表紙
市場調査レポート

北米のカテゴリー管理レポート (2014年) :クラス1〜8のスターター・オルタネーター

2014 North American Category Management Report: Class 1-8 Starters and Alternators

発行 Frost & Sullivan 商品コード 331368
出版日 ページ情報 英文 82 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.18円で換算しております。
Back to Top
北米のカテゴリー管理レポート (2014年) :クラス1〜8のスターター・オルタネーター 2014 North American Category Management Report: Class 1-8 Starters and Alternators
出版日: 2015年05月27日 ページ情報: 英文 82 Pages
概要

当レポートでは、北米の乗用車・商用トラック用スターター・オルタネーターのアフターマーケットについて調査分析し、出荷数と収益の予測、収益率 (製品タイプ別) 、価格設定分析、流通チャネル分析、市場シェア分析など、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 定義と区分

第4章 予測と動向:総合市場

  • 出荷数と収益予測
  • 出荷数:自動車タイプ別
  • 収益:自動車タイプ別
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第5章 クラス1〜3 (乗用車) のスターター・オルタネーターのアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 出荷数と収益予測:コンポーネント別
  • 出荷数と収益予測:製品タイプ別
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第6章 クラス1〜3のスターター・オルタネーター (新品) のアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第7章 クラス1〜3のスターター・オルタネーター (中古品) のアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第8章 クラス4〜8 (商用トラック) のスターター・オルタネーターのアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 出荷数と収益予測:コンポーネント別
  • 出荷数と収益予測:製品タイプ別
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第9章 クラス4〜8のスターター・オルタネーター (新品) のアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第10章 クラス4〜8のスターター・オルタネーター (中古品) のアフターマーケット

  • 出荷数と収益予測
  • 価格設定分析
  • 収益率:流通チャネル別
  • 競合分析:市場シェア

第11章 まとめ

第12章 付録

第13章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: NE93-01-00-00-00

New Components Driving Growth in the Market

This research provides an overview of the North American starters and alternators aftermarket for passenger cars, light trucks, and commercial vehicles. It includes unit shipment and revenue forecasts, percent of revenue by product type, pricing analyses, distribution channel analyses, and market share analyses. This research covers both remanufactured and new starters and alternators sold through automotive aftermarket distribution channels in the United States and Canada. The base year of this study is 2014. Historical data is presented for 2011 to 2013. Segments include Class 1 to 3 for passenger cars and Class 4 to 8 for commercial trucks. The forecasts for unit shipments, pricing, and revenue are shown from 2015 to 2021.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Executive Summary-Market Engineering Measurements
  • 3. Unit Shipment and Revenue Forecast

2. RESEARCH SCOPE

Research Scope

  • 1. Research Scope

3. DEFINITIONS AND SEGMENTATION

Definitions and Segmentation

  • 1. Product/Technology/Application/Services Segmentation
  • 2. Product Definitions
  • 3. Market Definitions
  • 4. Vehicle Segmentation

4. FORECASTS AND TRENDS-TOTAL CLASS 1-8 STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Forecasts and Trends-Total Class 1-8 Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Total Class 1-8 Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Unit Shipment by Vehicle Type
  • 3. Revenue by Vehicle Type
  • 4. Percent Unit Shipment and Revenue Forecast by Vehicle Type Discussion
  • 5. Pricing Analysis
  • 6. Pricing Analysis Discussion
  • 7. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 8. Percent of Revenue by Distribution Channel Discussion
  • 9. Competitive Analysis-Market Share
  • 10. Competitive Analysis-Market Share Discussion

5. CLASS 1-3 STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 1-3 Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 1-3 Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Unit Shipment and Revenue Forecast Discussion
  • 3. Unit Shipment and Revenue Forecast by Component
  • 4. Unit Shipments and Revenue Forecast by Product Type
  • 5. Percent Unit Shipment and Revenue Forecast by Component and Product Type Discussion
  • 6. Pricing Analysis
  • 7. Pricing Analysis Discussion
  • 8. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 9. Percent of Revenue by Distribution Channel Discussion
  • 10. Competitive Analysis-Market Share
  • 11. Competitive Analysis-Market Share Discussion

6. CLASS 1-3 NEW STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 1-3 New Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 1-3 New Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Pricing Analysis
  • 3. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 4. Competitive Analysis-Market Share

7. CLASS 1-3 REMANUFACTURED STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 1-3 Remanufactured Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 1-3 Remanufactured Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Pricing Analysis
  • 3. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 4. Competitive Analysis-Market Share

8. CLASS 4-8 STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 4-8 Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 4-8 Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Unit Shipment and Revenue Forecast Discussion
  • 3. Unit Shipment and Revenue Forecast by Component
  • 4. Unit Shipment and Revenue Forecast by Product Type
  • 5. Percent Unit Shipment and Revenue Forecast by Product Type Discussion
  • 6. Pricing Analysis
  • 7. Pricing Analysis Discussion
  • 8. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 9. Percent of Revenue by Distribution Channel Discussion
  • 10. Competitive Analysis-Market Share
  • 11. Competitive Analysis-Market Share Discussion

9. CLASS 4-8 NEW STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 4-8 New Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 4-8 New Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Pricing Analysis
  • 3. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 4. Competitive Analysis-Market Share

10. CLASS 4-8 REMANUFACTURED STARTERS AND ALTERNATORS AFTERMARKET

Class 4-8 Remanufactured Starters and Alternators Aftermarket

  • 1. Class 4-8 Remanufactured Starters and Alternators Aftermarket-Unit Shipment and Revenue Forecast
  • 2. Pricing Analysis
  • 3. Percent of Revenue by Distribution Channel
  • 4. Competitive Analysis-Market Share

11. THE LAST WORD

The Last Word

  • 1. The Last Word-3 Big Predictions
  • 2. The Last Word-Discussion
  • 3. Legal Disclaimer

12. APPENDIX

Appendix

  • 1. Table of Acronyms Used

13. THE FROST & SULLIVAN STORY

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top