株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

VoIPアクセス・SIPトランキングサービス市場:成長機会の分析

Growth Opportunities in the VoIP Access and SIP Trunking Services Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 422235
出版日 ページ情報 英文 52 pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.58円で換算しております。
Back to Top
VoIPアクセス・SIPトランキングサービス市場:成長機会の分析 Growth Opportunities in the VoIP Access and SIP Trunking Services Market
出版日: 2017年01月03日 ページ情報: 英文 52 pages
概要

当レポートでは、VoIPアクセスおよびSIPトランキングサービスの市場を調査し、市場成長推進因子・阻害因子、市場および技術の動向、市場規模および市場シェアの分析、北米のIPベースの音声アクセスプロバイダーにとっての成長機会・成長戦略の分析などをまとめています。

第1章 エグゼクティブダッシュボード

第2章 成長環境:市場概要

  • 市場の定義
  • 推進因子と障壁

第3章 市場予測

  • 予測前提因子
  • 収益・インストールユーザー数の予測
  • 収益・インストールユーザー数の予測に関するディスカッション
  • 価格予測
  • 実装区分別のユーザーシェアの予測
  • 顧客規模
  • 需要分析
  • 市場シェア

第4章 視覚化シナリオ

  • マクロからミクロへ
  • 市場動向・市場への影響因子
  • 主な予測

第5章 成長パイプライン

  • 成長レバー

第6章 ビジョンと戦略:成長機会

  • ハイブリッド導入モデル
  • UCの重複導入
  • CPaaS/APIエコノミー
  • 「SIP Trunking Everywhere」
  • 市場統合
  • 導入の加速

第7章 ブランドと需要:成長機会

  • 機能の認知度
  • コンバージドサービス
  • ブランドの認知度
  • リード生成
  • 市場の差別化

第8章 成長機会マトリクス

  • 成長ゾーンの特定

第9章 成長戦略・実装

  • 成長戦略
  • 実装による優先的機会
  • 免責事項

第10章 付録

目次
Product Code: K0FC-64

Innovative Providers Leverage Existing SIP Infrastructure for Advanced Voice Services

The VoIP access and SIP trunking market remains on pace to become the default connection between on-premises customer platforms and the public switched telephone network (PSTN).The study discusses market drivers and restraints, as well as market and technology trends. It also provides market share analysis. In addition, Frost & Sullivan has identified 11 growth opportunities for North American IP-based voice access providers. These opportunities span vision, strategy, products, services, business models, marketing, partnerships, sales, and support initiatives. This research enables service providers to review existing growth opportunities and determine which best apply to their own business.

Table of Contents

1. EXECUTIVE DASHBOARD

  • Purpose of this Experiential Study
  • 5 Step Process to Transformational Growth
  • Strategic Imperatives for Service Providers
  • Growth Opportunities for Service Providers

2. GROWTH ENVIRONMENT-MARKET OVERVIEW

  • Market Definitions
  • Market Definitions (continued)
  • Drivers and Restraints

3. MARKET FORECASTS

  • Forecast Assumptions
  • Revenue and Installed User Forecast-VoIP Access and SIP Trunking Services Market
  • Revenue and Installed User Forecast Discussion
  • Pricing Forecast-VoIP Access and SIP Trunking Services
  • Percent of User Forecast by Implementation-VoIP Access and SIP Trunking Services
  • Customer Size-VoIP Access and SIP Trunking Services
  • Demand Analysis-VoIP Access and SIP Trunking Services
  • Market Share-VoIP Access and SIP Trunking Services

4. VISIONING SCENARIOS

  • Macro to Micro Visioning
  • Macro to Micro Visioning (continued)
  • Trends/Factors Impacting the VoIP Access and SIP Trunking Services Market
  • Top Predictions for the VoIP Access and SIP Trunking Services Market

5. GROWTH PIPELINE

  • Levers for Growth

6. VISION AND STRATEGY-GROWTH OPPORTUNITIES

  • Growth Opportunity 1-Hybrid Deployment Models
  • Growth Opportunity 2-UC Application Overlay
  • Growth Opportunity 3-CPaaS/API Economy
  • Growth Opportunity 4-SIP Trunking Everywhere
  • Growth Opportunity 5-Market Consolidation
  • Growth Opportunity 6-Deployment Acceleration

7. BRAND AND DEMAND-GROWTH OPPORTUNITIES

  • Growth Opportunity 7-Feature Awareness
  • Growth Opportunity 8-Converged Services
  • Growth Opportunity 9-Brand Recognition
  • Growth Opportunity 10-Lead Generation
  • Growth Opportunity 11-Market Differentiation

8. GROWTH OPPORTUNITIES MATRIX

  • Identifying Your Company's Growth Zone
  • Growth Opportunities 1-6-Vision and Strategy
  • Growth Opportunities 7-12-Brand and Demand
  • Growth Opportunities Matrix

9. GROWTH STRATEGY AND IMPLEMENTATION

  • Growth Strategies for Your Company
  • Prioritized Opportunities through Implementation
  • Legal Disclaimer

10. APPENDIX

  • Abbreviations and Acronyms Used
  • List of Companies Included in “Others”
Back to Top