表紙
市場調査レポート

北米とEUにおける自動車用拡張現実 (AR)

Augmented Reality in Cars in North America and the European Union

発行 Frost & Sullivan 商品コード 332897
出版日 ページ情報 英文 55 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.95円で換算しております。
Back to Top
北米とEUにおける自動車用拡張現実 (AR) Augmented Reality in Cars in North America and the European Union
出版日: 2015年06月15日 ページ情報: 英文 55 Pages
概要

当レポートでは、米国とEUにおける乗用車用ヘッドアップディスプレイ (HUD) 市場について調査分析し、さまざまな技術に焦点を当てて、技術別 (フロントガラス型、コンバイナー型、拡張現実 (AR)) の市場区分と普及率、ケーススタディ、将来見通しについて、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲・目的・背景・手法

第3章 HUD市場分析

  • HUDの種類
  • フロントガラス型HUD
  • 課題と影響要因
  • ディスプレイ技術
  • バックライトの概要
  • OEMのベンチマーク
  • サプライヤーの市場シェア
  • コストの比較
  • バリューチェーン分析

第4章 HUD総合市場の普及率

  • 全体の普及率

第5章 HUD技術と普及率

  • フロントガラス型HUD
  • 北米のフロントガラス型HUDの普及率
  • EUのフロントガラス型HUDの普及率
  • コンバイナー型HUD
  • 北米のコンバイナー型HUDの普及率
  • EUのコンバイナー型HUDの普及率
  • AR HUD
  • AR HUDの普及率

第6章 HUDのケーススタディ

  • Navdy
  • Range Rover
  • トヨタ
  • BMW

第7章 HUDの将来見通し

  • 将来見通し

第8章 主な結論

  • 結論
  • まとめ
  • 免責事項

第9章 付録

目次
Product Code: NF59-18

Overall AR-enabled Head-up Displays to Gain 10.4% Market Share by 2025

In an attempt to increase driver safety, OEMs are trying to integrate ADAS content and warnings into head-up displays (HUDs).This market insight focuses on various technologies within the HUD market for passenger cars in the United States and European Union. The study describes market segmentation and penetration of each technology, namely windshield HUD, combiner HUD, and augmented reality HUD and illustrates a few case studies. Further, market forecasts cover 2015-2021, using a base year of 2014. A glimpse of the future outlook for HUD technologies and 3 big predictions are provided.

Key Questions This Study Will Answer

  • What are the basic HUD segments?
  • What are the technological differences between various HUD technologies? How do these technologies compare in terms of pricing and parts?
  • What is the current market scenario? What factors influence OEMs in implementing HUD in passengers cars?
  • What are the future implementation possibilities AR in HUD ?
  • Which HUD technology has higher potential for market penetration, and what factors will influence that penetration?

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • 1. Key Findings
  • 2. Timeline Snapshot
  • 3. Technology Snapshot
  • 4. Market Trends
  • 5. Augmented Reality
  • 6. HUD Penetration
  • 7. Supplier Benchmarking
  • 8. OEM Analysis
  • 9. OEM Analysis (continued)

2. RESEARCH SCOPE, OBJECTIVES, BACKGROUND, AND METHODOLOGY

  • 1. Research Scope and Objectives
  • 2. Geographic Definitions and Research Timeline
  • 3. Research Aim and Objectives
  • 4. Key Questions This Study Will Answer
  • 5. Research Background
  • 6. Research Methodology

3. HUD MARKET ANALYSIS

  • 1. Types of HUD
  • 2. Windshield HUD Segmentation
  • 3. Challenging and Influencing Factors
  • 4. Display Technologies
  • 5. Backlighting Snapshot
  • 6. OEM Benchmarking
  • 7. Supplier Market Share
  • 8. Cost Comparison
  • 9. Value Chain Analysis

4. TOTAL HUD MARKET PENETRATION

  • 1. Overall Penetration
  • 2. Overall Penetration (continued)
  • 3. Overall Penetration (continued)

5. HUD TECHNOLOGIES AND PENETRATION

  • 1. Windshield HUD
  • 2. Windshield HUD Penetration in North America
  • 3. Windshield HUD Penetration in European Union
  • 4. Combiner HUD
  • 5. Combiner HUD Penetration in North America
  • 6. Combiner HUD Penetration in European Union
  • 7. Augmented Reality HUD
  • 8. Augmented Reality HUD Penetration

6. HUD CASE STUDIES

  • 1. Navdy
  • 2. Range Rover
  • 3. Toyota
  • 4. BMW

7. HUD FUTURE OUTLOOK

  • 1. Future Outlook

8. KEY CONCLUSIONS

  • 1. Conclusions
  • 2. The Last Word-3 Big Predictions
  • 3. Legal Disclaimer

9. APPENDIX

  • 1. Table of Abbreviations and Acronyms Used
Back to Top