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市場調査レポート
コネクテッドカーのバリューチェーンの分析Understanding the Connected Vehicle Value Chain |
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発行 | Frost & Sullivan | 商品コード | 314685 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 20 Pages 納期: 即日から翌営業日 |
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コネクテッドカーのバリューチェーンの分析 Understanding the Connected Vehicle Value Chain | ||
出版日: 2014年09月16日 | ページ情報: 英文 20 Pages |
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私たちは毎日、家庭と職場との通勤に長い時間を費やしています。ユビキタス・コネクティビティ(場所を選ばないネット接続)の登場により、私たちはスマートデバイスを利用して車の中からネットに接続して、ストリーミング動画を見たりメールを読んだりすることが可能となりました。現在、コネクテッドカー市場は細分化された構造となっているため、自動車メーカーがバリューチェーン全体に渡り多大な影響力を及ぼしています。
当レポートでは、コネクテッドカー(ネット接続対応車両)のエコシステム内部の様々な利害関係について分析すると共に、関係者が今後追求すべき市場機会について考察しております。
Unlocking the Value of the Connected Vehicle
We spend a significant amount of time commuting each day as we go about our daily lives; time that we would rather spend doing other things. With the advent of ubiqiutous connectivity, we are now able to do just that using our smart devices within our cars; activities like watching a streaming video clip on-the-go or reading our emails. The connected vehicle market has a fragmented ecosystem with automaker OEMs having a significant influence on the entire connected vehicle value chain. This report studies the various key stakeholders within the connected vehicle ecosystem and identifies opportunities to pursue in the connected vehicle market.