お知らせ :東京証券取引所JASDAQスタンダード市場への新規上場に関するお知らせ
株式会社グローバルインフォメーション
表紙:デジタルサイネージシステムの世界市場:2025年までの予測
市場調査レポート
商品コード
943713

デジタルサイネージシステムの世界市場:2025年までの予測

Global Digital Signage Systems Market, Forecast to 2025

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 123 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=109.72円
デジタルサイネージシステムの世界市場:2025年までの予測
出版日: 2020年06月03日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 123 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のデジタルサイネージシステム市場は、2019年の140億9000万米ドルから、2025年には242億米ドルに成長すると予測され、9.4%のCAGRが見込まれています。広告主およびネットワークの所有者は、デジタルサイネージスクリーンによって提供される、より大きなターゲット可能性、ブランディングの機会、およびインタラクティビティに魅力を感じています。Samsungは市場リーダーであり、2019年の全ディスプレイ出荷の3分の1を占めています。

当レポートでは、世界のデジタルサイネージシステム市場について調査し、市場の概要、市場成長への影響要因、セグメント・地域別の収益予測、および成長機会などについて、詳細に分析しています。

エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • 市場エンジニアリング測定
  • CEOの視点

市場概要

  • Frost & Sullivan Digital Media Value Chain の範囲
  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 地理的範囲
  • 市場の定義
  • 垂直市場の定義
  • ビジネスモデル
  • 使用のセグメンテーション:通信コンテキスト別
  • ユーザーのセグメンテーション:通信コンテキスト別
  • デジタルサイネージの進化の軌跡
  • デジタルサイネージ・ビデオウォール:市場構造
  • バリューチェーン・構造
  • TCO:概要
  • 地域市場のライフサイクル分析
  • 地域市場のライフサイクル分析の議論
  • 主な市場と技術動向
  • この研究が回答する主な質問

成長要因と抑制要因:総デジタルサイネージシステム市場

  • 市場成長要因
  • 成長要因の説明
  • 市場抑制要因
  • 抑制要因の説明

予測と動向:総デジタルサイネージシステム市場

  • 予測の前提条件
  • 収益予測
  • 収益予測の議論
  • 収益比予測:プロジェクトコンポーネント別
  • 収益予測:ディスプレイ
  • 収益予測:メディアプレーヤー
  • 収益予測:ソフトウェア
  • 収益予測:サービス
  • 収益比:業界別
  • 収益比予測:業界別の議論

市場シェア・競合分析:総デジタルサイネージシステム市場

  • 競合分析:概要
  • 市場シェア
  • 市場シェア分析
  • 競合構造・ティア
  • 競合環境
  • 競合情勢分析
  • 競合要因・評価

北米およびラテンアメリカ (NALA)の内訳

  • NALAの内訳
  • 市場エンジニアリング測定
  • 収益予測
  • 収益予測の議論
  • 収益比予測:プロジェクトコンポーネント別
  • 収益予測:ディスプレイ
  • 収益予測:メディアプレーヤー
  • 収益予測:ソフトウェア
  • 収益予測:サービス
  • 収益予測の議論:プロジェクトコンポーネント別

欧州、中東・アフリカ(EMEA)の内訳

  • EMEAの内訳
  • 市場エンジニアリング測定
  • 収益予測
  • 収益予測の議論
  • 収益比予測:プロジェクトコンポーネント別
  • 収益予測:ディスプレイ
  • 収益予測:メディアプレーヤー
  • 収益予測:ソフトウェア
  • 収益予測:サービス
  • 収益予測の議論:プロジェクトコンポーネント別

アジア太平洋(APAC)の内訳

  • APACの内訳
  • 市場エンジニアリング測定
  • 収益予測
  • 収益予測の議論
  • 収益比予測:プロジェクトコンポーネント別
  • 収益予測:ディスプレイ
  • 収益予測:メディアプレーヤー
  • 収益予測:ソフトウェア
  • 収益予測:サービス
  • 収益予測の議論:プロジェクトコンポーネント別

成長機会および推奨行動

  • 成長機会1:ビデオウォール
  • 成長機会2:AIベースのパーソナライゼーション
  • 成長機会3:戦略的買収
  • 成長機会4:スマートシティ
  • 成長機会5:アジアとCEE
  • 成功と成長のための戦略的必須事項

結論

付録

目次
Product Code: K459-70

Innovation in Display Technologies, Falling Prices, and the Emergence of Turnkey Solution Providers Drive Growth

Ad spending has been rapidly shifting away from traditional TV, radio, and newspapers to digital media platforms and solutions. Emerging branding/marketing vehicles, including digital signage and interactive kiosks, are gaining traction and hold immense potential for future growth. A key value proposition of signage networks is that they can be deployed by owners to serve multiple business models, such as pure-play advertising, merchandising and branding, entertainment, and/or information dissemination. ROI is measured in terms of both ad revenue and the impact on the customer experience.

