株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

中国の石油・ガス・化学工業での工業用バルブ市場における魅力的な買収機会

Fueling the Thirsty Dragon - Attractive Acquisition Opportunities in the Chinese Industrial Valve Market in Oil and Gas and Chemicals Industries

発行 Frost & Sullivan 商品コード 325534
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
中国の石油・ガス・化学工業での工業用バルブ市場における魅力的な買収機会 Fueling the Thirsty Dragon - Attractive Acquisition Opportunities in the Chinese Industrial Valve Market in Oil and Gas and Chemicals Industries
出版日: 2015年03月03日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

当レポートでは、Competitive Advantage and Market Positioning (CAMP) ツールを用いて、中国の石油・ガス・化学工業での工業用バルブ市場における企業買収の可能性について調査分析し、エンドユーザー産業別に、市場促進要因、抑制要因、課題などについて、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 評価
  • 製品区分
  • エンドユーザー区分
  • 収益予測
  • 収益予測に関する考察
  • 中国の石油・ガス・化学工業の市場情勢
  • 中国の天然ガス供給の概要
  • 中国:次なるシェール拠点

第3章 CAMP分析

  • M&A:イントロダクション
  • CAMPツール:イントロダクション
  • CAMPスケール説明
  • CAMPスケール評価の競合マッピング
  • CAMPスケール評価の競合マッピングに関する考察
  • 参入企業の分析:CAMPツール分析
  • 参入企業の分析:CAMPツール分析に関する考察
  • 企業プロファイル:Shanghai Lianggong Valve Co., Ltd
  • 企業プロファイル:Beijing Valve General Factory Group Co., Ltd
  • 企業プロファイル:Dazhong Valve Group
  • 企業プロファイル:Dalian DV Valve Co., Ltd
  • 企業プロファイル:China SUFA Technology
  • 企業プロファイル:Chaoda Valve Group Co., Ltd
  • 企業プロファイル:Zhejiang Petrochemical Valve Co., Ltd

第4章 戦略的結論

  • 市場促進要因・抑制要因、動向、見通し
  • 企業買収の利点と課題
  • 免責事項

第5章 FROST & SULLIVANについて

目次
Product Code: NF34-01-00-00-00

As China Focuses on Energy Independence and Develops Shale Resources, Natural Gas Offers Bright Future Prospects

This research service uses the competitive advantage and market positioning (CAMP) tool to evaluate potential mergers and acquisitions with Chinese companies in the industrial valves market in the oil and gas and chemicals industries. The CAMP tool uses several metrics to analyze various market participants and plots them within a matrix. The subsequent strategic analyses of merger and acquisition opportunities are discussed and the position of the acquiring company after the acquisition is also showcased.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • 1. Key Findings
  • 2. Measurements
  • 3. Measurements (continued)

2. MARKET OVERVIEW

  • 1. Measurements
  • 2. Measurements (continued)
  • 3. Product Segmentation
  • 4. End User Segmentation
  • 5. Revenue Forecast
  • 6. Revenue Forecast (continued)
  • 7. Revenue Forecast Discussion
  • 8. Market Landscape of Oil and Gas and Chemical Industries in China
  • 9. Overview of Natural Gas Supply in China
  • 10. China-The Next Shale Hubs

3. CAMP ANALYSIS

  • 1. Mergers and Acquisitions-An Introduction
  • 2. Competitive Advantage and Market Positioning (CAMP) Tool-An Introduction
  • 3. Competitive Advantage and Market Positioning (CAMP) Tool-An Introduction (continued)
  • 4. Competitive Advantage and Market Positioning (CAMP) Tool-An Introduction (continued)
  • 5. Competitive Advantage and Market Positioning (CAMP) Tool-An Introduction (continued)
  • 6. CAMP Scale Explanation
  • 7. CAMP Scale Explanation (continued)
  • 8. Competitive Mapping of CAMP Scale Ratings
  • 9. Competitive Mapping of CAMP Scale Ratings (continued)
  • 10. Competitive Mapping of CAMP Scale Ratings (continued)
  • 11. Competitive Mapping of CAMP Scale Ratings Discussion
  • 12. Analysis of Participants-CAMP Tool Analysis
  • 13. Analysis of Participants-CAMP Tool Analysis Discussion
  • 14. Analysis of Participants-CAMP Tool Analysis Discussion (continued)
  • 15. Company Profile-Shanghai Lianggong Valve Co., Ltd
  • 16. Company Profile-Beijing Valve General Factory Group Co., Ltd
  • 17. Company Profile-Dazhong Valve Group
  • 18. Company Profile-Dalian DV Valve Co., Ltd
  • 19. Company Profile-China SUFA Technology
  • 20. Company Profile-Chaoda Valve Group Co., Ltd
  • 21. Company Profile-Zhejiang Petrochemical Valve Co., Ltd

4. STRATEGIC CONCLUSIONS

  • 1. Market Drivers, Restrains, Trends, and Outlook
  • 2. Benefits and Challenges for Acquiring a Company
  • 3. Benefits and Challenges for Acquiring a Company (continued)
  • 4. Legal Disclaimer

5. THE FROST & SULLIVAN STORY

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition-Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360 Degree Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top