市場調査レポート

北米のホステッド/クラウド・コンタクトセンター:バイヤー向けガイド

2014 North America Hosted/Cloud Contact Center Buyers Guide

発行 Frost & Sullivan 商品コード 320886
出版日 ページ情報 英文 84 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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北米のホステッド/クラウド・コンタクトセンター:バイヤー向けガイド 2014 North America Hosted/Cloud Contact Center Buyers Guide
出版日: 2014年12月10日 ページ情報: 英文 84 Pages
概要

多種多様なコンタクトセンター・ソリューションが様々な業者−−従来型ベンダー、SaaSソフトウェア専門業者、通信サービスプロバイダー、アウトソーシング業者、システムインテグレーターなど−−から供給されているため、ホステッド/クラウド・コンタクトセンター・ソリューションの選定過程はますます困難になってきています。

当レポートでは、北米諸国における主なホステッド/クラウド・コンタクトセンターについて分析し、各社のサービス内容の概略や強み・弱み、評価すべきポイント、主要企業のプロファイル、バイヤー側企業への提言といった情報を取りまとめてお届けいたします。

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 目的
  • イントロダクション

第2章 市場動向

  • オムニチャネル・エンゲージメントへの移行
  • 積極的な顧客管理
  • モビリティ
  • 事業継続性/障害復旧

第3章 企業プロファイル

  • 247
  • x8
  • Aspect Software
  • Bell Canada (BCE)
  • Call Miner
  • Century Link
  • Contact Solution
  • five9
  • Genesys
  • inContact
  • Interactive Intelligence
  • Nexidia
  • Noble Systems
  • Nuance
  • TeleTech
  • Transera
  • West

第4章 結論

第5章 法的免責事項

第6章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: NDB9-01-00-00-00

Selecting the Right Cloud Solution Provider for Your Contact Center

The landscape for choosing a hosted/cloud contact center solution has become complex because of the variety of offerings from traditional contact center vendors, pure-play software as a service (SaaS) providers, telecom service providers, outsourcers, and system integrators. The purpose of this buyers guide is to provide enterprise organizations and small and midsize businesses with a competitive assessment of hosted/cloud contact center solution providers and their capabilities within a single report. The guide is based on extensive primary and secondary research, and provides in-depth profiles of suppliers with overview of offerings, strengths and weaknesses, and recommendations for buyers

Table of Contents

1. Executive Summary

  • Purpose
  • Introduction

2. Market Trends

  • Movement to Omni-channel Engagement
  • Proactive Customer Care
  • Mobility
  • Business Continuity/Disaster Recovery

3. Company Profiles

  • [24]7
  • 8x8
  • Aspect Software
  • Bell Canada (BCE)
  • CallMiner
  • CenturyLink
  • Contact Solutions
  • Five9
  • Genesys
  • inContact
  • Interactive Intelligence
  • Nexidia
  • Noble Systems
  • Nuance
  • TeleTech
  • Transera
  • West

4. Conclusions

5. Legal Disclaimer

6. The Frost & Sullivan Story

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