表紙
市場調査レポート

主要14ヶ国における軍事空中電子戦 (EW) 市場

Military Airborne Electronic Warfare (EW) Market in 14 Key Countries

発行 Frost & Sullivan 商品コード 338841
出版日 ページ情報 英文 86 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
主要14ヶ国における軍事空中電子戦 (EW) 市場 Military Airborne Electronic Warfare (EW) Market in 14 Key Countries
出版日: 2015年09月02日 ページ情報: 英文 86 Pages
概要

当レポートでは、脅威認識の強化を目指し、空中電子線 (EW) 能力への投資に関心を向ける主要14ヶ国について調査しており、近年の技術開発動向、プログラム別の収益、セグメント別の支出、動向、および主な契約などについて分析しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 近年の技術発展

  • RPA (遠隔操縦機) にフォーカスしたEW用途のレシーバーオンチップ
  • リンク16通信の拡張:妨害電波発生装置 (ジャマー) のジオロケーション
  • 「秘匿性」の強化:空中レーダー特徴の評価・最適化

第3章 米国

  • 予測の前提条件
  • 主な調査結果
  • プログラム別の空中電子戦収益
  • 収益の議論
  • 主要契約のセグメント別の支出
  • 動向・要点
  • 主な空中電子戦契約

第4章 オーストラリア

第5章 インドネシア

第6章 イスラエル

第7章 ポーランド

第8章 サウジアラビア

第9章 英国

第10章 トルコ

第11章 ブラジル

第12章 ドイツ

第13章 ノルウェー

第14章 スウェーデン

第15章 デンマーク

第16章 フィンランド

第17章 付録

第18章 FROST & SULLIVAN について

目次
Product Code: MB96-01-00-00-00

Upgrades and Evolving Technologies Focus on Integrated EW Architecture and Remotely Piloted Aircraft

This study covers 14 key countries that are looking to invest in airborne Electronic Warfare (EW) capabilities due to rising threat perceptions. Revenue is forecasted for some countries with established or published EW programs while qualitative assessment has been done for others. Key platform procurement and upgrade programs are covered, focusing on the impact on EW opportunities available to suppliers. A major trend covered is the rising aerial threats and growing demand for enhanced control over the electromagnetic spectrum that is driving the upgrade efforts of existing EW capabilities.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Key Findings

2. RECENT TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS

Recent Technological Developments

  • 1. RPA Focus-Receiver On a Chip for EW Applications
  • 2. Enhanced Link-16 Communications-Geolocation of Jammers
  • 3. Enhancing ‘Stealthiness'-Evaluating and Optimizing Airborne Radar Properties

3. THE UNITED STATES

The United States

  • 1. Assumptions
  • 2. Key Findings
  • 3. Program-wise Airborne Electronic Warfare Revenue
  • 4. Revenue Discussion
  • 5. Segment-wise Spending Across Key Contracts
  • 6. Trends and Takeaways
  • 7. Key Airborne Electronic Warfare Contracts
  • 8. Key Airborne Electronic Warfare Contracts (continued)
  • 9. Key Airborne Electronic Warfare Contracts (continued)
  • 10. Key Airborne Electronic Warfare Contracts (continued)
  • 11. Key Airborne Electronic Warfare Contracts (continued)
  • 12. Key Airborne Electronic Warfare Contracts (continued)

4. AUSTRALIA

Australia

  • 1. Assumptions
  • 2. Key Findings
  • 3. Program-wise AEW Spending
  • 4. Segment-wise AEW Spending
  • 5. Revenue Discussion
  • 6. Key Aircraft Procurement and Upgrade Programs
  • 7. Trends and Takeaways

5. INDONESIA

Indonesia

  • 1. Assumptions
  • 2. Key Findings
  • 3. Program-wise AEW Spending
  • 4. Segment-wise AEW Spending
  • 5. Revenue Discussion
  • 6. Key Aircraft Procurement and Upgrade Programs
  • 7. Discussion of Key Programs
  • 8. Discussion of Key Programs (continued)
  • 9. Discussion of Key Programs (continued)
  • 10. Discussion of Key Programs (continued)
  • 11. Trends and Takeaways

6. ISRAEL

Israel

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

7. POLAND

Poland

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

8. SAUDI ARABIA

Saudi Arabia

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

9. THE UNITED KINGDOM

The United Kingdom

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

10. TURKEY

Turkey

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

11. BRAZIL

Brazil

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

12. GERMANY

Germany

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

13. NORWAY

Norway

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

14. SWEDEN

Sweden

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

15. DENMARK

Denmark

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways

16. FINLAND

Finland

  • 1. Key Findings
  • 2. Trends and Takeaways
  • 3. Legal Disclaimer

17. APPENDIX

Appendix

  • 1. Abbreviations Used

18. THE FROST & SULLIVAN STORY

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top