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市場調査レポート

顧客エクスペリエンス管理市場の動向

Trends in the Customer Experience Management Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 335075
出版日 ページ情報 英文 33 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
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顧客エクスペリエンス管理市場の動向 Trends in the Customer Experience Management Market
出版日: 2015年07月03日 ページ情報: 英文 33 Pages
概要

当レポートは、顧客エクスペリエンス管理 (CXM) ソリューションのメリットに関し、2015年の動向分析やエンドユーザーへおよびベンダーへのCXMの調達、促進に対する提言などについて取り上げています。

イントロダクション

顧客エクスペリエンス管理:強力なコンセプト

  • エンドユーザー組織:特定のメリットに集中
  • CXMソリューションベンダー:5つのクラスタとカウンティング
  • Frost & Sullivanの見解:顧客エクスペリエンスのアクティブな管理

2015年注目のCSM動向

  • 統一と単一ビュー
  • コンテクストがすべて
  • 文化と従業員の取り組み
  • 質的および実務的見解
  • リアルタイムの見解
  • インテリジェンスと最適化
  • 試験と自発的開発
  • グローバリゼーション
  • 顧客エクスペリエンスを取り巻くクラウド

組織のCXM意思決定

  • フロンドエンドのCXMの注目領域
  • 戦略的役割:関係者の価値の成長

CXM:モダンソリューション・パラダイム

総括

  • ベンダーへの提言
  • エンドユーザー組織への提言

注目ベンダーのプロファイル

  • Medallia
    • 企業の背景
    • CXMの領域 (ソリューションパラダイム)
    • 製品概要
    • 戦略と価値命題
  • Sitecore
    • 企業の背景
    • CXMの領域 (ソリューションパラダイム)
    • 製品概要
    • 戦略と価値命題

法的免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9857 Seg86

Organisations Wanting to be Truly Customer-centric Must Actively Manage the Customer Journey

Frost & Sullivan discusses the real benefits provided by customer experience management (CXM) solutions, illustrating the 9 hottest trends characterising the CXM space in 2015 and offering advice to end users and vendors on how to procure and promote CXM solutions. Vendors claiming to offer CXM solutions cluster into 1 of 5 groups depending on the breadth of the solution and the degree to which it requires integration. Data analytics is the engine at the heart of a CXM solution, managing the whole customer journey. Silos are the key barrier to CXM adoption.

Table of Contents

Introduction

Customer Experience Management: A Powerful Concept

  • End-user Organisations: Only Concerned with Unique Benefits
  • CXM Solution Vendors: Five Clusters and Counting
  • Frost & Sullivan's View: Active Management of the Customer Experience

Hot CXM Trends in 2015

  • Unification and Single View
  • Context is King
  • Culture and Employee Engagement
  • Qualitative and Practical Insight
  • Real-time Insight
  • Intelligence and Optimisation
  • Testing and Spontaneous Innovation
  • Globalisation
  • Cloud, the Customer Experience Wraparound

How Organisations make CXM Decisions

  • Front-ended CXM Focus Areas
  • Strategic Role: Growing Shareholder Value

CXM: The Modern Solution Paradigm

The Last Word

  • Advice to Vendors
  • Advice to End-user Organisations

Featured Vendor Profiles

  • Medallia
    • Company Background
    • CXM Coverage (Solution Paradigm)
    • Product Overview
    • Strategy/Value Proposition
    • Company Background
    • CXM Coverage (Solution Paradigm)
    • Product Overview
    • Strategy/Value Proposition
  • Sitecore
    • Company Background
    • CXM Coverage (Solution Paradigm)
    • Product Overview
    • Strategy/Value Proposition

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The Frost & Sullivan Story

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