表紙
市場調査レポート

米国の免疫化学市場

Analysis of the US Immunochemistry Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 316729
出版日 ページ情報 英文 88 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
Back to Top
米国の免疫化学市場 Analysis of the US Immunochemistry Market
出版日: 2014年10月16日 ページ情報: 英文 88 Pages
概要

当レポートでは、米国における免疫化学・臨床化学の市場について調査し、市場収益の推移と予測、主要ベンダーによるアナライザーの分析対象物、価格、平均割引幅、インストールベースの推移(モデル別)、市場における課題、競合環境と競合因子、主要事業者の戦略、将来の展望などをまとめています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査手法

第3章 市場の定義・概要

  • 市場の定義
  • 市場概要
  • 市場課題
  • 製品区分別の動向
  • 免疫化学アッセイの潜在的成長エリア
  • 現在の参入事業者の戦略
  • 競合因子
  • 現在および将来の環境

第4章 収益予測:免疫化学市場

  • 収益予測:免疫化学市場
  • 収益予測:臨床化学市場
  • 収益に関するディスカッション

第5章 製造業者・モデル別インストールベース分析:ROCHE DIAGNOSTICS

第6章 製造業者・モデル別インストールベース分析:THERMO FISHER SCIENTIFIC

第7章 製造業者・モデル別インストールベース分析:ABBOTT DIAGNOSTICS

第8章 製造業者・モデル別インストールベース分析:TOSOH BIOSCIENCE

第9章 製造業者・モデル別インストールベース分析:BECKMAN COULTER

第10章 製造業者・モデル別インストールベース分析:SIEMENS HEALTHCARE DIAGNOSTICS

第11章 製造業者・モデル別インストールベース分析:BIOMeRIEUX・DIASORIN

第12章 製造業者・モデル別インストールベース分析:BIO-RAD・INOVA DIAGNOSTICS・IDS

第13章 製造業者・モデル別インストールベース分析:ORTHO-CLINICAL DIAGNOSTICS, INC.

第14章 製造業者・モデル別インストールベース分析:AWARENESS TECHNOLOGY・ALERE・THE BINDING SITE

第15章 顧客区分

  • 競合事業者のカバレージの比較分析

第16章 価格・ディスカウント

第17章 戦略的提言

第18章 総論

第19章 FROST SULLIVANについて

目次
Product Code: NE6F-01-00-00-00

Clinicians Will Likely Opt for Integrated Analyzers over Standalone Clinical and Immunoassay Analyzers in the Next 2 Years

This study provides trends in the US immunochemistry market and the clinical chemistry market. The install base of analyzer models from top vendors are projected from 2012 and 2013, and resulting trends have been studied. The study includes list prices of analyzers, analytes detected, and average discounts offered. Customer segmentation includes various analyzers from vendors such as Abbott Diagnostics, Siemens Healthcare, Roche Diagnostics,

Phadia (Thermo Fisher Scientific), Alere, Inova Diagnostics, Tosoh Bioscience, bioMérieux, DiaSorin, Bio-Rad, IDS, Ortho-Clinical Diagnostics, Awareness Technology, The Binding Site, and Beckman Coulter.

Table of Contents

1 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 1. Executive Summary-Key Findings
  • 2. Executive Summary-Key Findings (continued)
  • 3. Executive Summary-Key Findings (continued)
  • 4. Key Companies to Watch
  • 5. Key Companies to Watch (continued)

2 . METHODOLOGY

  • 1. Methodology
  • 2. Methodology (continued)

3 . MARKET DEFINITIONS AND OVERVIEW

  • 1. Market Definitions
  • 2. Market Definitions (continued)
  • 3. Market Definitions (continued)
  • 4. Market Overview
  • 5. Market Challenges
  • 6. Market Challenges (continued)
  • 7. Product Segment Trends
  • 8. Possible Areas of Growth for Immunochemistry Assays
  • 9. Current Market Participant Strategies
  • 10. Current Market Participant Strategies (continued)
  • 11. Competitive Factors
  • 12. Competitive Factors (continued)
  • 13. Current and Future Landscape
  • 14. Current and Future Landscape (continued)

4 . REVENUE FORECAST-IMMUNOCHEMISTRY MARKET

  • 1. Revenue Forecast-Immunochemistry Market
  • 2. Revenue Forecast-Immunochemistry Market (continued)
  • 3. Revenue Forecast-Clinical Chemistry Market
  • 4. Revenue Discussion

5 . INSTALL BASE ANALYSIS BY MANUFACTURER AND MODEL-ROCHE DIAGNOSTICS

  • 1. OEM-Roche Diagnostics
  • 2. OEM-Roche Diagnostics (continued)

6 . THERMO FISHER SCIENTIFIC

  • 1. OEM-Thermo Fisher Scientific
  • 2. OEM-Thermo Fisher Scientific (continued)

7 . ABBOTT DIAGNOSTICS

  • 1. OEM-Abbott Diagnostics
  • 2. OEM-Abbott Diagnostics (continued)

8 . TOSOH BIOSCIENCE

  • 1. OEM-Tosoh Bioscience
  • 2. OEM-Tosoh Bioscience (continued)

9 . BECKMAN COULTER

  • 1. OEM-Beckman Coulter
  • 2. OEM-Beckman Coulter (continued)

10 . SIEMENS HEALTHCARE DIAGNOSTICS

  • 1. OEM-Siemens Healthcare Diagnostics
  • 2. OEM-Siemens Healthcare Diagnostics (continued)
  • 3. OEM-Siemens Healthcare Diagnostics (continued)
  • 4. OEM-Siemens Healthcare Diagnostics (continued)

11 . BIOMéRIEUX AND DIASORIN

  • 1. OEM-bioMérieux and DiaSorin
  • 2. OEM-bioMérieux and DiaSorin (continued)
  • 3. OEM-bioMérieux and DiaSorin (continued)

12 . BIO-RAD, INOVA DIAGNOSTICS, AND IDS

  • 1. OEM-Bio-Rad, Inova Diagnostics, and Instant Diagnostic Systems (IDS)
  • 2. OEM-Bio-Rad, Inova Diagnostics, and IDS (continued)

13 . ORTHO-CLINICAL DIAGNOSTICS, INC.

  • 1. OEM-Ortho-Clinical Diagnostics
  • 2. OEM-Ortho-Clinical Diagnostics (continued)
  • 3. OEM-Ortho-Clinical Diagnostics (continued)

14 . AWARENESS TECHNOLOGY, ALERE, AND THE BINDING SITE

  • 1. OEMAwareness Technology, Alere, and The Binding Site
  • 2. OEMAwareness Technology, Alere, and The Binding Site (continued)

15 . CUSTOMER SEGMENT FOCUS

  • 1. Comparative Analysis of Competitor Coverage

16 . PRICING AND DISCOUNTS

  • 1. Pricing and Discounts
  • 2. Pricing and Discounts (continued)
  • 3. Pricing and Discounts (continued)

17 . STRATEGIC RECOMMENDATIONS

  • 1. Strategic Recommendations
  • 2. Strategic Recommendations (continued)
  • 3. Strategic Recommendations (continued)

18 . THE LAST WORD

  • 1. The Last Word
  • 2. Legal Disclaimer

19 . THE FROST & SULLIVAN STORY

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top