![]() |
市場調査レポート
顧客が求めるオンラインでの即答:仮想アシスタントが不可欠Customers Want Fast Answers Online, Not Waiting on a Phone Line: Virtual Assistants are Essential |
||||||
発行 | Frost & Sullivan | 商品コード | 327503 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 18 Pages 納期: 即日から翌営業日 |
|||||
価格 |
|
顧客が求めるオンラインでの即答:仮想アシスタントが不可欠 Customers Want Fast Answers Online, Not Waiting on a Phone Line: Virtual Assistants are Essential | ||
出版日: 2015年03月26日 | ページ情報: 英文 18 Pages |
|
当レポートでは、プロバイダーに最適なソリューションを提供し、顧客に最適化されたエクスペリエンスを提供するために、人工知能 (AI) や機械学習を用いるソリューションについて調査分析し、体系的な情報を提供しています。
This Stratecast report will analyze:
The report will then discuss a solution that uses AI and machine learning to provide better solutions for providers, and an optimized experience for customers.