
Product Code: D9BA

Integration of Big Data, IIoT, Cloud Platform, Artificial Intelligence, and Digital Twin for Digital Factories

Digital supply chain increases transparency in the value chain of the product processes , connecting the key stakeholders and increases more efficient communications that can encourage more efficient negotiations and perceived values between suppliers and customers. Aggregation of plethora amount of data has challenged the conventional method of data storage that exhibits inefficient system for data retrieval and analysis. Analyzing and interpretation of this data will help companies to identify certain trends .

The report on Growth Opportunities of Joining Technologies in Advanced Manufacturing covers the key companies working towards digitization in joining and the Growth Opportunities of such technologies in joining.

Table of Contents

Chapter 1: Strategic Imperatives

  • 1.1. The Strategic Imperative 8™
  • 1.2. The Strategic Imperative 8™
  • 1.3. The Impact of the Top Three Strategic Imperatives on Digitalization in Manufacturing
  • 1.4. About The Growth Pipeline Engine ™
  • 1.5. Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™
  • 1.6. Research Process & Methodology
  • 1.6. Research Process & Methodology (continued)

Chapter 2: Overview of Digital Manufacturing

  • 2.1. Emerging Technologies Revolutionizing Operation Standards
  • 2.2. Qualitative KPI Standard of Measuring Productivity

Chapter 3: Companies to Action

  • 3.1. White Whale Analytics, Canada
  • 3.2. Witrac, US
  • 3.3. Intrastage, US
  • 3.4. Plex Systems, US
  • 3.5. SensrTrx, US
  • 3.6. Ericsson, Sweden
  • 3.7. Formant, US
  • 3.8. Wavefront, US
  • 3.9. Actify, US

Chapter 4: Growth opportunities

  • 4.1. Growth Opportunity 1: Supply Chain Innovation for Future Sustainability, 2020
  • 4.1. Growth Opportunity 1: Supply Chain Innovation for Future Sustainability, 2020(continued)
  • 4.2. Growth opportunity 2: 5G-enabled Operation System for Future Manufacturing, 2020
  • 4.2. Growth Opportunity 2: 5G Enabled Operation System for Future Manufacturing, 2020(continued)

Chapter 5: Key Contacts

  • 5.1. Key Contacts

6.0. Next Steps

  • 6.1. Your Next Steps
  • 6.2. Why Frost, Why Now?
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