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市場調査レポート

米国における電気自動車・自動運転車向けインセンティブの予測:〜2025年

Electric and Autonomous Vehicle Incentives in the US, Forecast to 2025

発行 Frost & Sullivan 商品コード 751660
出版日 ページ情報 英文 94 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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米国における電気自動車・自動運転車向けインセンティブの予測:〜2025年 Electric and Autonomous Vehicle Incentives in the US, Forecast to 2025
出版日: 2018年11月22日 ページ情報: 英文 94 Pages
概要

米国のOEM各社は電気自動車・自動運転車向けインセンティブおよび支援政策の満了に伴う対抗戦略を構築し、主要8州で2025年までに330万台の販売を目指しています。

当レポートでは、米国における電気自動車・自動運転車向けインセンティブを調査し、各種インセンティブおよび政策の種類と概要、インセンティブの期間満了に伴う主要OEMの販売維持戦略、主な販売モデル、世界の他の地域におけるインセンティブとの比較、成長機会・成功戦略の分析、将来の展望などをまとめています。

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 財務的インセンティブ
  • 連邦政府によるインセンティブ
  • 州によるインセンティブへのニーズ
  • インセンティブの満了:ジョージア

第2章 調査範囲・調査手法

第3章 連邦政府によるインセンティブとEVの導入

  • 主要調査結果
  • 連邦政府によるインセンティブ
  • 連邦政府によるインセンティブ:分析
  • タクシー市場:インセンティブと補助金
  • 税控除の枠組みとリアルタイムの影響
  • 将来の展望
  • 要点

第4章 州によるインセンティブ:概要

  • 主要調査結果
  • 州によるインセンティブのニーズ
  • EVインセンティブ・市場シェア:カリフォルニア
  • インセンティブの満了:ジョージア
  • 州によるインセンティブマッピング
  • 提案中・施行中の政策
  • 提案中・施行中のインセンティブ
  • 州によるインセンティブの価値
  • 大きな影響力を持つ州
  • EVエコシステムの展望:カリフォルニア
  • EVエコシステムの展望:ワシントン
  • EVエコシステムの展望:ジョージア
  • EVエコシステムの展望:コロラド
  • 州によるサプライヤー向けインセンティブ
  • 他の州によるEVインセンティブ
  • 要点

第5章 OEMの戦略・分析

  • 主要調査結果
  • 米国におけるEV販売:主な販売モデル
  • 税控除の影響
  • 連邦政府による税控除:モデル別
  • Tesla:インセンティブの満了と戦略
  • GM:インセンティブの満了と戦略
  • 日産:インセンティブの満了と戦略

第6章 世界のインセンティブの比較

  • 政府によるPE向けインセンティブ:概要
  • 金銭的インセンティブ
  • 金銭的インセンティブの枠組み:欧州
  • 金銭的インセンティブの枠組み:中国
  • 主要市場におけるPEV向け直接的インセンティブの内訳
  • 主要市場におけるPEV向け間接的インセンティブの内訳
  • 主要市場にいて利用可能なインセンティブ
  • EV市場の展望:米国
  • EV市場の展望:中国
  • EV市場の展望:オランダ
  • EV市場の展望:ノルウェー
  • インセンティブの分析:世界 vs 米国
  • 要点

第7章 成長機会・推奨行動

  • 成長機会
  • 成功・成長の戦略的必須要件

第8章 総論

  • 総論
  • 総論:三大予測
  • 免責事項

第9章 付録

第10章 FROST & SULLIVANについて

目次
Product Code: K300-18

OEMs to Strategize Plan to Counter Expiration of their Incentives and Support Policies to Enable Total Sales of 3.3 Million EVs in 8 States by 2025

The study identifies and analyzes the incentives provided by the federal and state governments to EV manufacturers, suppliers, and end customers in the United States. It evaluates how the incentives benefit the adoption and sales of EVs. It also attempts to determine the gap between incentives provided by the government to OEMs or customers for electric and autonomous cars and how it can be filled.

Research Scope:

  • Understanding the key incentives for electric and autonomous cars in the US
  • Understanding how incentives have boosted EV sales over the past 3 years
  • Analyzing the impact of financial incentives on various brands' performance
  • Providing an overview of the states' direct and indirect incentives, including their impact on the state EV penetration rate
  • Understanding how US incentives vary among the top 3 EV markets
  • Analyzing how the incentives will have to evolve to manage government revenues and provide stable support to sustain the market growth of new technologies

Research Highlights:

In-depth analysis of the federal incentives covers the benefits of direct and indirect incentives offered at the federal level to consumers, including their impact on the state EV penetration rate. The study analyzes the gaps in the federal incentive structure and sketches the plans for market evolution to help OEMs, suppliers, and customers develop or adopt autonomous and connected car technologies.

