表紙
市場調査レポート

顧客が求めるオンラインでの即答:仮想アシスタントが不可欠

Customers Want Fast Answers Online, Not Waiting on a Phone Line: Virtual Assistants are Essential

発行 Frost & Sullivan 商品コード 327503
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。
Back to Top
顧客が求めるオンラインでの即答:仮想アシスタントが不可欠 Customers Want Fast Answers Online, Not Waiting on a Phone Line: Virtual Assistants are Essential
出版日: 2015年03月26日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

当レポートでは、プロバイダーに最適なソリューションを提供し、顧客に最適化されたエクスペリエンスを提供するために、人工知能 (AI) や機械学習を用いるソリューションについて調査分析し、体系的な情報を提供しています。

目次

  • 1. イントロダクション
  • 2. 企業が求めるカスタマーエクスペリエンスの最適化
  • 3. 具体的な課題:産業別
  • 4. 顧客が求めるオンラインでの即答
  • 5. 仮想アシスタント (VA)
  • 6. VA:戦術的見通し
  • 7. VA:戦略的必須事項
  • 8. VAソリューションプロバイダー:仮想クリエイティブ
  • 9. V人称が大規模・成長セグメントに対応
  • 10. 活動中のVA:ケーススタディの概要
  • 11. Stratecast - まとめ
  • 12. Stratecastについて
  • 13. Frost & Sullivanについて
目次
Product Code: 9A37 Seg27

This Stratecast report will analyze:

  • The things customers want from their interactions with companies today.
  • The things companies are seeking from those interactions, and the systems that enable and enhance interactions.
  • The role of omni-channel communications in optimizing the customer experience.
  • The role of technologies such as artificial intelligence (AI) and machine learning in creating a winning scenario for both customers and providers.

The report will then discuss a solution that uses AI and machine learning to provide better solutions for providers, and an optimized experience for customers.

Table of Contents

  • 1. Introduction
  • 2. Companies Want to Optimize Customer Experience, but Reality Intrudes
  • 3. Specific Challenges by Vertical
  • 4. Customers Want Fast Answers Online, Not Waiting on a Phone Line
  • 5. Giving Customers What They Want: Virtual Assistants
  • 6. VAs: The Tactical Perspective
  • 7. VAs: Strategic Imperative
  • 8. A Premier Provider of VA Solutions: Creative Virtual
  • 9. V-Person Addresses Large and Growing Segment of $41.18B BDA Market
  • 10. VAs in Action: Case Study Snapshots
  • 11. Stratecast - The Last Word
  • 12. About Stratecast
  • 13. About Frost & Sullivan
Back to Top