表紙
市場調査レポート

動物用グルーミング市場における特殊成分の戦略的分析:一人当たり所得の増加と多機能成分への需要が市場成長を促進

Strategic Analysis of Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market: Increasing per Capita Income and Demand for Multifunctional Ingredients Drive Market Growth

発行 Frost & Sullivan 商品コード 350286
出版日 ページ情報 英文 41 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
動物用グルーミング市場における特殊成分の戦略的分析:一人当たり所得の増加と多機能成分への需要が市場成長を促進 Strategic Analysis of Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market: Increasing per Capita Income and Demand for Multifunctional Ingredients Drive Market Growth
出版日: 2016年01月19日 ページ情報: 英文 41 Pages
概要

ペットを所有する世帯数は、この5年間で大幅に増加し、コンパニオンアニマルと飼い主の絆が、重要性を増しています。結果として、飼い主のペットへの支出額が増加しています。

当レポートでは、動物用グルーミング市場におけるシャンプー・コンディショナー・スプレー・ワイプで使用される特殊成分について調査分析し、市場概要、促進要因・抑制要因、予測など、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 調査範囲・手法
  • 市場定義
  • 小売部門
  • コンパニオンアニマルの動向
  • 世界の人口統計

第3章 動物用グルーミング市場の特殊成分:促進要因と抑制要因

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因

第4章 動物用グルーミング市場の特殊成分:市場規模と予測

  • 市場エンジニアリング評価
  • 収益シェア:成分タイプ別
  • 市場規模:機能性別
  • 分析:最終製品別
  • 市場動向
  • エンドユーザーニーズの評価
  • アンメットニーズ
  • 市場規模:地域別
  • バリューチェーン・売上総利益の分析
  • 障壁
  • 重要成功要因

第5章 まとめ

第6章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: K033

Increasing per Capita Income and Demand for Multifunctional Ingredients Drive Market Growth

This research service analyses specialty ingredients used in shampoos, conditioners, sprays, and wipes in the animal grooming market. The number of pet-owning households has significantly increased in the last five years and the bond between companion animals and their owners is gaining importance; as a result, owners are willing to spend more on pets. This trend has increased the demand for grooming and pharmaceutical products that contribute significantly to the appearance, health, and well-being of the animal. North America and Europe are leaders in the global companion animal market, while China, India, and Japan are emerging countries with exponential pet industry growth.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Executive Summary

2. MARKET OVERVIEW

Market Overview

  • 1. Research Scope and Methodology
  • 2. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Market Definitions
  • 3. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Retail Sector
  • 4. Companion Animal Trends
  • 5. Companion Animal-Global Demographics

3. SPECIALTY INGREDIENTS IN THE ANIMAL GROOMING MARKET-DRIVERS AND RESTRAINTS

Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Drivers and Restraints

  • 1. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-estraints
  • 6. Restraints Explained
  • 7. Restraints Explained (continued)

4. SPECIALTY INGREDIENTS IN THE ANIMAL GROOMING MARKET-TOTAL MARKET SIZING AND FORECAST

Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Total Market Sizing and Forecast

  • 1. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Market Engineering Measurements
  • 2. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Percent Revenue by Ingredient Type
  • 3. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Market Size by Functionality
  • 4. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Analysis by End-product
  • 5. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Market Trends
  • 6. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Assessment of End-user Needs
  • 7. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Unmet Needs
  • 8. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Market Size By Region
  • 9. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Value Chain and Gross Margin Analysis
  • 10. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Barrier Breaking Implications
  • 11. Specialty Ingredients in the Animal Grooming Market-Critical Success Factors

5. THE LAST WORD

The Last Word

  • 1. The Last Word-3 Big Predictions
  • 2. Legal Disclaimer

6. THE FROST & SULLIVAN STORY

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top