表紙
市場調査レポート

世界およびASEANのeコマース展望

Global and ASEAN eCommerce Outlook

発行 Frost & Sullivan 商品コード 339803
出版日 ページ情報 英文 28 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
世界およびASEANのeコマース展望 Global and ASEAN eCommerce Outlook
出版日: 2015年09月16日 ページ情報: 英文 28 Pages
概要

世界のeコマース収益は、米国および中国にけん引され、2013年に1兆2,000億米ドルを上回りました。オンライン小売りは小売り全体市場の2%〜14%を構成しています。

当レポートは、世界のeコマース市場における促進因子・抑制因子について、新興市場 (マレーシア、シンガポール、フィリピン、インドネシア、ベトナム、タイ、ブラジル、トルコ) に注目して分析しており、世界およびASEANのインターネット利用率、ソーシャルネットワーキングの利用、クレジットカードの導入、およびASEANのeコマース競合情勢の分析などを提供しています。

eコマースの展望

  • eコマース市場規模
  • 米国のeコマース市場内訳
  • 統計:世界 vs. ASEAN
  • スマートデバイス:世界 vs. ASEAN
  • インターネット利用:世界 vs. ASEAN
  • ソーシャルネットワーキングの利用:世界 vs. ASEAN
  • 動向:ASEANのeコマース市場規模
  • 小売り売上に占めるeコマース比率
  • 非銀行利用者人口:世界 vs. ASEAN
  • クレジットカードの導入:世界 vs. ASEAN
  • eコマースペイメントチャネルの利用:世界 vs. ASEAN
  • ASEANのeコマース競合情勢
  • 事例:モバイルソーシャルネットワーキング

Frost & Sullivan について

目次
Product Code: 9AC1 Seg0E

Seeking the Next $1 Trillion Opportunity

Global eCommerce revenues surpassed US$1.2 trillion in 2013 led by the US and China. Online retail comprises between 2% and 14% of total retail in large markets. This study provides insights into the drivers and restraints in the global ecommerce market with a focus on emerging markets. Market data is provided for Malaysia, Singapore, the Philippines, Indonesia, Vietnam, Thailand, Brazil and Turkey are provided in this study.

Table of Contents

eCommerce Outlook

  • 1. eCommerce Market Sizing
  • 2. US eCommerce Market Breakdown
  • 3. Global versus ASEAN Demographics
  • 4. Global versus ASEAN Smart Devices
  • 5. Global versus ASEAN Smart Devices (continued)
  • 6. Internet Usage-Global versus ASEAN
  • 7. Social Networking Use-Global versus ASEAN
  • 8. Trend-ASEAN eCommerce Market Size
  • 9. eCommerce as a Percentage of Retail Sales
  • 10. Global versus ASEAN Unbanked Population
  • 11. Credit Card Adoption-Global versus ASEAN
  • 12. Global versus ASEAN eCommerce Payment Channels Usage
  • 13. ASEAN eCommerce Competitive Landscape
  • 14. Case-Mobile Social Networking
  • 15. Case-Mobile Social Networking (continued)
  • 16. Case-Mobile Social Networking (continued)
  • 17. Case-Mobile Social Networking (continued)

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top