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市場調査レポート

北米におけるクラウド型コンタクトセンターのバイヤーガイド (2016年)

2016 North America Cloud Contact Center Buyers Guide

発行 Frost & Sullivan 商品コード 379685
出版日 ページ情報 英文 171 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.42円で換算しております。
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北米におけるクラウド型コンタクトセンターのバイヤーガイド (2016年) 2016 North America Cloud Contact Center Buyers Guide
出版日: 2016年10月14日 ページ情報: 英文 171 Pages
概要

コンタクトセンターソリューションのパートナー選びの展望は複雑さを増しており、それはコンタクトセンターシステム、クラウド、そしてビジネスプロセスアウトソーシングプロバイダから多数の選択肢があるためで、度重なる業界の統合がいっそうに混迷状態にさせています。

当レポートは、企業向けにホステッド/クラウド型プロバイダとその能力の基本的評価や、市場の動向、サプライヤのプロファイルなどについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー - 競争展望

第2章 イントロダクション

第3章 本調査について

第4章 市場の動向

  • クラウドは与えられたもので、RFPがチェックするアイテムではない
  • デジタル化の道を拓くオムニチャネル
  • デジタル化
  • 消費者の変化は新たな顧客サービス担当
  • 主な考慮店

第5章 企業のプロファイル

  • 8x8
  • Aspect Software
  • Avaya
  • Bell Canada
  • BroadSoft
  • Calabrio
  • CallMiner
  • CenturyLink
  • Enghouse Interactive
  • Five9
  • Genesys
  • inContact
  • Interactive Intelligence
  • LiveOps Cloud
  • Mitel
  • NICE
  • Noble Systems
  • Nuance
  • TeleTech Technology
  • Unify
  • Verint Systems
  • Verizon Business
  • VoltDelta
  • West Corporation

第6章 注目の企業

  • Language Line Solutions
  • Level 3
  • Numonix
  • Plantronics
  • Vidyo, Inc.

第7章 結論

第8章 法的免責事項

第9章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: K14F-76

Setting the Stage for Digital Transformation

The landscape for choosing a contact center solutions partner has become complex, with dozens of options to choose from across contact center systems, cloud, and business process outsourcing providers. Rampant industry consolidation has further clouded the picture. The purpose of this Buyers Guide is to provide enterprise organizations with a fundamental assessment of hosted/cloud providers and their capabilities. The guide is based on extensive primary and secondary research and provides the reader with market trends and in-depth profiles of suppliers.

Table of Contents

1. Executive Summary-The Competitive Landscape at a Glance

2. Introduction

3. The Study

  • List of Abbreviations

4. Market Trends

  • Cloud is a Given, Not an RFP Check off Item
  • Omnichannel is Paving the Way for Digital Transformation
  • Digital Transformation
  • The Changing Consumer is the New Customer Service Representative (CSR)
  • Key Considerations

5. Company Profiles

  • 8x8
  • Aspect Software
  • Avaya
  • Bell Canada
  • BroadSoft
  • Calabrio
  • CallMiner
  • CenturyLink
  • Enghouse Interactive
  • Five9
  • Genesys
  • inContact
  • Interactive Intelligence
  • LiveOps Cloud
  • Mitel
  • NICE
  • Noble Systems
  • Nuance
  • TeleTech Technology
  • Unify
  • Verint Systems
  • Verizon Business
  • VoltDelta
  • West Corporation

6. Companies to Watch

  • Language Line Solutions
  • Level 3
  • Numonix
  • Plantronics
  • Vidyo, Inc.

7. Conclusions

8. Legal Disclaimer

9. The Frost & Sullivan Story

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