OEM strategies and insights explain the market scenario and EV sales. Impact analysis over the phase-out of federal tax credit for various OEMs has been carried out and strategic analysis has been performed to understand how OEMs with the tax credit disadvantage are trying to build plans to sustain sales. Advantages and disadvantages for the early and late technology adopters due to the federal tax credit structure have been analyzed. Estimates for the phase-out year of federal tax credit by OEM are also included.

Key Issues Addressed:

  • What are the incentives, how are they structured, and why are they needed?
  • How are incentives impacting the sales of EV among OEMs/suppliers/service providers? How would their withdrawal affect sales and EV market adoption?
  • What are the various incentive formats that gained customer attraction and helped in boosting sales/adoption of EVs? Which of them, if regained/re-introduced, will help in EV adoption?
  • How should governments optimally improve their EV incentive programs to sustain market growth?
  • How long will financial purchase incentives be needed to sustain the EV market growth and how should it evolve to help OEMs/suppliers/customers to develop/adopt autonomous and connected car technology?

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • Financial Incentives
  • Federal Incentives
  • Need for State Incentives
  • Incentive Expiration-Georgia

2. RESEARCH SCOPE AND METHODOLOGY

  • Research Scope
  • Research Aim and Objectives
  • Key Questions this Study Will Answer
  • Research Methodology
  • Research Background

3. FEDERAL INCENTIVES AND EV ADOPTION

  • Key Findings
  • Federal Incentives
  • Federal Incentives-Analysis
  • Taxi Market-Incentives and Grants
  • Tax Credit Framework and Real-time Impact
  • Future Outlook
  • Key Takeaways

4. OVERVIEW OF STATE INCENTIVES

  • Key Findings
  • Need for State Incentives
  • EV Incentives and Market Share-California
  • Incentive Expiration-Georgia
  • State Incentive Mapping
  • Proposed and Implemented Policy
  • Proposed and Implemented Market Development Incentives
  • Proposed and Implemented Market Development Incentives in 2017
  • Proposed and Implemented State Financial incentives
  • Proposed and Implemented State Financial incentives in 2017
  • Value of State Incentives
  • States with Significant Impact
  • EV Ecosystem Outlook-California
  • EV Ecosystem Outlook-Washington
  • EV Ecosystem Outlook-Georgia
  • EV Ecosystem Outlook-Colorado
  • State Incentives for Suppliers
  • Other State EV Incentives
  • Key Takeaways

5. OEM STRATEGIES AND INSIGHTS

  • Key Findings
  • EV Sales in US Top-selling Models
  • Impact of Tax Credit Loss
  • Impact of Tax Credit on Future Electrification
  • Federal Tax Credit by Model
  • Tesla's Incentive Expiration and Strategy
  • GM's Incentive Expiration and Strategy
  • Nissan's Incentive Expiration and Strategy

6. GLOBAL INCENTIVE COMPARISON

  • Overview of Government Incentives for PEVs
  • Overview of Government Incentives for PEVs (continued)
  • Financial Incentives
  • Financial Incentive Framework-Europe
  • Financial Incentive Framework-China
  • Breakdown of Direct Incentives in Top Markets for PEVs
  • Country Incentive Outlook
  • Breakdown of Indirect Incentives in Top Markets for PEVs
  • Available Incentives per Vehicle in Major EV Markets in 2017
  • Available Incentives per Vehicle in Major EV Markets in 2017 (continued)
  • EV Market Outlook-US
  • EV Market Outlook-China
  • EV Market Outlook-The Netherlands
  • EV Market Outlook-Norway
  • Incentive Analysis-Global Vs the US
  • Key Takeaways

7. GROWTH OPPORTUNITIES AND COMPANIES TO ACTION

  • Growth Opportunity
  • Strategic Imperatives for Success and Growth

8. CONCLUSIONS

  • Key Conclusions
  • The Last Word-3 Big Predictions
  • Legal Disclaimer

9. APPENDIX

  • Abbreviations and Acronyms Used
  • Abbreviations and Acronyms Used (continued)
  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)

10. THE FROST & SULLIVAN STORY

  • The Frost & Sullivan Story
  • Value Proposition-Future of Your Company & Career
  • Global Perspective
  • Industry Convergence
  • 360° Research Perspective
  • Implementation Excellence
  • Our Blue Ocean Strategy
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