株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界の次世代ファイアーウォール (NGFW) および統合脅威管理 (UTM) 市場の分析

Analysis of the Global Next Generation Firewall and Unified Threat Management Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 338483
出版日 ページ情報 英文 127 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
世界の次世代ファイアーウォール (NGFW) および統合脅威管理 (UTM) 市場の分析 Analysis of the Global Next Generation Firewall and Unified Threat Management Market
出版日: 2015年08月26日 ページ情報: 英文 127 Pages
概要

次世代ファイアーウォール (NGFW) および統合脅威管理 (UTM) ソリューションは、重要なネットワーク境界におけるネットワーク間通信の基本的管理・検査を提供します。ベンダーは急速に変化する脅威および新興技術に対応するため、最先端のセキュリティ技術を継続的に追加しています。NGFW および UTM 機能の需要は、市場が成長する可能性を示しています。しかし、市場における高いレベルの技術変化は、多くのベンダーにとって操作が困難となっています。

当レポートでは、次世代ファイアーウォール (NGFW) および統合脅威管理 (UTM) 市場について取り上げ、競合分析、市場動向の分析、垂直産業・地域・流通チャネル・顧客規模・製品タイプ別の売上、および予測を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

第3章 外部課題 - 促進因子・阻害因子:NGFW & UTM市場全体

  • 促進因子・阻害因子
  • 促進因子の説明
  • 阻害因子の説明

第4章 予測・動向:NGFW & UTM市場全体

  • 予測の前提条件
  • 出荷高・収益予測
  • 出荷高・収益予測の議論
  • 価格動向・予測
  • 価格動向・予測の議論
  • 収益比予測:ライセンスタイプ別
  • 収益比予測:ライセンスタイプ別の議論
  • 収益比予測:フォームファクター別
  • 収益比予測:フォームファクター別の議論
  • 収益比予測:区分別
  • 収益比予測:区分別の議論
  • 収益比予測:地域別
  • 収益比予測:地域別の議論
  • 収益比予測:垂直市場
  • 収益比予測:垂直市場の議論
  • 収益比予測:流通チャネル
  • 収益比予測:流通チャネルの議論

第5章 市場シェア・競合分析:NGFW & UTM市場全体

  • 市場シェア
  • 競合環境
  • 競合環境の議論
  • 競合要因・評価
  • 競合要因・評価の議論
  • 競合情勢

第6章 SMB (中小企業) 区分の分析

  • SMB区分の分析
  • SMB区分:市場エンジニアリング測定
  • SMB区分:収益予測
  • SMB区分:収益予測の議論
  • SMB区分:市場シェア
  • SMB区分:競合環境

第7章 大企業区分の分析

  • 大企業区分の分析
  • 大企業区分:市場エンジニアリング測定
  • 大企業区分:収益予測
  • 大企業区分:収益予測の議論
  • 大企業区分:市場シェア
  • 大企業区分:競合環境

第8章 エンタープライズ区分の分析

  • エンタープライズ区分の分析
  • エンタープライズ区分:市場エンジニアリング測定
  • エンタープライズ区分:収益予測
  • エンタープライズ区分:収益予測の議論
  • エンタープライズ区分:市場シェア
  • エンタープライズ区分:競合環境

第9章 結論

第10章 ベンダーのプロファイル

第11章 付録

目次
Product Code: NF7A-01-00-00-00

Demand for Advanced Security Drives Market Growth

NGFW and UTM solutions provide essential control and inspection of inter-network communications at important network boundaries. Vendors are continually adding cutting-edge security technologies to address rapidly changing threats and emerging technologies that increase risk in organizations of all sizes. Demand for NGFW and UTM capabilities shows potential for market growth. However, the high degree of technical change in the market may prove challenging for many vendors to navigate. The study provides competitive analysis, analysis of market trends, sales by vertical industry, region, distribution channels, customer size, and product type. The base year of the study is 2014, with forecasts up to 2019.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Executive Summary
  • 2. Measurements
  • 3. Measurements (continued)
  • 4. CEO's Perspective
  • 5. Introduction to the Research
  • 6. Key Questions this Study will Answer

2. MARKET OVERVIEW

Market Overview

  • 1. Market Overview
  • 2. Market Overview (continued)
  • 3. Definitions
  • 4. Definitions (continued)
  • 5. Definitions (continued)
  • 6. Definitions (continued)
  • 7. Definitions (continued)

3. EXTERNAL CHALLENGES: DRIVERS AND RESTRAINTS-TOTAL NGFW & UTM MARKET

External Challenges: Drivers and Restraints-Total NGFW & UTM Market

  • 1. Drivers and Restraints
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Drivers Explained (continued)
  • 6. Drivers Explained (continued)
  • 7. Restraints Explained
  • 8. Restraints Explained (continued)
  • 9. Restraints Explained (continued)
  • 10. Restraints Explained (continued)

