株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

米国のスポーツ栄養成分市場の概要

Overview of the US Sports Nutrition Ingredients Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 314959
出版日 ページ情報 英文 48 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
米国のスポーツ栄養成分市場の概要 Overview of the US Sports Nutrition Ingredients Market
出版日: 2014年09月25日 ページ情報: 英文 48 Pages
概要

当レポートでは、米国のスポーツ栄養市場について調査分析し、各種成分に基づく最終用途分析に焦点を当てて、消費者動向、市場動向、競合環境などについて、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

市場紹介と概要

  • 機会の概要
  • 機会の魅力マッピング
  • 成分の定義
  • B2Bバリューチェーン
  • 展望
  • 要点と戦略的提言

スポーツ栄養の消費者動向

  • スポーツ栄養製品の高まる需要
  • 主要なターゲット市場
  • 消費者動向
  • プロテインバー市場 - 利用動向
  • プロテインパウダー市場 - 利用動向
  • クレアチン市場 - 利用動向
  • リカバリードリンク市場 - 利用動向
  • 市場における変化:消費者パターン、忠実性、受容性

市場統計

  • 小売の収益予測
  • 収益シェア:販路別
  • 収益予測
  • 機会マトリクス
  • 収益シェア:製品タイプ分析
  • 収益シェア:最終用途別

競合環境の概要

  • プロテイン:競合構造
  • アミノ酸:競合構造
  • クレアチン:競合構造
  • 免責事項

付録

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9AB8-00-04-00-00

The Transition of Sports Nutrition to the General Consumer will Sustain Continued Market Growth

This study on the US market for sports nutrition covers product and end-application analysis based on the different sports nutrition ingredients. Sports nutrition is transitioning toward a product for mainstream customers and will continue to do so as the demand for enhanced nutrition and performance grows. Geographically, the study covers the market in the United States. Key insights addressed in this report include consumer trends, market dynamics, and an overview of the competitive environment. The base year for this research service is 2013, and the market forecast period is 2014-2020.

Table of Contents

1. OVERVIEW OF THE US SPORTS NUTRITION INGREDIENTS MARKET

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Market Scope

Market Introduction and Overview

  • 1. US Sports Nutrition Ingredients Market-Opportunity Dashboard
  • 2. US Sports Nutrition Ingredients Market-Opportunity Attractiveness Mapping
  • 3. US Sports Nutrition Ingredients-Ingredient Definitions
  • 4. US Sports Nutrition Ingredients-Ingredient Definitions (continued)
  • 5. US Sports Nutrition Ingredients Market-B2B Value Chain
  • 6. US Sports Nutrition Ingredients Market-B2C Value Chain
  • 7. US Sports Nutrition Ingredients-A Look Ahead
  • 8. US Sports Nutrition Ingredients Market-Key Takeaways and Strategic Recommendations

Sports Nutrition Consumer Trends

  • 1. Growing Demand for Sports Nutrition Products
  • 2. US Sports Nutrition Market-Primary Target Markets
  • 3. Sports Nutrition Consumer Trends
  • 4. Sports Nutrition Consumer Trends (continued)
  • 5. Sports Nutrition Consumer Trends (continued)
  • 6. Protein Bars Market-Usage Trends
  • 7. Protein Powders Market-Usage Trends
  • 8. Creatine Market-Usage Trends
  • 9. Recovery Drinks Market-Usage Trends
  • 10. Changing Consumer Patterns, Loyalty, and Acceptance in the Sports Nutrition Market

Sports Nutrition Ingredients Market Statistics

  • 1. US Sports Nutrition Market-Retail Revenue Forecast
  • 2. US Sports Nutrition Market-Revenue Share by Sales Channel
  • 3. US Sports Nutrition Ingredients Market-Revenue Forecast
  • 4. US Sports Nutrition Ingredients Market-Opportunity Matrix
  • 5. US Sports Nutrition Ingredients Market-Revenue Share by Product Type Analysis
  • 6. US Sports Nutrition Ingredients Market-Revenue Share by End Application

Competitive Environment Overview

  • 1. Proteins in US Sports Nutrition Ingredients Market-Competitive Structure
  • 2. Amino Acids in Sports and Fitness Nutrition Ingredients Market-Competitive Structure
  • 3. Creatine in Sports and Fitness Nutrition Ingredients Market-Competitive Structure
  • 4. Legal Disclaimer

Appendix

  • 1. US Sports Nutrition Ingredients-Sales Distribution Channel Definitions
  • 2. US Sports Nutrition Ingredients-Sales Distribution Channel Definitions (continued)

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top