表紙
市場調査レポート

飼料用有機微量ミネラルの世界市場の戦略的

Strategic Analysis of the Global Organic Trace Minerals for Animal Feed Applications Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 329169
出版日 ページ情報 英文 61 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=107.50円で換算しております。
Back to Top
飼料用有機微量ミネラルの世界市場の戦略的 Strategic Analysis of the Global Organic Trace Minerals for Animal Feed Applications Market
出版日: 2015年04月28日 ページ情報: 英文 61 Pages
概要

微量ミネラルは入手可能性やコストの問題から、通常は無機物の形で供給されます。しかし、有機微量ミネラルの利点が知られるようになると、その潜在的な市場規模は急速に拡大してきました。特に、飼料に配合した場合の利点は非常に大きく、今後の主な市場促進要因となると考えられています。しかし、価格の高さが市場成長の大きな制約要因となってきたことから、各企業は十分な価格競争力を確保しておく必要があります。

当レポートでは、全世界の飼料用の有機微量ミネラルの市場について分析し、製品の特性や市場の促進・抑制要因、今後の市場規模の動向見通し、主要ベンダーの競争力、主な活用分野・関連産業 (バリューチェーン) といった情報を盛り込んでお届けいたします。

エグゼクティブサマリー

市場の定義および動向

  • 市場の定義
  • 法規制

市場促進・抑制要因

  • 促進要因と抑制要因
  • 市場促進要因の説明
  • 市場抑制要因の説明

市場規模と予測

  • 収益予測
  • 製品別の市場区分
  • 地域別の市場区分
  • エンドユーザーの用途による市場区分

価格分析

  • 平均価格分析

主要ベンダーの競合分析

  • 主な大手企業
  • Alltech
  • Kemin Industries Inc.
  • Koninklijke DSM N.V/Tortuga
  • Novus International
  • Nutreco N.V
  • Tanke
  • Zinpro Corporation

最終用途および産業バリューチェーン

  • 最終用途とユーザーの傾向
  • バリューチェーンの構造:概要
  • コアアンメットニーズの概要:産業考察
  • コアアンメットニーズの概要
  • 購入促進要因および選択基準の概要
  • 結論:三大予測
  • 免責事項

付録

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9AB8 Seg0D

Price Competitiveness Will Remain a Key Success Factor

Trace minerals are mostly supplemented in inorganic forms due to their availability and lower cost. However, more growth potential is seen with organic trace minerals due to their perceived benefits. Advantages associated with the use of organic trace minerals, such as increased utilisation by animals, are expected to drive demand. However, participants have to ensure price competitiveness as cost is a key restraining factor in this market. The study provides other drivers and restraints, market size and forecasts, and a competitive analysis of major vendors, along with an overview of the end applications and the industry value chain.

Table of Contents

1. STRATEGIC ANALYSIS OF THE GLOBAL ORGANIC TRACE MINERALS FOR ANIMAL FEED APPLICATIONS MARKET

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Executive Summary
  • 3. Executive Summary (continued)
  • 4. Current Market Limitations
  • 5. Current Market Limitations Discussion
  • 6. Current Market Limitations Discussion (continued)
  • 7. Current Market Limitations Discussion (continued)
  • 8. Current Market Limitations Discussion (continued)

Market Definitions and Trends

  • 1. Market Definitions
  • 2. Regulations

Drivers and Restraints

  • 1. Drivers and Restraints
  • 2. Market Drivers Explained
  • 3. Market Drivers Explained (continued)
  • 4. Market Drivers Explained (continued)
  • 5. Market Restraints Explained
  • 6. Market Restraints Explained (continued)
  • 7. Market Restraints Explained (continued)

Market Size and Forecast

  • 1. Revenue Forecast
  • 2. Revenue Forecast Discussion
  • 3. Revenue Forecast Discussion (continued)
  • 4. Market Segmentation by Product
  • 5. Market Segmentation by Region
  • 6. Market Segmentation by End User Application

Pricing Analysis

  • 1. Average Price Analysis

Competitive Analysis for Major Vendors

  • 1. Top Market Participants
  • 2. Alltech
  • 3. Kemin Industries Inc.
  • 4. Koninklijke DSM N.V/Tortuga
  • 5. Novus International
  • 6. Nutreco N.V
  • 7. Tanke
  • 8. Zinpro Corporation

End Applications and Industry Value Chain

  • 1. End Application and User Trends
  • 2. End Application and User Trends (continued)
  • 3. End Application and User Trends (continued)
  • 4. Value Chain Structure Overview
  • 5. Core Unmet Needs Overview-Industry insights
  • 6. Core Unmet Needs Overview
  • 7. Purchase Drivers and Selection Criteria Overview
  • 8. The Last Word-3 Big Predictions
  • 9. Legal Disclaimer

Appendix

  • 1. List of Acronyms
  • 2. Additional Sources of Information on Study Topic Area

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition-Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top