4. FORECASTS AND TRENDS-TOTAL NGFW & UTM MARKET

Forecasts and Trends-Total NGFW & UTM Market

  • 1. Forecast Assumptions
  • 2. Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 3. Unit Shipment and Revenue Forecast Discussion
  • 4. Pricing Trends and Forecast
  • 5. Pricing Trends and Forecast Discussion
  • 6. Percent Revenue Forecast by License Type
  • 7. Percent Revenue Forecast by License Type Discussion
  • 8. Percent Revenue Forecast by Form Factor
  • 9. Percent Revenue Forecast by Form Factor Discussion
  • 10. Percent Revenue Forecast by Segment
  • 11. Percent Revenue Forecast by Segment Discussion
  • 12. Percent Revenue Forecast by Segment Discussion (continued)
  • 13. Percent Revenue Forecast by Region
  • 14. Percent Revenue Forecast by Region Discussion
  • 15. Revenue Forecast by Vertical Market
  • 16. Revenue Forecast by Vertical Market Discussion
  • 17. Percent Revenue Forecast by Distribution Channel
  • 18. Percent Revenue Forecast by Distribution Channel Discussion

5. MARKET SHARE AND COMPETITIVE ANALYSIS- TOTAL NGFW & UTM MARKET

Market Share and Competitive Analysis- Total NGFW & UTM Market

  • 1. Market Share
  • 2. Competitive Environment
  • 3. Competitive Environment Discussion
  • 4. Competitive Factors and Assessment
  • 5. Competitive Factors and Assessment Discussion
  • 6. Competitive Factors and Assessment Discussion (continued)
  • 7. Competitive Factors and Assessment Discussion (continued)
  • 8. Competitive Landscape

6. SMB SEGMENT BREAKDOWN

SMB Segment Breakdown

  • 1. SMB Segment Breakdown
  • 2. SMB Segment-Market Engineering Measurements
  • 3. SMB Segment-Revenue Forecast
  • 4. SMB Segment-Revenue Forecast Discussion
  • 5. SMB Segment-Market Share
  • 6. SMB Segment-Competitive Environment

7. LARGE BUSINESS SEGMENT BREAKDOWN

Large Business Segment Breakdown

  • 1. Large Business Segment Breakdown
  • 2. Large Business Segment-Market Engineering Measurements
  • 3. Large Business Segment-Revenue Forecast
  • 4. Large Business Segment-Revenue Forecast Discussion
  • 5. Large Business Segment-Market Share
  • 6. Large Business Segment-Competitive Environment

8. ENTERPRISE SEGMENT BREAKDOWN

Enterprise Segment Breakdown

  • 1. Enterprise Segment Breakdown
  • 2. Enterprise Segment-Market Engineering Measurements
  • 3. Enterprise Segment-Revenue Forecast
  • 4. Enterprise Segment-Revenue Forecast Discussion
  • 5. Enterprise Segment-Market Share
  • 6. Enterprise Segment-Competitive Environment

9. THE LAST WORD

The Last Word

  • 1. The Last Word-Predictions
  • 2. The Last Word-Recommendations
  • 3. Legal Disclaimer

10. VENDOR PROFILES

Vendor Profiles

  • 1. Vendor Profile-Barracuda Networks
  • 2. Vendor Profile-Barracuda Networks (continued)
  • 3. Vendor Profile-Barracuda Networks (continued)
  • 4. Vendor Profile-Check Point
  • 5. Vendor Profile-Check Point (continued)
  • 6. Vendor Profile-Check Point (continued)
  • 7. Vendor Profile-Cisco
  • 8. Vendor Profile-Cisco (continued)
  • 9. Vendor Profile-Cisco (continued)
  • 10. Vendor Profile-Cisco (continued)
  • 11. Vendor Profile-Dell SonicWALL
  • 12. Vendor Profile-Dell SonicWALL (continued)
  • 13. Vendor Profile-Dell SonicWALL (continued)
  • 14. Vendor Profile-Fortinet
  • 15. Vendor Profile-Fortinet (continued)
  • 16. Vendor Profile-Fortinet (continued)
  • 17. Vendor Profile-Fortinet (continued)
  • 18. Vendor Profile-Hillstone Networks
  • 19. Vendor Profile-Hillstone Networks (continued)
  • 20. Vendor Profile-Hillstone Networks (continued)
  • 21. Vendor Profile-Huawei
  • 22. Vendor Profile-Huawei (continued)
  • 23. Vendor Profile-Huawei (continued)
  • 24. Vendor Profile-Intel Security
  • 25. Vendor Profile-Intel Security (continued)
  • 26. Vendor Profile-Intel Security (continued)
  • 27. Vendor Profile-Juniper Networks
  • 28. Vendor Profile-Juniper Networks (continued)
  • 29. Vendor Profile-Palo Alto Networks
  • 30. Vendor Profile-Palo Alto Networks (continued)
  • 31. Vendor Profile-Sophos
  • 32. Vendor Profile-Sophos (continued)
  • 33. Vendor Profile-Sophos (continued)
  • 34. Vendor Profile-WatchGuard
  • 35. Vendor Profile-WatchGuard (continued)
  • 36. Vendor Profile-WatchGuard (continued)

11. APPENDIX

Appendix

  • 1. Methodology
  • 2. Measurements
  • 3. Measurements (continued)
  • 4. Additional Sources of Information on Study Topic Area
  • 5. Partial List of Companies Interviewed
  • 6. Partial List of Companies Included in “Others”
  • 7. Partial List of Companies Included in “Others”
  • 8. Learn More-Next Steps
Back to Top