株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

シャーシシステムの電化とアクティブセーフティの統合

Chassis System Electrification and Active Safety Integration

発行 Frost & Sullivan 商品コード 335258
出版日 ページ情報 英文 19 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.58円で換算しております。
Back to Top
シャーシシステムの電化とアクティブセーフティの統合 Chassis System Electrification and Active Safety Integration
出版日: 2015年07月09日 ページ情報: 英文 19 Pages
概要

当レポートでは、インドの自動車産業の潜在的推進因子として、アクティブセーフティ技術の統合とシャーシシステムの電化に注目し、その潜在性、市場機会、展望を検証しています。

エグゼクティブサマリー

ダイナミックな消費者需要と技術動向の進化

  • イントロダクション
  • より多くのメモリーへの需要

シャーシシステムの電化による市場機会

  • 自動車シャーシの電化
  • ステアリング介入:EPS
  • インテリジェントサスペンションシステムによる快適な走行
  • 電気ブレーキによる安全な停止
  • 駆動系の電化による効率の改善

電化によるアクティブセーフティの統合:安全な走行の時代に向けて

  • アクティブセーフティの統合
  • ステアリングシステムにおけるアクティブセーフティ
  • サスペンションシステムにおけるアクティブセーフティ
  • ブレーキにおけるアクティブセーフティ

総論

免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9832-00-67-00-00

Driving Growth of Electrical and Electronic In-Vehicle Content

This market insight focuses on the active integration of safety technology and chassis electrification in Indian vehicles. Furthermore, while the number of Electronic Control Units (ECUs) in cars is reducing, the capability of each is increasing. For instance, in case of an accident, integrated features such as Autonomous Emergency Braking (AEB) and post-crash braking increase life-saving capabilities by 20%. Electrical All-Wheel Drives (AWDs) systems improve fuel efficiency by 50%. These features can potentially change the way the Indian automotive industry progresses in the future.

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Dynamic Consumer Demand and Evolving Technology Trends
    • Introduction
    • Demand for More Memory
  • Opportunities for Chassis Systems Electrification
    • Automotive Chassis Electrification
    • Steering Intervention-EPS
    • Comfortable Rides with Intelligent Suspension Systems
    • Safer Stopping with Electrified Brakes
    • Enhanced Efficiency with Driveline Electrification
  • Integrating Active Safety with Electronics towards an Era of Safe Roads
    • Active Safety Integration
    • Active Safety in Steering Systems
    • Active Safety in Suspension Systems
    • Active Safety in Brakes
  • Conclusion
  • Legal Disclaimer
  • The Frost & Sullivan Story
Back to Top