表紙
市場調査レポート

インドのアナリティクスソフトウェア製品

Indian Analytics Software Products

発行 Frost & Sullivan 商品コード 311015
出版日 ページ情報 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
インドのアナリティクスソフトウェア製品 Indian Analytics Software Products
出版日: 2014年08月21日 ページ情報: 英文 50 Pages
概要

当レポートでは、インドのアナリティクスソフトウェア製品市場について調査分析し、製品の概要、促進要因・抑制要因、市場動向、市場機会などについて、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

定義と調査手法

インドのアナリティクスソフトウェア製品の概要

  • 概要
  • 市場シナリオ

アナリティクスソフトウェア製品 - 区分

  • 区分 - アナリティクス機能別
  • BI
  • マーケティングアナリティクス
  • その他

促進要因と抑制要因

  • IT導入の促進要因 - 影響
  • 促進要因の内容
  • IT導入の抑制要因 - 影響
  • 抑制要因の内容

動向と考察

  • 市場フォーカス - 産業別
  • 市場フォーカス - 地域別
  • 展開モデル - 動向
  • 市場参入戦略
  • 市場参入戦略 - 動向
  • 戦略的パートナー
  • 競合シナリオ
  • アナリティクス製品のマッピング - 市場普及率 vs. 製品成熟度
  • 製品ロードマップ

まとめ

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9AC2-00-04-00-00

Exponentially Increasing Volumes of Enterprise Data Create Opportunity for Niche Analytics Products

As data multiplies, the need for enterprises, irrespective of industry vertical or operation scale, also grows. Organizations are embracing analytics solutions and investing time and money to adopt a holistic approach to business and data analysis. As business analytics expands in the global economy, the market for analytics software will continue to grow. Furthermore, the growing importance of analytics across enterprise functions offers several untapped opportunities to explore technologies capable of handling varied data. In this insight, the market opportunity and product offerings of Indian analytics product vendors are studied. The time frame for the study is 2013 to 2019.

Table of Contents

1. INDIAN ANALYTICS SOFTWARE PRODUCTS

Executive Summary

  • 1. Executive Summary

Definitions and Research Methodology

  • 1. Definitions and Scope
  • 2. Research Methodology

Indian Analytics Software ProductsOverview

  • 1. Overview
  • 2. Market Scenario
  • 3. Market Scenario (continued)
  • 4. Market Scenario (continued)

Analytics Software Products- Segmentation

  • 1. Segmentation-By Analytics Functions
  • 2. Business Intelligence
  • 3. Marketing Analytics
  • 4. Other Niche Product Focus Areas

Drivers and Restraints

  • 1. Drivers of IT Adoption-Impact
  • 2. Drivers Explained
  • 3. Drivers Explained (continued)
  • 4. Restraints of IT Adoption-Impact
  • 5. Restraints Explained
  • 6. Restraints Explained (continued)

Trends and Insights

  • 1. Market Focus-Verticals
  • 2. Market Focus-Verticals (continued)
  • 3. Market Focus-Geographies
  • 4. Deployment Model-Trends
  • 5. Deployment Model-Trends (continued)
  • 6. Go to Market Strategy
  • 7. Go to Market Strategy-Trends
  • 8. Strategic Partnerships
  • 9. Competition Scenario
  • 10. Mapping of Analytics Products-Market Penetration vs. Product Maturity levels
  • 11. Product Roadmap

The Last Word

  • 1. The Last Word
  • 2. The Last Word (continued)
  • 3. The Last Word (continued)
  • 4. Legal Disclaimer

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top