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市場調査レポート
プライバシー vs. 存続:ビッグデータが、オンライン小売業者と従来型店舗を障壁から守るOur Privacy versus Their Survival: Big Data Keeps Online and Brick-and-Mortar Retailers from Hitting the Wall |
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発行 | Frost & Sullivan | 商品コード | 322735 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 24 Pages 納期: 即日から翌営業日 |
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プライバシー vs. 存続:ビッグデータが、オンライン小売業者と従来型店舗を障壁から守る Our Privacy versus Their Survival: Big Data Keeps Online and Brick-and-Mortar Retailers from Hitting the Wall | ||
出版日: 2014年12月31日 | ページ情報: 英文 24 Pages |
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当レポートでは、モバイル・小売・位置情報分析(MRLA)市場について調査分析し、消費者のプライバシーに対処するために取るべきステップ、小売業者の存続を可能にするソリューションやプロバイダー、消費者のプライバシーとの共存について検証して、体系的な情報を提供しています。
This Stratecast report analyzes MRLA in context with other activities that occur every day on a national and global scale - activities in the private and public sectors that Stratecast believes have a far greater impact on privacy than MRLA. The report analyzes steps the industry has taken to address consumer privacy; as well as solutions and providers that allow retailer survival and consumer privacy to coexist.