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市場調査レポート

北米における企業の優先事項:クラウドコンタクトセンター・ソリューション

Enterprise Priorities in North America: Cloud Contact Center Solutions

発行 Frost & Sullivan 商品コード 306881
出版日 ページ情報 英文 46 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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北米における企業の優先事項:クラウドコンタクトセンター・ソリューション Enterprise Priorities in North America: Cloud Contact Center Solutions
出版日: 2014年06月23日 ページ情報: 英文 46 Pages
概要

現在、北米のコンタクトセンターの約半分が、ホスティング型またはクラウドソリューションを利用しており、この割りは2016年までに90%以上に増加する見込みです。中小規模のコンタクトセンターがクラウドソリューションの初期導入者でしたが、現在では大手企業がこのリードを引き継いでいます。企業の規模や種類に関わらず、クラウド化の主な活性因子は、ITの所有にかかる総コストの削減や、導入時間の縮小、柔軟な拡張性です。実際に、今回調査したソリューションのの半数は、2016年までに市場での浸透度は50%を超えると予想されます。

当レポートは、北米のコンタクトセンターにおけるクラウドソリューションの現状及び今後の動向どについて取り上げています。

第1章 調査の背景、目的、調査手法

  • 調査の背景と目的
  • 調査手法
  • 企業統計的詳細

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 現在のホステッド/クラウドソリューションの利用

  • 現在のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューションの利用

第4章 ホステッド/クラウド・ソリューションへの移行決定における重要因子

  • ホステッド/クラウド・ソリューションへの移行決定における重要因子(国別)
  • ホステッド/クラウド・ソリューションへの移行決定における重要因子(コンタクトセンター規模別)
  • ホステッド/クラウド・ソリューションへの移行決定における重要因子(産業別)

第5章 ホステッド/クラウドコンタクトセンターのアプリケーション

  • ホステッド/クラウド・ソリューションとして現在使用されているコンタクトセンター・アプリケーション(国別)
  • ホステッド/クラウド・ソリューションとして現在使用されているコンタクトセンター・アプリケーション(コンタクトセンター規模別)
  • ホステッド/クラウド・ソリューションとして現在使用されているコンタクトセンター・アプリケーション(産業)
  • クラウド・ソリューションへの移行が計画されているコンタクトセンター・ソリューション(国別)
  • クラウド・ソリューションへの移行が計画されているコンタクトセンター・ソリューション(コンタクトセンター規模別)
  • クラウド・ソリューションへの移行が計画されているコンタクトセンター・ソリューション(産業別)

第6章 ホステッド/クラウドコンタクトセンターのベンダー

  • 調達ベンダー数
  • 現在のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(国別)
  • 現在のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(コンタクトセンター規模別)
  • 現在のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(産業別)
  • 今後のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(国別)
  • 今後のホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(コンタクトセンター規模別)
  • 今後ホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ(産業別)
  • 現在およびホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション・プロバイダ

第7章 ホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション移行への抑制因子

  • ホステッド/クラウドコンタクトセンター・ソリューション移行への抑制因子
  • 法的免責事項

第8章 付属資料

第9章 Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: NCCD-01-00-00-00

Cloud Contact Center Solutions

The main objective of this research service was to investigate the current use and future adaptation of cloud solutions in North American contact centers. Currently, about 50% of the contact centers in North America use hosted or cloud solutions, and that percentage is expected to reach more than 90% by 2016. Although small and medium contact centers were the early adopters of cloud solutions, large companies have now taken the lead. Regardless of the size or type of company, the main drivers of the move to the cloud are the reduction of the total cost of ownership of IT, rapid deployment times, and flexible scalability. In effect, half of the surveyed solutions are expected to have 50% or higher market penetration rates by 2016.

Table of Contents

1. RESEARCH BACKGROUND, OBJECTIVES, AND METHODOLOGY

Research Background, Objectives, and Methodology

  • 1. Research Background and Objectives
  • 2. Methodology
  • 3. Methodology (continued)
  • 4. Overall Firmagraphic Details

2. EXECUTIVE SUMMARY

Executive Summary

  • 1. Executive Summary

3. CURRENT USE OF HOSTED/CLOUD SOLUTIONS

Current Use of Hosted/Cloud Solutions

  • 1. Current Use of Hosted/Cloud Contact Center Solutions

4. IMPORTANT FACTORS IN THE DECISION TO MOVE TO HOSTED/CLOUD SOLUTIONS

Important Factors in the Decision to Move to Hosted/Cloud Solutions

  • 1. Important Factors in the Decision to Move to Hosted/Cloud Solutions by Country
  • 2. Important Factors in the Decision to Move to Hosted/Cloud Solutions by Contact Center Size
  • 3. Important Factors in the Decision to Move to Hosted/Cloud Solutions by Industry

5. HOSTED/CLOUD CONTACT CENTER APPLICATIONS

Hosted/Cloud Contact Center Applications

  • 1. Contact Center Applications Currently Used as Hosted/Cloud Solutions by Country
  • 2. Contact Center Applications Currently Used as Hosted/Cloud Solutions by Contact Center Size
  • 3. Contact Center Applications Currently Used as Hosted/Cloud Solutions by Industry
  • 4. Contact Center Applications Planned to be Moved to Cloud Solutions by Country
  • 5. Contact Center Applications Planned to be Moved to Cloud Solutions by Contact Center Size
  • 6. Contact Center Applications Planned to be Moved to Cloud Solutions by Industry

6. HOSTED/CLOUD CONTACT CENTER VENDORS

Hosted/Cloud Contact Center Vendors

  • 1. Number of Vendors Sourced
  • 2. Current Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Country
  • 3. Current Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Contact Center Size
  • 4. Current Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Industry
  • 5. Future Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Country
  • 6. Future Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Contact Center Size
  • 7. Future Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers by Industry
  • 8. Current and Future Hosted/Cloud Contact Center Solution Providers

7. RESTRAINTS TO MOVING TO HOSTED/CLOUD CONTACT CENTER SOLUTIONS

Restraints to Moving to Hosted/Cloud Contact Center Solutions

  • 1. Restraints to Moving to Hosted/Cloud Contact Center Solutions
  • 2. Legal Disclaimer

8. APPENDIX

Appendix

  • 1. Business Functions

9. THE FROST & SULLIVAN STORY

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
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