表紙
市場調査レポート

データ管理プラットフォーム (DMP):デジタル広告に不可欠なツール

Data Management Platforms - Essential Tools for Digital Advertising

発行 Frost & Sullivan 商品コード 338043
出版日 ページ情報 英文 15 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.95円で換算しております。
Back to Top
データ管理プラットフォーム (DMP):デジタル広告に不可欠なツール Data Management Platforms - Essential Tools for Digital Advertising
出版日: 2015年08月13日 ページ情報: 英文 15 Pages
概要

当レポートでは、米国におけるデータ管理プラットフォーム (DMP) の市場について分析し、DMPの概要や現在の市場環境、今後装備される新たな機能、米国国内の潜在的な市場規模、将来的なビジネスモデル、DMPの導入を希望する企業が考慮すべき事項などについて調査・考察しております。

イントロダクション

データ管理プラットフォーム (DMP)

  • データの収集・正規化・任意の加工
  • 情報共有

DMPのエンゲージメントモデル

  • 広告配信元 (パブリッシャー) にとってのエンゲージメント・モデル
  • 広告主 (マーケター) にとってのエンゲージメント・モデル
  • その他の企業にとってのエンゲージメント・モデル
  • DMPエンゲージメント・モデルのまとめ

新たな傾向とDMPのロードマップ

  • マルチチャネル:オフライン・オンライン・モバイルの一体化
  • クラウド・マーケティング
  • スマートデータとイベント駆動型のマーケティング
  • オーディエンス市場

DMPの差別化の方法

DMP選定に際しての主な考慮事項

  • 基本的性能
  • その他の必要な性能

DMPの市場規模

  • 顧客の種類
  • DMP市場の潜在性

分析結果と結論

法的免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9838 Seg142

Helping Deliver Successful Cross Channel Campaigns

The Frost & Sullivan strategic insight presents an analysis of the US data management platform (DMP) market. It presents an overview of the current environment and of the new functions that DMPs will perform in the future. It also discusses the market potential of DMPs in the United States and the business models of the providers. Moreover, this insight lists the key considerations for organizations that want to partner with a DMP provider for their data management requirements.

Table of Contents

Introduction

Data Management Platforms

  • Data Ingestion, Normalization, and Optional Creation
  • Intelligence Sharing

DMP Engagement Models

  • Engagement Models for Publishers
  • Engagement Models for Marketers
  • Engagement Models for Other Entities
  • Summarizing the DMP Engagement Models

Emerging Trends and DMP Roadmap

  • Multi-channel; Offline, Online, and Mobile Integration
  • Marketing Clouds
  • Smart Data and Events-driven Marketing
  • Audience Marketplace

How can DMPs Differentiate?

Key Considerations for Selecting a DMP

  • Basic Capabilities
  • Other Essential Capabilities

DMP Market Size

  • Types of Customers
  • DMP Market Potential

Conclusion and the Final Word

Legal Disclaimer

The Frost & Sullivan Story

Back to Top