表紙
市場調査レポート

インドのホテル客室自動化システム市場の分析

Analysis of the Indian Hotel Guestroom Automation Systems Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 319631
出版日 ページ情報 英文 66 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
インドのホテル客室自動化システム市場の分析 Analysis of the Indian Hotel Guestroom Automation Systems Market
出版日: 2014年11月20日 ページ情報: 英文 66 Pages
概要

インドのホテル客室自動化システム市場は、顧客満足度−−ホスピタリティ産業のモットー−−に対する関心の増大に伴って近年急速に成長しています。初期投資額が膨大で、また市場変動の影響を大きく受けますが、ホテル客室自動化システムの長期的利点に対する理解が、障壁を乗り越えて顧客ベースを広げる要因となっています。市場規模はホスピタリティ産業(特に、この種のシステム・ソリューションの潜在的ユーザーである最高級ホテル)の客室供給数に大きく依存しています。

当レポートでは、インドにおけるホテル客室自動化システム市場について分析し、市場の特徴・構造や成長促進・阻害要因、今後の市場規模動向の見通し、ホスピタリティ産業・観光業の需要動向、市場シェア、メガトレンドの影響度などを調査・推計しております

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 市場規模はどれだけか?今後の市場動向はどうなっているのか?
  • 市場構造は今後どう変化するのか?
  • 市場の中心的企業はどれか?各社の経営手法とは?
  • 現在の企業は今後も存続するのか?それとも他者に買収されるのか?
  • 顧客側の需要や目的はどうなっているのか?
  • 市場の促進・抑制要因や、現在抱えている課題とは何か?

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • 測定
  • CEOの全方位的展望

第2章 市場概要:分析範囲と定義

  • 定義
  • 本調査が取り扱う主な疑問点
  • 市場概要区分
  • 市場概要:流通チャネル

第3章 インドのマクロ経済の概要

  • 経済の概要
  • インドのホスピタリティ・観光産業:概要

第4章 外部からの影響:促進要因・抑制要因:ホテル客室自動化システム市場の場合

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因

第5章 ホテル客室自動化システム市場全体の予測および動向

  • 測定
  • 予測の前提条件
  • 収益予測:ホテル客室自動化システム市場全体の場合
  • 価格動向・予測:ホテル客室自動化システム市場全体の場合

第6章 需要分析:ホテル客室自動化システム市場全体の場合

  • インドの経済発展:メガ地域別
  • インドの観光産業の統計
  • インドのホテル産業の統計
  • 全ホテル客室自動化システムの市場:市場浸透度の分析
  • インドのエネルギー産業の統計
  • 投資および規制
  • インド国内のプロジェクトの一覧(一部)

第7章 市場シェアおよび競合分析:ホテル客室自動化システム市場全体の場合

  • 競争分析:市場シェア
  • 市場シェア分析
  • 競合環境
  • 競合要因・評価

第8章 メガトレンドと業界再編の影響:ホテル客室自動化システム市場全体の場合

  • インドのインフラ投資動向
  • ホテル客室自動化システム市場へのメガトレンドの影響
  • 市場概況:産業メガトレンドのホテル客室自動化システム市場に対する影響

第9章 CEOの全方位的見解:ホテル客室自動化システム市場

第10章 まとめ

  • 結論-3大予測
  • 法的免責事項

第11章 付録

目次
Product Code: P779-19

Future Opportunities and Challenges

Guestroom automation in Indian hotels has gained momentum in recent years, mainly due to rising concerns regarding customer satisfaction, which is the motto of the hospitality industry. Although initial costs are high and hinder swift market growth, increasing awareness about the long-term benefits of hotel guestroom automation will eliminate barriers and open up the customer base. The market is highly dependent on the hospitality industry's room supply, especially of 5 star hotels, which are potential users of such systems and solutions.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the market size? What were the market trends over the last 3 years, and what are the future trends?
  • How will the structure of the market change with time?
  • Who are the key participants and what is their modus operandi?
  • Will these companies continue to exist or will they be acquired by other companies?
  • What are demands and objectives of customers?
  • What are the drivers and restraints and challenges?

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Measurements
  • 3. Measurements (continued)
  • 4. CEO's Perspective

2. MARKET OVERVIEW-SCOPE AND DEFINITIONS

Market Overview-Scope and Definitions

  • 1. Definitions
  • 2. Key Questions This Study Will Answer
  • 3. Market Overview-Segmentation
  • 4. Market Overview-Distribution Channels

3. INDIA-MACROECONOMIC OVERVIEW

India-Macroeconomic Overview

  • 1. Economic Overview
  • 2. Hospitality and Tourism Sector in India-Overview

4. EXTERNAL CHALLENGES: DRIVERS AND RESTRAINTS-TOTAL HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

External Challenges: Drivers and Restraints-Total Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. Market Drivers
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Drivers Explained (continued)
  • 5. Drivers Explained (continued)
  • 6. Market Restraints
  • 7. Restraints Explained
  • 8. Restraints Explained (continued)
  • 9. Restraints Explained (continued)

5. FORECASTS AND TRENDS-TOTAL HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

Forecasts and Trends-Total Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. Measurements
  • 2. Measurements (continued)
  • 3. Forecast Assumptions
  • 4. Total Hotel Guestroom Automation Systems Market- Revenue Forecast
  • 5. Revenue Forecast Discussion
  • 6. Total Hotel Guestroom Automation Systems Market-Pricing Trends and Forecast
  • 7. Pricing Trends and Forecast Discussion

6. DEMAND ANALYSIS-TOTAL HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

Demand Analysis-Total Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. Indian Economic Development-Mega Regions
  • 2. Tourism Statistics-India
  • 3. Hotels Statistics-India
  • 4. Total Hotel Guestroom Automation Systems Market-Penetration Analysis
  • 5. Energy Statistics-India
  • 6. Energy Statistics-India (continued)
  • 7. Investments and Regulations
  • 8. Sample Project List-India

7. MARKET SHARE AND COMPETITIVE ANALYSIS- TOTAL HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

Market Share and Competitive Analysis- Total Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. Competitive Analysis-Market Share
  • 2. Market Share Analysis
  • 3. Competitive Environment
  • 4. Competitive Factors and Assessment

8. MEGA TRENDS AND INDUSTRY CONVERGENCE IMPLICATIONS-TOTAL HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

Mega Trends and Industry Convergence Implications-Total Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. Indian Infrastructure Investment Trends
  • 2. Mega Trend Impact on the Hotel Guestroom Automation Systems Market
  • 3. Market Overview-Impact of Industry Mega Trends on the Hotel Guestroom Automation Systems Market
  • 4. Market Overview-Impact of Industry Mega Trends on the Hotel Guestroom Automation Systems Market (continued)

9. CEO'S 360 DEGREE PERSPECTIVEON THE HOTEL GUESTROOM AUTOMATION SYSTEMS MARKET

CEO's 360 Degree Perspectiveon the Hotel Guestroom Automation Systems Market

  • 1. CEO's 360 Degree Visionary Perspective Framework
  • 2. CEO's 360 Degree Perspective
  • 3. CEO's 360 Degree Perspective (continued)

10. THE LAST WORD

The Last Word

  • 1. The Last Word-Three Big Predictions
  • 2. Legal Disclaimer

11. APPENDIX

Appendix

  • 1. Methodology
  • 2. Abbreviations
  • 3. Additional Sources of Information on Building Technologies and Frost & Sullivan
  • 4. Others
  • 5. Partial List of Companies Interviewed
Back to Top