The global digital signage systems market is expected to grow from $14.09 billion in 2019 to $24.20 billion in 2025 at a compound annual growth rate (CAGR) of 9.4%. Advertisers and network owners are attracted by the greater targetability, branding opportunities, and interactivity offered by digital signage screens. Samsung is the market leader and accounted for one-third of all display shipments in 2019.

This research service follows 2019 as the base year, and forecasts run up to 2025.

Geographic scope:

  • North America and Latin America (NALA)
  • Europe, the Middle East, and Africa (EMEA)
  • Asia-Pacific (APAC)

Research Scope:

  • Analysis of market trends, including drivers and restraints
  • Examination of revenue forecasts by total market, by project component type (software, displays, media players, services), and by vertical market (includes retail, transportation, corporate/finance, and hospitality)
  • Analysis of competitive landscape, including major participants and market share

Key Issues Addressed:

  • Will the market continue to grow over the forecast period?
  • What are the primary challenges faced by vendors and new network owners? What are the drivers and restraints for growth?
  • How are the existing competitors structured? Are they well-positioned to meet customers' current and future needs?
  • Will there be further consolidation over the next 4-5 years? Will the market remain attractive for M&As?
  • What are the major vertical markets under consideration? What does the revenue forecast look like?
  • What is the revenue breakup by geography?

Table of Contents

Executive Summary

  • Key Findings
  • Market Engineering Measurements
  • Market Engineering Measurements (continued)
  • CEO's Perspective

Market Overview

  • Frost & Sullivan Digital Media Value Chain Coverage
  • Market Overview
  • Research Scope
  • Geographic Scope
  • Market Definitions
  • Market Definitions (continued)
  • Vertical Market Definitions
  • Vertical Market Definitions (continued)
  • Business Models
  • Business Models (continued)
  • Usage Segmentation by Communication Context
  • User Segmentation by Communication Context
  • Digital Signage Evolution Trajectory
  • Digital Signage and Video Walls-Market Structure
  • Value Chain and Structure
  • Value Chain and Structure (continued)
  • TCO-An Overview
  • Regional Market Life Cycle Analysis
  • Regional Market Life Cycle Analysis Discussion
  • Key Market and Technology Trends
  • Key Market and Technology Trends (continued)
  • Key Market and Technology Trends (continued)
  • Key Questions This Study Will Answer

Drivers and Restraints-Total Digital Signage Systems Market

  • Market Drivers
  • Drivers Explained
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Market Restraints
  • Restraints Explained
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)

Forecast and Trends-Total Digital Signage Systems Market

  • Forecast Assumptions
  • Forecast Assumptions (continued)
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Revenue Forecast Discussion (continued)
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Percent Revenue by Vertical Market
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion (continued)
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion (continued)

Market Share and Competitive Analysis- Total Digital Signage Systems Market

  • Competitive Analysis-An Overview
  • Market Share
  • Market Share Analysis
  • Competitive Structure and Tiers of Competition
  • Competitive Environment
  • Competitive Landscape Analysis
  • Competitive Factors and Assessment

North America and Latin America (NALA) Breakdown

  • NALA Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Europe, the Middle East, and Africa (EMEA) Breakdown

  • EMEA Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Asia-Pacific (APAC) Breakdown

  • APAC Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Growth Opportunities and Companies to Action

  • Growth Opportunity 1-Video Walls
  • Growth Opportunity 2-AI-based Personalization
  • Growth Opportunity 3-Strategic Acquisitions
  • Growth Opportunity 4-Smart Cities
  • Growth Opportunity 5-Asia and CEE
  • Strategic Imperatives for Success and Growth

The Last Word

  • The Last Word-Predictions
  • Legal Disclaimer

Appendix

  • Market Engineering Measurements
  • Market Engineering Measurements (continued)
  • Partial List of Other Companies
  • Partial List of Others (continued)
  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2021, Global Information, Inc. All rights reserved.