表紙
市場調査レポート

プライバシー vs. 存続:ビッグデータが、オンライン小売業者と従来型店舗を障壁から守る

Our Privacy versus Their Survival: Big Data Keeps Online and Brick-and-Mortar Retailers from Hitting the Wall

発行 Frost & Sullivan 商品コード 322735
出版日 ページ情報 英文 24 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.02円で換算しております。
Back to Top
プライバシー vs. 存続:ビッグデータが、オンライン小売業者と従来型店舗を障壁から守る Our Privacy versus Their Survival: Big Data Keeps Online and Brick-and-Mortar Retailers from Hitting the Wall
出版日: 2014年12月31日 ページ情報: 英文 24 Pages
概要

当レポートでは、モバイル・小売・位置情報分析(MRLA)市場について調査分析し、消費者のプライバシーに対処するために取るべきステップ、小売業者の存続を可能にするソリューションやプロバイダー、消費者のプライバシーとの共存について検証して、体系的な情報を提供しています。

目次

  • 1. エグゼクティブサマリー
  • 2. イントロダクション
  • 3. 小売は格好の標的だが、標的が多い環境
  • 4. 小売業者がMRLAを必要とする理由
  • 5. 小売業者が消費者のプライバシーに対処するためにしていること
  • 6. Stratecast - まとめ
  • 7. 付録:StratecastによるMRLAプロバイダーの評価
  • 8. Stratecastについて
  • 9. Frost & Sullivanについて
目次
Product Code: 9A37 Seg25

This Stratecast report analyzes MRLA in context with other activities that occur every day on a national and global scale - activities in the private and public sectors that Stratecast believes have a far greater impact on privacy than MRLA. The report analyzes steps the industry has taken to address consumer privacy; as well as solutions and providers that allow retailer survival and consumer privacy to coexist.

Table of Contents

1. OUR PRIVACY VERSUS THEIR SURVIVAL: BIG DATA KEEPS ONLINE AND BRICK-AND-MORTAR RETAILERS FROM HITTING THE WALL

BDA 2-14

  • 1. Executive Summary
  • 2. Introduction
  • 3. Retail May Be an Easy Target, but This is a Target-rich Environment
  • 4. Why Do Retailers Need MRLA?
  • 5. What Retailers are Doing to Address Consumer Privacy
  • 6. Stratecast - The Last Word
  • 7. APPENDIX: Stratecast's Assessment of the Top MRLA Providers
  • 8. About Stratecast
  • 9. About Frost & Sullivan
Back to Top