表紙
市場調査レポート

ワイヤレスキャリアによるモバイルB2E (Business-to-Employee) アプリ戦略

Wireless Carrier Strategies in the Mobile Business-to-Employee (B2E) Applications Sector

発行 Frost & Sullivan 商品コード 340600
出版日 ページ情報 英文 26 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
ワイヤレスキャリアによるモバイルB2E (Business-to-Employee) アプリ戦略 Wireless Carrier Strategies in the Mobile Business-to-Employee (B2E) Applications Sector
出版日: 2015年09月23日 ページ情報: 英文 26 Pages
概要

当レポートでは、モバイルワーカー向けソフトウェアアプリケーションに向けたワイヤレスキャリア各社による戦略について調査し、製品の例、価格戦略、販促の取り組み、各社戦略のSWOT分析などをまとめています。

イントロダクション

エグゼクティブサマリー

モバイルワーカー用アプリ:成長するダイナミックな市場

ワイヤレスキャリア:好まれるモビリティパートナー

現在のキャリアモバイルB2E戦略

  • AT&T
  • Sprint
  • Verizon
  • U.S. Cellular
  • Bell
  • Rogers
  • TELUS

SWOT分析

  • AT&T
  • Sprint
  • Verizon
  • U.S. Cellular
  • Bell
  • Rogers
  • TELUS

総論

免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9838 Seg94

The Strategic Importance of Mobile Worker Software Apps

This market insight examines the current wireless carrier strategies in the mobile worker software applications market. Mobile B2E (business-to-employee) app portfolios vary widely, and some carriers' refusal to lead in this sector may explain, in part, why fewer North American businesses are choosing wireless carriers as their preferred mobility partner. Specific product examples, pricing strategies, and promotional efforts are included as well as a SWOT (strengths, weaknesses, opportunities, threats) analysis for each carrier.

Table of Contents

Introduction

Executive Summary

Mobile Worker Apps: A Growing and Dynamic Market

Wireless Carriers: Preferred Mobility Partner

Current Carrier Mobile B2E Strategies

  • AT&T
  • Sprint
  • Verizon
  • U.S. Cellular
  • Bell
  • Rogers
  • TELUS

SWOT Analysis of Carrier Strategies

  • AT&T SWOT
  • Sprint SWOT
  • Verizon SWOT
  • U.S. Cellular SWOT
  • Bell SWOT
  • Rogers SWOT
  • TELUS SWOT

The Last Word

Legal Disclaimer

The Frost & Sullivan Story

Back to Top