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市場調査レポート

世界のフローサイトメトリー導入動向の調査:2015年

2015 Global Survey on Flow Cytometry Adoption Trends

発行 Frost & Sullivan 商品コード 330570
出版日 ページ情報 英文 74 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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世界のフローサイトメトリー導入動向の調査:2015年 2015 Global Survey on Flow Cytometry Adoption Trends
出版日: 2015年05月13日 ページ情報: 英文 74 Pages
概要

当レポートでは、世界のフローサイトメトリー導入動向について調査分析し、装置・試薬の利用に関する調査結果に基づき、フローサイトメーター選定の促進要因、推奨ブランドとその理由、研究所の検査件数、固有製品を利用する理由とその方法、臨床用のフローサイトメーター、その他の補完技術、アンメットニーズと課題などについて、体系的な情報を提供しています。

第1章 調査背景、目的、手法、回答者の人口統計

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 フローサイトメトリーの利用

  • フローサイトメーターの利用
  • 利用:研究用/臨床用/産業用
  • 使用カラー総数
  • 使用カラー総数:組織の種類別

第4章 ブランド認知

  • フローサイトメトリーの総合的なブランド認知
  • 使用ブランド:組織の種類別
  • 使用ブランド:応用の種類別
  • 研究用で推奨される固有ブランド
  • 臨床用で推奨される固有ブランド

第5章 研究所の予算と将来の導入計画

  • 研究所の総合的な予算
  • 研究所の予算:組織の種類別
  • 将来の導入:組織の種類別
  • 将来的に推奨されるブランド:組織の種類別

第6章 フローサイトメトリーの補完技術

  • フローサイトメトリーの補助技術
  • フローサイトメトリーの補助技術:組織の種類別

第7章 検査件数分析

  • サンプル流入の認識
  • サンプル件数:学術コア研究所・研究機関
  • サンプル件数:政府関連の研究所
  • サンプル件数:民間研究所
  • サンプル件数:病院検査室

第8章 研究用 vs. 臨床用

  • 研究用で主に使用
  • その他の研究用
  • 研究用で主に使用:組織の種類別
  • その他の研究用:組織の種類別
  • 臨床用で主に使用
  • その他の臨床用
  • 臨床用で主に使用:学術
  • 臨床用で主に使用:民間
  • 臨床用で主に使用:政府
  • 臨床用で主に使用:病院

第9章 主な影響要因

  • 促進要因マトリクスの定義
  • フローサイトメトリー製品を選択する場合のニーズの戦略的優先順位

第10章 自由回答形式の顧客の声

  • アンメットニーズ:組織の種類別
  • 関心事項
  • 結論
  • 詳細について
  • 免責事項

第11章 付録

第12章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: NF60-52

An End-user Perspective

The primary goal of this research is to analyze the utilization of flow cytometry instruments and reagents. Key information the survey seeks to collect include factors that drive the selection of flow cytometers, predominantly used applications for flow cytometers, respondents' most preferred brands and why, how laboratories feel about test volumes in 2015, why laboratories are utilizing these specific products and how likely they are to continue using these products, which of the clinical applications use flow cytometer predominantly, other complementary technologies used along with flow cytometry, unmet needs and challenges, cells that are of interest, and laboratory budgets for new equipment/reagent purchases.

Table of Contents

1. RESEARCH BACKGROUND, OBJECTIVES, METHODOLOGY, AND RESPONDENT DEMOGRAPHICS

Research Background, Objectives, Methodology, and Respondent Demographics

  • 1. Research Objectives
  • 2. Research Methodology
  • 3. Research Methodology (continued)
  • 4. Respondent Demographics

2. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Top 4 Findings
  • 2. Brand Perception
  • 3. Brand Perception (continued)
  • 4. Complementary Technologies
  • 5. Influencing Factors

3. UTILIZATION OF FLOW CYTOMETRY

Utilization of Flow Cytometry

  • 1. Flow Cytometer Utilization
  • 2. Utilization by Research versus Clinical versus Industrial
  • 3. Overall Number of Colors Used
  • 4. Overall Number of Colors Used by Organization Type

4. BRAND PERCEPTION

Brand Perception

  • 1. Overall Brand Awareness of Flow Cytometry
  • 2. Brands Used by Organization Type
  • 3. Brands Used by Application Type
  • 4. Specific Brands Favored for Research Applications
  • 5. Specific Brands Favored for Clinical Applications

5. LABORATORY BUDGETS AND FUTURE ADOPTION PLANS

Laboratory Budgets and Future Adoption Plans

  • 1. Overall Laboratory Budget
  • 2. Laboratory Budget by Organization Type
  • 3. Future Adoption by Organization Type
  • 4. Future Preferred Brands by Organization Type

6. COMPLEMENTARY TECHNOLOGIES TO FLOW CYTOMETRY

Complementary Technologies to Flow Cytometry

  • 1. Ancillary Technologies to Flow Cytometry
  • 2. Ancillary Technologies to Flow Cytometry by Organization Type

7. TEST VOLUME ANALYSIS

Test Volume Analysis

  • 1. Perception on Sample Inflow
  • 2. Sample Volume-Academic Core Laboratories and Research Institutes
  • 3. Sample Volume-Government Affiliated Centers
  • 4. Sample Volume-Private Labs
  • 5. Sample Volume-Hospital Labs

8. RESEARCH VERSUS CLINICAL USE

Research versus Clinical Use

  • 1. Predominantly Used Research Applications
  • 2. Other Research Applications-Verbatim Responses
  • 3. Predominantly Used Research Applications by Organization Type
  • 4. Other Research Applications by Organization Type-Verbatim Responses
  • 5. Predominantly Used Clinical Applications
  • 6. Other Clinical Applications-Verbatim Responses
  • 7. Predominantly Used Clinical Applications-Academic
  • 8. Predominantly Used Clinical Applications-Private
  • 9. Predominantly Used Clinical Applications-Government
  • 10. Predominantly Used Clinical Applications-Hospitals

9. KEY INFLUENCING FACTORS

Key Influencing Factors

  • 1. Definitions for Drivers Matrix
  • 2. Strategic Prioritization of Needs When Selecting Flow Cytometry Products
  • 3. Strategic Prioritization of Needs When Selecting LIMS Products-Discussion

10. OPEN ENDED-VOICE OF THE CUSTOMER

Open Ended-Voice of the Customer

  • 1. Unmet Needs by Organization Type-Verbatim Responses
  • 2. Unmet Needs by Organization Type-Verbatim Responses (continued)
  • 3. Cells of Interest-Verbatim Responses
  • 4. Cells of Interest-Verbatim Responses (continued)
  • 5. Cells of Interest-Verbatim Responses (continued)
  • 6. Conclusions
  • 7. Want to Learn More?
  • 8. Legal Disclaimer

11. APPENDIX

Appendix

  • 1. Additional Sources of Information

12. THE FROST & SULLIVAN STORY

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition-Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
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