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市場調査レポート

北米の自動車インフォテインメント市場における車載広告の影響分析

Impact Analysis of In-vehicle Advertising in the North American Automotive Infotainment Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 307679
出版日 ページ情報 英文 57 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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北米の自動車インフォテインメント市場における車載広告の影響分析 Impact Analysis of In-vehicle Advertising in the North American Automotive Infotainment Market
出版日: 2014年07月03日 ページ情報: 英文 57 Pages
概要

米国では多数のコネクテッド自動車が出現しています。端末デバイスを用いたモバイル広告配信の成功は、主にソーシャルメディアによるものです。世界における5,000億米ドル規模の広告産業が自動車市場へ入り込んでいます。

当レポートでは、北米の自動車インフォテインメント市場における車載広告について取り上げ、デジタル・モバイル広告産業の概要、自動車におけるモバイル広告、および将来の展望などを分析し、お届けいたします。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲・目的・背景・調査手法

  • 調査範囲
  • 調査目的・対象
  • 当レポートがお答えする主な質問
  • 調査背景
  • 調査手法

第3章 デジタル・モバイル広告:産業概要

  • デジタル広告:どこにでもある広告
  • デジタル広告:広告媒体の収益実績
  • モバイル広告-マーケティング楽観主義
  • Facebookのケーススタディ
  • 携帯電話とその所有者
  • 迫りくる変化
  • スマートフォンの利用
  • 結論

第4章 自動車におけるモバイル広告

  • 北米の自動車アプリケーションストア再生
  • アプリケーション開発:電話から自動車まで
  • テレマティクスサービスのビジネスモデル比較
  • OnStar のテレマティクスケーススタディ
  • テレマティクス収益分析
  • インターネット無線:イントロダクション
  • インターネット無線・提携
  • 車載広告・アプリケーション開発
  • Pandraのケーススタディ
  • Placecast を備えたAha by Harman
  • Placecast:位置情報広告の力
  • 競合

第5章 結論・将来の展望

  • ドライバーの心を捉える
  • 位置情報広告:将来の方向性
  • 車載広告とその将来
  • 自動車における接続性:広告は適合するか?
  • 総論:3大予測
  • 免責事項

第6章 付録

目次
Product Code: NE19-18

The $500 Billion Global Ad Industry is Entering Vehicles

This strategic insight covers the in-vehicle advertising in the North American automotive infotainment market. There is an influx of connected vehicles in the United States. The success of mobile advertisements delivered through handheld devices is due, in large part, to social media. The transition to the next largest audience (automotive) is promising. This research study outlines the timeframe of implementation of ads in vehicles. Beginning in 2014, select streaming services have already begun rolling out advertising inside cars and trucks. Given all the elements that factor into connected cars, companies must make calculated decisions based on concerns about driver distraction.

Key Questions this Study Will Answer

  • How do in-vehicle ads fit into the automotive industry?
  • What are the various business models of current streaming services offering ads?
  • Can revenue be expected from in-vehicle ads where all the apps for free to download?
  • Who stands to gain and lose from in-vehicle advertising?
  • Will in-vehicle advertising be successful - why or why not?

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • 1. Key Findings and Predictions
  • 2. Digital Advertising: An Introduction with Industry Trends
  • 3. Digital Advertising by the Numbers
  • 4. Who is Leading in Mobile Advertising?
  • 5. Mobile Advertising: the Ecosystem and Structure
  • 6. Connected Infotainment Comparative Analysis in North America
  • 7. Telematic and Infotainment Customer Feedback
  • 8. Internet Radio Penetration
  • 9. Internet Radio: Advertising Challenges and Future Trends
  • 10. Connected Vehicles-A Global Perspective
  • 11. Conclusions and Predictions

2. RESEARCH SCOPE, OBJECTIVES, BACKGROUND, AND METHODOLOGY

  • 1. Research Scope
  • 2. Research Aims and Objectives
  • 3. Key Questions this Study Will Answer
  • 4. Research Background
  • 5. Research Methodology

3. DIGITAL AND MOBILE ADVERTISING: AN INDUSTRY OVERVIEW

  • 1. Digital Advertising: Ads are Everywhere
  • 2. Digital Advertising: Ad Medium Revenue Performance
  • 3. Mobile Advertising-Marketing Optimism
  • 4. Facebook Case Study
  • 5. Mobile Phones and their Owners
  • 6. Change is Imminent
  • 7. Smartphone Usage
  • 8. Conclusions

4. MOBILE ADVERTISING IN THE VEHICLE

  • 1. North American Automotive App Store Recap
  • 2. App Development-From Phone to Vehicle
  • 3. Telematic Services Business Model Comparison
  • 4. OnStar Telematic Case Study
  • 5. Telematic Revenue Analysis
  • 6. Internet Radio-An Introduction
  • 7. Internet Radio and Partnerships
  • 8. In-vehicle Advertising and App Development
  • 9. Pandora Case Study
  • 10. Pandora Case Study (continued)
  • 11. Pandora Case Study (continued)
  • 12. Pandora Case Study (continued)
  • 13. Aha by Harman Featuring Placecast
  • 14. Placecast-The Power of Location-based Advertising
  • 15. Competition

5. CONCLUSIONS AND FUTURE OUTLOOK

  • 1. Captivating the Driver
  • 2. Location-based Advertising-The Way of the Future
  • 3. In-vehicle Ads and their Future on the Road
  • 4. Connectivity in the Car-Do Ads Fit In?
  • 5. The Last Word-3 Big Predictions
  • 6. Legal Disclaimer

6. APPENDIX

  • 1. Learn More-Next Steps
  • 2. Abbreviations and Acronyms Used
  • 3. Methodology
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