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市場調査レポート

インドのオムニチャネルカスタマーインタラクションソリューション市場

Omnichannel Customer Interaction Solutions in India

発行 Frost & Sullivan 商品コード 321374
出版日 ページ情報 英文 40 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.06円で換算しております。
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インドのオムニチャネルカスタマーインタラクションソリューション市場 Omnichannel Customer Interaction Solutions in India
出版日: 2014年12月17日 ページ情報: 英文 40 Pages
概要

当レポートでは、インドのオムニチャネルカスタマーインタラクション(顧客対話)ソリューション市場について調査分析し、市場・技術・ベンダー動向、現在・将来の導入、主な課題と促進要因などについて、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

市場概要

  • 市場概要 - オムニチャネルカスタマーインタラクションの定義
  • カスタマーインタラクション管理(CIM)の進化
  • ビジネス情勢の変化
  • オムニチャネルカスタマーインタラクション - 技術エコシステム
  • 市場概要 - マルチチャンネル導入の課題
  • オムニチャネルカスタマーインタラクションの市場促進要因

技術・市場動向

  • オムニチャネルカスタマーインタラクションの技術動向
  • 主な市場動向
  • オムニチャネルカスタマーインタラクションを用いる利点

バリューチェーン・ベンダー分析

  • バリューチェーン分析
  • ベンダー動向
  • 市場進化
  • 現在・将来の導入率
  • 状況(So-What)分析
  • エンドユーザーが認識している重要性の主要分野

戦略的提言

  • 提言
  • 免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9AC4-00-03-00-00

Seamless Interactive Experience Leading to Customer Retention

Maintaining global competitiveness is a complex pursuit for enterprises across industry verticals. Intensifying competition in the business-to-consumer space, with decreasing customer loyalty and higher customer expectations, is proving to be a challenge for product and service providers. This market insight examines the emerging trends in the omnichannel customer interaction solutions market in India. It analyzes market, technology, and vendor trends, current and future adoption, and key challenges and drivers as enterprises aim to evolve from a one-dimensional view of the business environment to a comprehensive view of a range of parameters based on deep market insights.

Table of Contents

Executive Summary

  • 1. Executive Summary-Key Findings
  • 2. Executive Summary-Key Findings (continued)
  • 3. Research Objectives, Scope, and Methodology

Market Overview

  • 1. Market Overview-Defining Omnichannel Customer Interaction
  • 2. Customer Interaction Management Evolution
  • 3. Changing Business Landscape
  • 4. Changing Business Landscape (continued)
  • 5. Changing Business Landscape (continued)
  • 6. Omnichannel Customer Interaction-Technology Ecosystem
  • 7. Market Overview-Challenges for Multichannel Adoption
  • 8. Omnichannel Customer Interaction Market Drivers

Technology and Market Trends

  • 1. Omnichannel Customer Interaction Technology Trends
  • 2. Key Market Trends
  • 3. Key Market Trends (continued)
  • 4. Benefits of Using Omnichannel Customer Interaction
  • 5. Benefits of Using Omnichannel Customer Interaction (continued)

Value Chain and Vendor Analysis

  • 1. Value Chain Analysis
  • 2. Vendor Trends
  • 3. Vendor Trends (continued)
  • 4. Market Evolution
  • 5. Current and Future Adoption Rate
  • 6. So What Analysis
  • 7. Key Areas of Importance as Perceived by End Users

Strategic Recommendations

  • 1. Recommendations
  • 2. Legal Disclaimer

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
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